Irka Skrevet 13. august 2003 #21 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg er både umoden og tilbakestående, det har kg-brukere sagt. Jeg håper da virkelig at de som har kommet med en slik uttalelse har blitt utestengt på ubestemt tid. :o :o :o De skal BARE huske på at Store Mor ser deg her inne! Kan trøste deg med det at det er veldig mange her inne som har sansen for deg. Ps. Skal vi ta en avstemning på det jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #22 Del Skrevet 13. august 2003 Irka: jeg er også grusom, sosialt unintelligent , og uten etikk og moral.Foruten at jeg er en jurist med mindreverdighetskomplekser. Selv har jeg aldri ytrer et skjellsord til noen, jeg diskuterer kun i saklige vendinger med bruk av argumenter (tulling er en annen sak). Å gi karakteristikker av andre er et tegn på dårlig debatteknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 13. august 2003 #23 Del Skrevet 13. august 2003 Irka: jeg er også grusom, sosialt unintelligent , og uten etikk og moral.Foruten at jeg er en jurist med mindreverdighetskomplekser. Ikke la dette gå inn på deg. Det sier mere om de som slenger med leppa enn det det sier om deg. Jeg har fulgt med en del i debattene her og har oppservert at du er mere saklig og fornuftig enn de fleste. Skjellsord og skittkasting er heller ikke det jeg forbinder med Donpedro. Å gi karakteristikker av andre er ikke bare et tegn på dårlig debatteknikk, men også lav sosial intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 13. august 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 13. august 2003 Dette var en fin og fruktbar tråd. *fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå