Gå til innhold

Kan noen svare meg?

Bandena

Anbefalte innlegg

På hvorfor alt skal sensusreres?

Hvorfor skal ikke min fantastiske hverdag få skildres me like stor innlevelse som andre personers?

At ting i mitt liv skjer på et tidspunkt som ikke passer dere skal vel ikke tsraffe meg? Hvorfor så stor toleranse overfor noen brukere og så liten ovefor andre?

Skriver jeg noe som ikke noen andre har gort før meg? Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes avslappende bad og favorittsnacks virker veldig inn i dette miljøet.

*tilpassningsdyktig*

Ja man skulle jo tru det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er ett så forferdelig og urettferdig sted å være, hvorfor i alle dager være her da? (ikke at jeg ønsker noen bort herfra, men lell?)

De samme reglene gjelder for alle brukere, jeg vet ikke hva slags historier du har levert akkurat nå som ikke har fått stå, og hvilke du sikter til som har "kommet igjennom" sensuren, men uansett hvor mye jeg kikker så ser jeg ikke den berømte forskjellsbehandlingen. (og slik jeg "kjenner" moderatorene og Gry, så ser jeg det som lite sannsynlig at det foregår i stor grad. Dette tror jeg ihvertfall er ubevisst fra moderatorene!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde bare en sedvanlig utbrodering om mine daglige sysler ned til hver minste detalj. Samtidig hadde jeg en liten hilsen fra Starfish som ikke får lov av Hege å være her inne mer. av grunner som er uvisse.

alt var gjort i en stil som ellers er tillatt.

Og jeg har ikke ett sted sagt at dette er et sted som er ille å være. Jeg bare lurer på hvorfor noen får lov å si hva de bedriver, mens andre får munnkurv. Ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. du sikter til den videremeldingen din om at Starfish er død og derfor ikke kan være her på en stund?

Ja nei, det skjønner jeg er skikkelig seriøst ment, og selvfølgelig så burde det være heeelt lov, selv om det ikke er særlig tvil hos NOEN om hva slags etterligning det er du driver med..... tidumdidum.. og er vi blonde så burde alt være lov!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. du sikter til den videremeldingen din om at Starfish er død og derfor ikke kan være her på en stund?

Ja nei, det skjønner jeg er skikkelig seriøst ment, og selvfølgelig så burde det være heeelt lov, selv om det ikke er særlig tvil hos NOEN om hva slags etterligning det er du driver med..... tidumdidum.. og er vi blonde så burde alt være lov!! :roll:

Det er like reelt som alt annet som ble skrevet av andre her inne i samme sjanger.

Tolk den som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker den akkurat slik jeg vil ja, og det er vel flere som trekker samme konklusjon dersom du blir slettet eller diskusjonen sperret... Dersom du synes det er rart så tenk fem ganger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...