Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med 21 uker!!!!

:bolledeig: 21 uker :bolledeig:

:hoppe: :hoppe: 21 :hoppe: :hoppe:

Huh?

Skrev ikke jeg noe her tidligere i dag altså?? Var det bare innbilning??

:sukk:

Jaja... Sånn kan det gå...

Uansett!

:bolledeig:

21 uker!!!! :bolledeig:

Takk jenter :nigo:

Ja her går det fremover :) Kjenner liv i magen hver dag :rødme:

Nå skal jeg legge meg godt til rette på sofaen og kjenne på aktivitetene inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk en uke over halvveis :strix:

Kos deg med mageaktiviteten!!!

Jepp :strix:

Hurra for halvveis! :hoppe:

Står det bra til ellers?

Takk takk :) Joda, her står det bra til.. Har ferie denne uken faktisk, jeg måtte ha den siste uken før desember.. Så eg har laaangfri- helt til NESTE helg (med mindre det kanskje blir noe ekstra neste uke )..

Halvvegs jo :strix:

Synes du akkurat ble smelt på tjukka jeg :sjenert: Men ukene flyr jo avgårde her også ;)

God fredag :klemmer:

Ja, rart at det går så fort !! Har sovet kjempedårlig i natt,. uff, håper ikke det skal bli sånn hver natt :sukk: Ikke HELT ENDA liksom.. Snudde meg 15 ganger i sengen i natt og ble litt :rødme: når jeg lå på rygg og så den kulen på magen.. Det gikk plutselig opp for meg hvor lenge jeg har strøket meg over magen og ønsket at det var noe inne der :fnise:

Ha en strålende fredag du og pusilus !!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Her har det vært en litt hektisk periode med 4 svineinfluensa - nøffer i familien. Alle unntatt meg har hatt det...De andre er mer eller mindre bra nå, men vi må holde de minste inne noen dager til pga evt. smittefare.

Godt å få det unnagjort i november... har jo bare regnet og vært trist, så vi har ikke gått glipp av noe egentlig...

Litt skummelt å lese inne hos deg nå....siden jeg har vært nødt til å ta ut spiralen, og går uten prevensjon.....Kjenner det kribler litt når jeg leser om bevegelser fra babisen din... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Her har det vært en litt hektisk periode med 4 svineinfluensa - nøffer i familien. Alle unntatt meg har hatt det...De andre er mer eller mindre bra nå, men vi må holde de minste inne noen dager til pga evt. smittefare.

Godt å få det unnagjort i november... har jo bare regnet og vært trist, så vi har ikke gått glipp av noe egentlig...

Litt skummelt å lese inne hos deg nå....siden jeg har vært nødt til å ta ut spiralen, og går uten prevensjon.....Kjenner det kribler litt når jeg leser om bevegelser fra babisen din... :ler:

Uff :( høres ikke noe kjekt ut , men er enig med deg- like greit å bli ferdig med sjuka nå før jul :Nikke:

Det kribler ja :ler: Skal se på at det kommer en til hos dere :lur:

God helg vennen :klemmer:

Takk :klemmer: Og i lige måte Lucky !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det går så fort i svingene her!

Har vært opptatt med flytteplaner (flytter til Danmark på nyåret), så har bare vært sporadisk innom og lest litt her og der. Men merker tiden fryktelig godt her inne, som jeg har nevnt før.

Prøver å forestille meg hvordan det må føles for deg nå, når du kjenner liv fra lille babyen din, og ser tilbake på alt dere har vært gjennom før dere kom så langt. Det må være fryktelig rart, og utrolig godt!

Syns enda det var nå nylig at jeg jobbet meg gjennom den gamle dagboken din. Var noen timers lesestoff, det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det går så fort i svingene her!

Har vært opptatt med flytteplaner (flytter til Danmark på nyåret), så har bare vært sporadisk innom og lest litt her og der. Men merker tiden fryktelig godt her inne, som jeg har nevnt før.

Prøver å forestille meg hvordan det må føles for deg nå, når du kjenner liv fra lille babyen din, og ser tilbake på alt dere har vært gjennom før dere kom så langt. Det må være fryktelig rart, og utrolig godt!

Syns enda det var nå nylig at jeg jobbet meg gjennom den gamle dagboken din. Var noen timers lesestoff, det. :fnise:

Du leste hele den gamle boka ja :sjokkert: Det kan jeg godt skjønne at tok tid :ler:

Ja, det er ganske rart å sitte her med sprell i magen :rødme:

Ganske aktiv inni der akkurat nå faktisk ;) herlig !!

Skal du flytte helt til danmark ????? hjelpes .. Hvorfor har du lyst til det da :klø: :fnise:

:klem:

...................

Jeg og mannen har vært ute på romantisk middag :yvonne: Så har vi lånt oss 2 filmer og litt snop :) (har vel lov til litt godt på en lørdag ;) ) Men først må vi finne ut hvem som vinner "skal vi danse" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen har vært ute på romantisk middag :yvonne: Så har vi lånt oss 2 filmer og litt snop :) (har vel lov til litt godt på en lørdag ;) ) Men først må vi finne ut hvem som vinner "skal vi danse" :)

:hjerter: Høres ut som dere hadde en koselig kveld i går :)

Håper søndagen blir like fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: Høres ut som dere hadde en koselig kveld i går :)

Håper søndagen blir like fin :klemmer:

Ja vi har kost oss :) Det har vært en veldig rolig helg,. Nå skal vi snart en tur på besøk til svigers :Nikke:

God søndag Lucky !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leste hele den gamle boka ja :sjokkert: Det kan jeg godt skjønne at tok tid :ler:

Ja, det er ganske rart å sitte her med sprell i magen :rødme:

Ganske aktiv inni der akkurat nå faktisk ;) herlig !!

Skal du flytte helt til danmark ????? hjelpes .. Hvorfor har du lyst til det da :klø: :fnise:

...................

Hvilke filmer så dere? Nysgjerrig, må vite. :popcorn:

Jo, gikk til anskaffelse av dansk kjæreste, må vite. :fnise: Og etter å ha veid for og mot, fant jeg ut at det er enklere å flytte på meg, enn å flytte på ham. Han gjør seg heldigvis ikke vanskelig, så valget om å flytte dit, var helt opp til meg. Ble enklere å ta et realistisk valg, når jeg ikke sto ovenfor noe press.

Er spent nå, vi har funnet leilighet allerede, og skrevet under på kontrakten, så nå er det stort sett bare pakking og sånt noe som gjenstår. Vi har gitt beskjed om at vi skal ha den fra 15. 01, så har forsåvidt god tid, heldigvis.

Hvordan er formen? Jobber du fortsatt natt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilke filmer så dere? Nysgjerrig, må vite. :popcorn:

Jo, gikk til anskaffelse av dansk kjæreste, må vite. :fnise: Og etter å ha veid for og mot, fant jeg ut at det er enklere å flytte på meg, enn å flytte på ham. Han gjør seg heldigvis ikke vanskelig, så valget om å flytte dit, var helt opp til meg. Ble enklere å ta et realistisk valg, når jeg ikke sto ovenfor noe press.

Er spent nå, vi har funnet leilighet allerede, og skrevet under på kontrakten, så nå er det stort sett bare pakking og sånt noe som gjenstår. Vi har gitt beskjed om at vi skal ha den fra 15. 01, så har forsåvidt god tid, heldigvis.

Hvordan er formen? Jobber du fortsatt natt? :klem:

Åja, sånn å forstå :) Da må dere ha masse lykke til med flyttingen :)

hmmm, nå husker jeg søren ikke hva filmene het, den ene var tekstingen så dårlig på at vi ikke så den engang .. Den andre var med han Matthew Mconnely (eller hva han heter) :klø: en film der han har vært skikkelig "playboy" gjennom mange år- for så å bli hjemsøkt av en tidligere dame.. Poenget er å få ham til å innse at damer ikke er til for "bruk og kast" .. En grei film :)

Joda, formen er grei. jeg kjenner at jeg begynner å få vondt i ryggen og stikkninger bak i lår/rumpe innimellom, men håper å kunne holde på å jobbe natt en stund til :)

Ha en flott søndag :klemmer:

Takk :) Vi har hatt en rolig og fin helg :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det snart gått en uke til :) 22 uker i morgen :hoppe:

Og jeg skal på ny legekontroll også,. Ikke at det er så spennende å gå til legen da :sjenert: Hadde det vært ultralyd så hadde det vært kjekkere ...

Men.. får nå se hvor mye magemålet viser ;)

Jeg har visst glemt å kjøpe urinprøveglass til i morgen :roll: Har funnet frem et plastbeger da :sjenert: , får tisse i det og stikke på apoteket så snart dem åpner , å "tømme over" :fnise:

Så har jeg ordnet et internt bytte på jobben , så jeg kan være med mannen på julebord om 2 uker :nigo:

Nei.. nå... :natti:

Kan tenke meg småen i magen våkner når jeg endelig strekker meg ut å slapper av, har begynt åbli vant til det :ler: men ... :rødme: koselig er det :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...