^^Sunny^^ Skrevet 7. november 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 7. november 2009 Herlige mannen, kanskje nysgjerrigheten hans tar helt overhånd og han ringer for å høre med legen selv Han er ikke langt unna for å si det mildt For en gjeng ja... Det er vel bare du som kan avgjøre om dere skal vite eller ikke nå, Sunny? Ja det er nok det Jeg er jo kjempenysgjerrig selv, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke høre på de andre som maser her... Det må jo være så gøy når ungen kommer ut og finne det ut da Som noen sa til meg ; "det gir deg en grunn til å trykke" - "nei nå skal jeg sørenmeg finne ut hvilket kjønn dette her er !" press-press-press , hehe, .. ser for meg at mannen driter i buksa samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. november 2009 #242 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) For et syn det hadde vært! Der ligger du og presser og driter, og der står han og holder deg i hånda og driter! Endret 7. november 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. november 2009 #243 Del Skrevet 7. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. november 2009 #244 Del Skrevet 8. november 2009 :dåne: For eit snakk her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. november 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) For et syn det hadde vært! Der ligger du og presser og driter, og der står han og holder deg i hånda og driter! :dåne: For eit snakk her inne. Ja Det var visst jeg som startet det Mannen maser enda om kjønn :dåne: Håper han gir seg snart.. Jeg vil IKKE vite det !!! Vi lå å pratet i senga her en kveld, å så blir det bare gutte-snakk... Så jeg sa; "stakkars, hvis det er en jente som ligger inni der ".. uffameg,. Men det er så rart for jeg føler jo på kroppen at det er en Meeeeen, mange har tatt feil på den måten... Tror jeg klarer å holde meg Skal fremdeles kjøpe en lyseblå og en lyserosa hue og ha med på sykehuset Jeg har ikke handlet noe til mannen , til farsdag i dag Uff, jeg hang med mannen hele gårsdagen -så det passet ikke... Hva skal jeg finne på ???? Han ligger i kraftig bakrus i senga nå da,.. Vi var ute i går Je gikk bare hjem litt tidligere enn resten av gjengen Fikk handlet meg noen nye klær i går hvertfall. En fin kjole, 2 stk bolero, en laaang god t-storte, en tunika, finkåpe som jeg kan bruke til jul og greier Det gikk noen lapper, men jeg trengte det !! Jo, også en ny bh i str STOR, trengte ikke å prøve den tenkte jeg, men herregud da mann !!! Hvor mye skal DE vokse da :dåne: Har ikke opplevd makan jeg ... Endret 8. november 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 8. november 2009 #246 Del Skrevet 8. november 2009 Ellers, høres ut som om du har hatt en fin helg! Kose deg masse resten av søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. november 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 10. november 2009 Ellers, høres ut som om du har hatt en fin helg! Kose deg masse resten av søndagen! Ja takk Jeg hadde en veldig fin helg Har sovet som en baby i dag... Var utrooolig sliten på jobb i natt, antagelig for jeg ikke fikk tatt meg en blund i går på dagen.. Skal ha en natt til så har jeg fri til fredag .. På farsdag fikk MrSunny kjenne spark fra den lille for første gang :rødme: Tror han ble litt rørt etterpå, for han strøk meg så fint over magen litt senere.. Begynner å kjenne mye mer liv nå Nå vet vel alle på jobben at jeg har en i magen også.. Sjefen spurte hvordan det gikk å jobbe på natten .. Det er fullt mulig å komme over på dagtid, men jeg er redd at det ikke er så bra for bekkenet. Kjenner det ikke skal mye til for at det gjør vondt og det er mye tyngre fysisk på dagen..Samtidig så blir jeg veldig sliten av nettene.. Jaja, vi får nå se,. Det går greit akkurat nå hvertfall Kynnerne har roet seg veldig så da klarer jeg å slappe av også .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. november 2009 #248 Del Skrevet 10. november 2009 Hva skjer med magebilder a?? Tror du ikke jeg er nysgjerrig lizzm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. november 2009 #249 Del Skrevet 10. november 2009 OJ, her snur man ryggen til noen dager, og så er du pinadø snart halvgått! Oo Syns enda det bare er et par-tre uker siden du fikk positiv test, jeg! Men det er nå sånn, at det er på gravide, og babyer man ser hvor fort tiden egentlig går. Er så spent på deres vegne! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. november 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 10. november 2009 Hva skjer med magebilder a?? Tror du ikke jeg er nysgjerrig lizzm?? Joda, jeg skal se om jeg kan få oppdatert på den fronten også.. Jeg vokser hvertfall, ingen tvil om det NÅ kan det trygt kalles babymage Kommer nok til å bli ganske tjukk etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. november 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 10. november 2009 OJ, her snur man ryggen til noen dager, og så er du pinadø snart halvgått! Oo Syns enda det bare er et par-tre uker siden du fikk positiv test, jeg! Men det er nå sånn, at det er på gravide, og babyer man ser hvor fort tiden egentlig går. Er så spent på deres vegne! ^^ Ja tiden går faktisk ganske fort Selv om mannen fremdeles synes det er lenge å vente heeeeelt til April med å finne ut om det er eller i magen .. Vi storgleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. november 2009 #252 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, når man ser framover, er det en evighet til nurket kommer, selv når det bare er to dager til termin. De dagene går fryyyyktelig seint. Men når man ser tilbake..! Hjelpe meg... Minstejenta mi blir 7 år på fredag. Syns ikke det var så lenge siden hun var bare babyen, som måtte plukkes ned fra trappa annenhvert minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. november 2009 #253 Del Skrevet 11. november 2009 Halvveis jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. november 2009 #254 Del Skrevet 11. november 2009 Halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, når man ser framover, er det en evighet til nurket kommer, selv når det bare er to dager til termin. De dagene går fryyyyktelig seint. Men når man ser tilbake..! Hjelpe meg... Minstejenta mi blir 7 år på fredag. Syns ikke det var så lenge siden hun var bare babyen, som måtte plukkes ned fra trappa annenhvert minutt. Så sant, så sant oi, blir hun 7 år på Fredag !! Har stor jente du også da Skjønner så godt hva du mener... Plutselig er ungene tenåringer :dåne: Hun jenta mi er opptatt av pubertet, sminke og kule klær nå . Jeg tror ikke jeg ofret noe slikt en tanke når jeg var 10 år :klø: Halvveis jo JAAAAAAA Halvveis! ............ Vet ikke helt om jeg liker utsagnet til tickeren min da.. Strekkmerker og åreknuter du liksom Pøh ! Jeg skal ikke ha noen flere strekkmerker Og hvertfall ikke åreknuter !!! Sitter her med en liten kaffekopp nå, men jeg tror kanskje jeg må sove litt til for å fungere senere i dag.. Har hatt et par greie nattevakter, men nå har jeg fri til fredag Godt å kunne ta noen ekstravakter nå Håper bare formen varer en stund slik at jeg får et par gode lønninger hvertfall ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 11. november 2009 #256 Del Skrevet 11. november 2009 Gratulerer så masse med 20 uker Sunnymor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. november 2009 #257 Del Skrevet 11. november 2009 Gratulerer med 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 11. november 2009 #258 Del Skrevet 11. november 2009 Tjohoooooooooooo!!! Snart får dere hilse på den lille!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. november 2009 #259 Del Skrevet 11. november 2009 *PopperSjampisen* 20 uker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 12. november 2009 #260 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) SJAMPIS?!?! Anamelona daaaaaaaa........ Her skåles det i Mozell eller noe slikt! Ha en super dag superSunny! Eller... Hey, VI kan jo drikke sjampis, men Sunny får bare Mozell! Heldige oss!! Endret 12. november 2009 av O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå