pusilus Skrevet 9. mars 2010 #561 Del Skrevet 9. mars 2010 Håper du får tatt de inn litt på dagtid Sunny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #562 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er dessverre mer enn normalt å ikke få sove skikkelig mot slutten av et svangerskap. Enten av 1 plage, eller 10.. Vekt som presser på det indre, kramper, tett nese, tungpustet, dårlig blærekapasitet osv.. Alle disse gledene ved å være gravid. Hehe. Jeg er midt i en fase der jeg fortsatt kan sove godt, men igjen har jeg et troll på naborommet som skal holde sin vante nattetimes helvete. Du får bare hvile litt da vettu, og prøve å få deg en blund eller to på dagtid. Jeg vet at det er ganske vanlig å ikke få sove ordentlig nå på slutten, men det er bare så mye verre enn jeg hadde det med Vesla.. Har bena mine først roet seg så våkner jeg av kynnere og må på do, legger meg igjen... Så våkner jeg av halsbrann... Snur meg i senga eller står opp og tar en link tablett evt melk.. På do- og legger meg igjen... Kynnere, må tisse - opp igjen.. Jeg ANER ikke hvor mange ganger jeg har stått opp i natt Det er fryktelig slitsomt .. Sover jeg på dagtid så sliter jeg enda mer med neste natt Guuuuu- hvor jeg gleder meg til dette er overstått !!! Håper du får tatt de inn litt på dagtid Sunny Jeg har noen rolige dager hjemme nå. Er ikke mye utenfor døren egentlig Blir jo så fort sliten.. Og her hjemme gjør jeg ikke så mye. Er blitt godt vant til hybelkaninene for å si det sånn.. Håper jeg slipper å vente aaaaltfor lenge før BabySun kommer. Ikke noe mer tegn til slim/blod i dag forresten. Hadde et par vonde kynnere i gårkveld og hadde plutselig 10 stk på en halvtime, men så roet det seg.. Litt murringer bak i ryggen og stikkninger nede i skjeden, .. Jeg "kjenner" at kroppen jobber på en måte, men det er forhåpentligvis bra ! Jo mer forberedt den livmorhalsen er på forhånd jo bedre Skulle egentlig til jordmor denne uken men hun ringte og måtte avlyse da hun skulle på kurs- så jeg skal ikke før neste uke. Da visste hun ikke om hun hadde tid til å sette modningsakupunktur- som hun lovet tidligere (jeg kunne få komme uken etterpå! da hadde hun tid til det- så vi kunne sløyfe timen neste uke evt. :klø: ) Bør jeg ikke sjekkes litt hyppigere enn det nå mot slutten ? Uansett så sa jeg nei til den akupunkturen, og har time neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 9. mars 2010 Ble så godtesjuk her jeg.. Så jeg har åpnet opp en pakke med konfekt fra skapet og tygger i vei Sjokolade er blitt såååååå godt !!! Ikke så veldig sunt, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. mars 2010 #564 Del Skrevet 9. mars 2010 Her skjer det jo litt. Spennande! Det begynner virkelig å nærma seg nå! Eg trur BabySun kjem før termin iallfall. Eg gjettar 17. mars. Mmmm... Sjokolade... *drømmande blikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 10. mars 2010 #565 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, nå nærmer det seg virkelig her, Sunny.... Jeg må nok titte innom her flere ganger hver dag fremover, for å ikke gå glipp av noe spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #566 Del Skrevet 10. mars 2010 Her skjer det jo litt. Spennande! Det begynner virkelig å nærma seg nå! Eg trur BabySun kjem før termin iallfall. Eg gjettar 17. mars. Mmmm... Sjokolade... *drømmande blikk* Skal notere opp Sjokolade ja... mmmmmm... Har nettopp spist to brødskiver her jeg nå. Får jo ikke sove så Glemt å kjøpe Link også så håper ikke halsbrannen tar helt overhånd nå når jeg legger meg.. Ja, nå nærmer det seg virkelig her, Sunny.... Jeg må nok titte innom her flere ganger hver dag fremover, for å ikke gå glipp av noe spennende.... Best å følge med hehe, å nei, jeg tror ikke det skjer så raskt her når det setter i gang. Lov å håpe da selvfølgelig Kynnerne kommer og går og verk i ryggen i perioder, men ikke noe mer. Vente vente vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 10. mars 2010 Tror jeg har sovet 2 timer i natt Fytti så deilig det hadde vært å bare sove videre når klokken ringte kl 07, meeeen... Vesla må jo på skolen . Jeg jobber litt med henne om dagene for å få henne til å klare å stå opp selv og komme seg avgårde. Hun var kjempeflink en periode og stod opp leeenge før klokka ringte , da kom hun til og med med frokost på sengen til meg :rødme: men det har glidd litt ut. Ser for meg at det blir utrooolig slitsom når babyen er her om jeg har hatt en MEGA-dårlig natt,. så må jeg likevel opp for å få henne avgårde.. Selvfølgelig skal jeg ikke ligge strekk ut hver morgen og gi F.. i henne, men "hvis" jeg har sovet dårlig mener jeg.. Da bør hun klare å stå opp, stelle seg og ordne mat selv. Bare snøen forsvinner nå så kan hun begynne å sykle igjen også Har kjempelyst å gå å legge meg igjen nå, men jeg skal ut på besøk kl 11.. jaja, kanskje jeg kan legge med nedpå i 20-30 minutter og så hoppe i dusjen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #568 Del Skrevet 11. mars 2010 Atter en dårlig natt .. Men, jeg har fått sovet litt ekstra nå Herlig !! Kjenner at det hjelper på humøret selv om det kun var snakk om 1,5 time.. Må prøve å få ryddet litt her i dag. Hvis jeg ikke orker noe en dag eller to så flyter alt Det synker visst ikke helt inn hos mann og barn at jeg er tung og sliten og HØYgravid om dagene.. Må vel litt ekstra på ham i dag.. Eller kanskje jeg burde skrive en stor plakat hvor det står at jeg tar husmorferie ?? Neida, Finne meg litt mat nå først og så sette på musikk og vandre rundt i rolig tempo og gjøre det jeg orker Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 11. mars 2010 #569 Del Skrevet 11. mars 2010 Måtte fnise litt for meg selv når jeg leste ticker-teksten. Gleder meg sååå til å lese om BabySuns fødsel, blir kjempestas, det! Har endelig kommet meg i hus i Danmark, så nå er det bare formaliteter som flyttemelding til danske myndigheter, og sånne ting, som gjenstår. Det tar jeg i neste uke, tenker jeg, har planer om å gå meg vill på IKEA i morgen. Syns du skal lage store plakater med ting du vil ha gjort, jeg, så kan du slenge på sofaen, og konsentrere deg om å være høygravid, mens du kommanderer mann og barn til å gjøre ting ved hjelp av plakatene. Så sparer du stemmen til fødselen, også. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #570 Del Skrevet 12. mars 2010 Måtte fnise litt for meg selv når jeg leste ticker-teksten. Gleder meg sååå til å lese om BabySuns fødsel, blir kjempestas, det! Har endelig kommet meg i hus i Danmark, så nå er det bare formaliteter som flyttemelding til danske myndigheter, og sånne ting, som gjenstår. Det tar jeg i neste uke, tenker jeg, har planer om å gå meg vill på IKEA i morgen. Syns du skal lage store plakater med ting du vil ha gjort, jeg, så kan du slenge på sofaen, og konsentrere deg om å være høygravid, mens du kommanderer mann og barn til å gjøre ting ved hjelp av plakatene. Så sparer du stemmen til fødselen, også. =) hehe Ja lurer på hvordan ansiktsutrykket til mannen og Vesla hadde vært da.. Meg sittende med noen svææære plakater og bare kommandert Nei, det ser ikke ut til å synke inn hos dem altså ! Slenger fremdeles ting og tang rundt seg og "gdder" ikke rydde opp etter seg engang.. en jeg har nå de siste dagene gjort mindre og mindre selv, og jeg bare "lar det flyte".. Har gitt beskjed at om jeg kommer hjem fra sykehuset til et slikt hus så snur jeg i døra.. Godt at dere er vel inne i husi danmark og på vei til å komme i orden Spennende å flytte så langt bort da! Synes det er tøft gjort jeg altså men så er jeg pysete på sånne ting også, trives best i hjembyen min jeg .. Spare stemmen min ja får ikke håpe jeg skriker såååå mye Med Vesla kom jeg bare med 2 skrik tror jeg, og det var mær sånne sinna skrik på slutten av åpningsfasen. Får ikke håpe jeg skremmer vannet av MrSunny hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #571 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Å herregud Nå gikk det plutselig opp for meg , når jeg ser på tickeren.. Only 19 days to go .... :dåne: hjelp........... Endret 12. mars 2010 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 12. mars 2010 #572 Del Skrevet 12. mars 2010 Å herregud Nå gikk det plutselig opp for meg , når jeg ser på tickeren.. Only 19 days to go .... :dåne: hjelp........... Ikke lenge igjen nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #573 Del Skrevet 13. mars 2010 Ikke lenge igjen nå nei ................ Jeg har sovet kjempegodt i natt !!!!! :hoppe: Var oppe rundt 01.30 . Da var det de dumme bena mine som holdt meg våken.. Leste litt på nettet om urolige ben og jeg fant ut at jeg skulle prøve med denne ull-tråden.. rundt begge ben selvfølgelig Tidligere netter har jeg også syntes det har vært så varmt-så jeg tok av flanell-settet i går og gikk over til bomull. SÅ- hadde jeg på meg en pysjamas bukse.. (det pleier jeg ikke ). Det som er slitsomt er at det blir for varmt, så må jeg legge bena på utsiden. Men da tar det kun noen minutter før det blir kaldt !! Uansett. jeg sov da fra 01.30 til 07.30 HVA som har hjulpet ?? men jeg skal ha samme prosedyre i kveld kanskje jeg må huske å spise honny corn før jeg legger meg også God lørdag jenter !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 13. mars 2010 #574 Del Skrevet 13. mars 2010 Skal si deg hvorfor du har sovet så godt jeg: Du lader opp til fødsel OG når babyen kommer må du vente i 5, kanskje 6 år før du får sove lenge igjen Deilig med en god natt med søvn da, du trenger det etter så mange dårlige netter. Jeg leser i boka di hver dag, men får ikke rota meg til å skrive. Ha en flott helg Sunnyfamilien, tenk, dette kan være siste helgen med bare dere. Herlighet så spennende, kribler i magen når jeg tenker på hvor rart det var å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 13. mars 2010 #575 Del Skrevet 13. mars 2010 Heia ^^Sunny^^!! Jeg vet hva som har skjedd med søvnen din Sunny... JEG har stjålet den!! Tror jeg sover for 15 mennesker for tiden! :dåne: Godt at natten til i natt ble bedre. Kanskje det er kroppens måte å lade opp på sånn at det VIRKELIG er rett rundt hjørne for deg? Eller kanskje det er fordi jeg driver og våkner av min koms og derfor kan gi deg tilbake din søvn? Tenk bare 18 dager igjen!! OOOH!! Spennende tider altså!! Jeg tror jeg tipper 24 mars jeg! Ha en fin helg ^^Sunny^^ håper Vesla og Mannen forstår dine behov for hjelp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. mars 2010 #576 Del Skrevet 13. mars 2010 Nå er det virkelig ikke lenge igjen her Håper du får flere gode netter med søvn nå på slutten for å lade opp, og at ting plutselig skjer før du tror. Jeg tipper forresten på 27.mars (men håper på tidligere). Om dere får 1.april så må dere kanskje overbevise noen om at det faktisk stemmer. Vi har et vennepar som fikk barn 1.april, og da han ringte og fortalte det så trodde vi ikke helt på de Ha ei flott helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. mars 2010 #577 Del Skrevet 13. mars 2010 Trenger jo ikke å være 18 dager heller.. Det kan være 10? Eller 5? Hvem vet. Ifølge min tipping er det 10 dager igjen! Åh, så jeg misunner deg forestående fødsel. Må vente enda noen mnd jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #578 Del Skrevet 13. mars 2010 Skal si deg hvorfor du har sovet så godt jeg: Du lader opp til fødsel OG når babyen kommer må du vente i 5, kanskje 6 år før du får sove lenge igjen Deilig med en god natt med søvn da, du trenger det etter så mange dårlige netter. Jeg leser i boka di hver dag, men får ikke rota meg til å skrive. Ha en flott helg Sunnyfamilien, tenk, dette kan være siste helgen med bare dere. Herlighet så spennende, kribler i magen når jeg tenker på hvor rart det var å tenke på. Ånei du.. jeg skal sove ut lenge før det har gått så lang tid. MrSunny ska hvertfall opp noen netter når babyen kan ta flaske Det skjer jo ikke helt med en gang, men hvertfall ikke flere år Jeg hååper at dene natten også kan bli bra jeg nå , men det spørs Heia ^^Sunny^^!! Jeg vet hva som har skjedd med søvnen din Sunny... JEG har stjålet den!! Tror jeg sover for 15 mennesker for tiden! :dåne: Godt at natten til i natt ble bedre. Kanskje det er kroppens måte å lade opp på sånn at det VIRKELIG er rett rundt hjørne for deg? Eller kanskje det er fordi jeg driver og våkner av min koms og derfor kan gi deg tilbake din søvn? Tenk bare 18 dager igjen!! OOOH!! Spennende tider altså!! Jeg tror jeg tipper 24 mars jeg! Ha en fin helg ^^Sunny^^ håper Vesla og Mannen forstår dine behov for hjelp snart! Synes ikke det r noe fint å stjele andres søvn altså !! 24 mars ja.. det er ikke lenge til heller .. Sal føre det opp Nå er det virkelig ikke lenge igjen her Håper du får flere gode netter med søvn nå på slutten for å lade opp, og at ting plutselig skjer før du tror. Jeg tipper forresten på 27.mars (men håper på tidligere). Om dere får 1.april så må dere kanskje overbevise noen om at det faktisk stemmer. Vi har et vennepar som fikk barn 1.april, og da han ringte og fortalte det så trodde vi ikke helt på de Ha ei flott helg videre Skal føre opp Vi forlovet oss dn 28 mars så kanskje det kan skje noe den dagen da har forloveren min bursdag også så hun er hvertfall helt overbevist om at det skjer saker den dagen .. Blir spennende.. Håper bare ikke det skjer noe nå i natt for mannen har gått på byn .. Dummingen ! Jeg synes ikke det er så kjekt God helg til deg og honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #579 Del Skrevet 13. mars 2010 Trenger jo ikke å være 18 dager heller.. Det kan være 10? Eller 5? Hvem vet. Ifølge min tipping er det 10 dager igjen! Åh, så jeg misunner deg forestående fødsel. Må vente enda noen mnd jeg. Du får det til å høres så spennende ut 10 dager !! Jeg vet ikke om jeg er klar til dette jeg Ingen som vet .. kan jo gå over tiden også .. Den første terminen min var den 8 april så (den stemmer faktisk mer med min beregning, men trenger vel ikke å vente såååå lenge ).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. mars 2010 #580 Del Skrevet 13. mars 2010 Hver gang jeg ser du har skrevet må jeg inn å sjekke, tenker at nå kan det være noe på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå