Steinar40 Skrevet 29. september 2009 #61 Del Skrevet 29. september 2009 Det er mange stygge voksne kvinner. Slike som kalte meg for stygg da jeg var ung. Nå får jeg bare høre hvor vakker jeg er...til pass for de! Var vel den stygge andungen du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 29. september 2009 #62 Del Skrevet 29. september 2009 Selvtillit handler om indre motivasjon altså har det ingenting å si hvilke tilbakemeldinger en får fra omgivelsene. Skal vi legge sjebnen vår i hendene på andre mennesker, nei vet du hva!!! Ok, la oss si at det er slik som du hevder. Men hvor skal man hente styrken til denne motivasjonen? Tror du at den kommer av seg selv? Jeg tar utgangspunkt i psykologien og ser det slik at, kort og brutalt sagt, trenger alle mennesker signifikante (=betydningsfulle) andre for å kunne bli et velfungerende individ. Disse signifikante andre er med på å bygge opp et grunnlag for den enkeltes selvfølelse. Og du tror at dette ikke vil følge vedkommende videre i livet og at responsen fra andre i bunn og grunn er vesentlig for den enkelte? Alt har en sammenheng: EKSEMPEL: vanskelig start på livet - økt sjans for å handle i uføre - lite tro på seg selv - forblir i uføre osv. -men selvfølgelig; noen har bedre forutsetninger enn andre og "tåler" mer, f.eks at noen bare rister av seg mobbende ord fra andre, mens andre går "i kjelleren". Jeg setter forøvrig på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. september 2009 #63 Del Skrevet 29. september 2009 Enig med annipanni her. At det liksom skulle ha ingenting å si hvilke tilbakemeldinger en får fra omgivelsene - er bare rent tull! Men det har mer å si i barn/ungdommen enn senere - forutsatt at man som voksen har blitt et velfungerende individ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ærlig mann Skrevet 29. september 2009 #64 Del Skrevet 29. september 2009 Det var en fransk mote ekspertine som kom med følgende utsagn: "Det finnes ikke stygge jenter, bare late jenter." Om man ser bort fra misdannselser, er dette veldig riktig. En jente blir stygg når hun ikke GIDDER å ta vare på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #65 Del Skrevet 29. september 2009 Det var en fransk mote ekspertine som kom med følgende utsagn: "Det finnes ikke stygge jenter, bare late jenter." Om man ser bort fra misdannselser, er dette veldig riktig. En jente blir stygg når hun ikke GIDDER å ta vare på seg selv. Hva legges i "ikke gidder å ta vare på"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 29. september 2009 #66 Del Skrevet 29. september 2009 Hva legges i "ikke gidder å ta vare på"? Lar seg forfalle, gir fullstendig blaffen hvordan hun ser ut; fett hår, for små/store klær etc....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #67 Del Skrevet 29. september 2009 Jenter som har veldig høye tanker om seg selv, går med nesa i sky, og ikke gidder å si hei tilbake når man hilser, synes jeg er veldig uattraktive. ------------------------------------ <3 annieaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #68 Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor tør ikke folk si at det finnes stygge jenter...går bare på holdninger og klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 30. september 2009 #69 Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor tør ikke folk si at det finnes stygge jenter...går bare på holdninger og klær. Det går ikke bare på holdninger og klesstil, det er også mulig å gi faen i hvordan du ser ut, la kroppen forfalle. Hvis du spiser sunt, trener og holder deg slank, er litt ute i frisk luft og holder deg ren og velstelt, vil du være attråverdig nærmest uansett hvilket utgangspunkt du har. De jentene som befinner seg i gruppen det er vanskelig å finne attraktive er nesten uten unntak jenter som ikke tar vare på seg selv, enten det nå er fordi de sliter psykisk, fordi de gir faen, eller rett og slett fordi de ikke forstår at det krever litt innsats å holde seg i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #70 Del Skrevet 30. september 2009 Hva legges i "ikke gidder å ta vare på"? Har du sett Motejuryen på FEM? Det er ikke så fryktelig spennende program akkurat, men.. det er et makeoverprogram, og samtlige deltakere der faller inn under kategorien "gidder ikke ta vare på seg selv". Forvandlingen er alltid helt utrolig, og det er omtrent bare pga nye klær, ny sveis og sminke. Det skal så sinnsykt lite til for å gå fra utrolig stygg boms til å bli oppfattet som en karismatisk og pen kvinne. Dra en børste gjennom håret, ta på deg noen flatterende og stilige klær, smink deg og hev hodet og smil - og voila: ingen synes du er stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #71 Del Skrevet 30. september 2009 Dra en børste gjennom håret, ta på deg noen flatterende og stilige klær, smink deg og hev hodet og smil - og voila: ingen synes du er stygg. Det finnes jo folk som uansett hva de gjør blir betraktet som stygge. I noen jobber går de jo rett etter trynefaktor. Er du smellvakker får du jobb. Er du midt på treet kan du få jobb på lageret bortgjemt fra resten av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. september 2009 #72 Del Skrevet 30. september 2009 I noen jobber går de jo rett etter trynefaktor. Er du smellvakker får du jobb. Er du midt på treet kan du få jobb på lageret bortgjemt fra resten av verden. Eller så kan utseendet gjøre at du ikke blir tatt seriøst. Finnes ingen konkret kode på disse tingene, ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Askepott. Skrevet 2. oktober 2009 #73 Del Skrevet 2. oktober 2009 Stygg er ikke et ord jeg bruker for å beskrive andre menneskers utseende. Synes ikke at noen mennesker er fysisk stygge, jeg tillater meg alltid å se skjønnheten i andre og personligheten speiler alltid igjennom på godt og ondt Jeg har derimot møtt mennesker som har: Forskjellsbehandlet folk når det ikke har vært rettferdig, tråkket på og vært nedlatende og frekke ovenfor andre, vurdert et menneskets verdi utifra utseende og yteevne, og da har ikke personen fremstått som så veldig attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reproductivist Skrevet 2. oktober 2009 #74 Del Skrevet 2. oktober 2009 De man ikke er sikker på er kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 2. oktober 2009 #75 Del Skrevet 2. oktober 2009 De man ikke er sikker på er kvinner. Hahahaha En venn av meg lagde sin egen versjon av "når urett blir rett, blir motstand en plikt". Hans versjon: "Når mamma blir pappa, blir motstand en plikt". :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engel med sorte vinger Skrevet 3. oktober 2009 #76 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Svarer vel ikke helt på spørsmålet akkurat nå kanskje, men jeg synes det at når et menneske smiler slik at det når øynene, ja hele kroppen hvis det er mulig for personen så skal en vanskelig finne noe vakrere! Synes nå jeg i vafall.. Muligens litt snål jeg.. Endret 3. oktober 2009 av engel med sorte vinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_annonym_27 Skrevet 4. oktober 2009 #77 Del Skrevet 4. oktober 2009 De man ikke er sikker på er kvinner. Tror mange er uenige, er plenty av menn og damer som tenner på androgyne trekk. Det er hvertfall ikke stygt i seg selv, mer snakk om preferanse. Det som er mer generelt kriterium for vakkert utseende er vel heller passelige proporsjoner og mest mulig symmetri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. oktober 2009 #78 Del Skrevet 4. oktober 2009 Høy Kraftig Gutteaktige former Stor nese Stygge tenner Tykke lår og armer Sjenert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 4. oktober 2009 #79 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sjenert Sjenert? Er det stygt? På hvilken måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 5. oktober 2009 #80 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg har ikke noe til overs for sminkedukker - øyevipper som minner mer om flueben er ikke et spesielt vakkert syn ....MEN jeg synes heller ikke det er så pent med helt lyse øyevipper uten noe mascara heller. (Dette har jeg opprinnelig selv...) Da kan man lett blir seende veldig gusten og syk ut.... Endret 5. oktober 2009 av annipanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå