Kamikatze Skrevet 27. september 2009 #41 Del Skrevet 27. september 2009 Nå har jeg tenkt så langt tilbake som jeg kan huske. Jeg kan ærlig talt ikke huske ei eneste stygg jente, som har vært stygg pga utseendet. Der har alltid vært noe med oppførselen som har gjort henne stygg. Og det er likelig fordelt mellom billedskjønne og mer hverdagslig utseende jenter. Selv om piercing og tattiser er avtenning for meg, har jeg sett "blågrønne stålbeslåtte pinnsvin" som jeg aldri ville vurdert å stappe i køya, som nesten blir vakre av sjarmsmil og et vinnende vesen. I min verden finns de jeg synes er pene, og resten. Stygge blir kun de som gjør seg uspiselige, enten pga mangel på forståelse av hva et minimum av hygiene innebærer, eller de er stridige, nedlatende, falske eller beiske. Det er i det hele tatt få som kommer til å bli slept inn på soverommet mitt. Sålangt har jeg vært skitheldig. Sånær som to har samtlige tidligere besøkende der inne, vært mye vakrere enn jeg har fortjent, uten at jeg klager av den grunn. Hun ene kunne mange kalt objektivt støgg. Bare det, at i mine øyne var nettopp de detaljene som gjorde henne mindre pen i deres øyne; klumpnese, avstand mellom øynene, keitete ufeminine bevegelser; nettopp dette gjorde henne unik, i mine øyne. Hun var min store kjærlighet, og jeg kunne aldri se meg mett på henne. Hennes vesen kompenserte, og hun slo blendende vakre jenter i attraktivitet hos gutta. Hun var en vandrende motsigelse. Og jeg elsket henne. Lykken er ikke å være pen. Lykken er å finne de som syned du er den vakreste, uansett hva andre mener. De som er glam-pene har bare en mer universell appell. For eksempel synes jeg nytrykket torsk smaker himmelsk. Det er jeg ikke alene om, selv om flere liker grandiosa. Du er garantert ei jente som gir oppstoppertiss hos flere menn enn du lommer til å orke å ligge med. Og er du ei blid og vennlig sjel, som det er trivelig å være i samme rom med, så gir det deg et større fortrinn enn nymalte og glattpolerte matroner med hoggtenner og kvasse kanter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. september 2009 #42 Del Skrevet 27. september 2009 Du er en fin fyr, Kamikatze! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #43 Del Skrevet 28. september 2009 Hvordan går det an å spørre et så dumt spørsmål? Det spiller ingen rolle om du har utseende hvis du ikke har noen intelligens. Hvis du er så intelligent selv så burde du vite at det ikke heter å spørre et spørsmål! Det heter å stille et spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. september 2009 #44 Del Skrevet 28. september 2009 Det kan ikke beskrives, spørs på øynene som ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 28. september 2009 #45 Del Skrevet 28. september 2009 Eg syns det er ganske latterleg at enkelte vippar fram linjalen for å måle om ein er pene. Verden er mykje meir enn skeive naser og føflekkar. Applaus til Kamikatzen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 28. september 2009 #46 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg tror menn har evnen til å se skjønnheten i de fleste kvinner, selv om man selvsagt ser at det er forskjell på en treer og en nier. Selv om jeg kan se ulike grader av skjønnhet, er det likevel nok kvinnelig skjønnhet hos de fleste kvinner i mitt alderssegment til at jeg kan tenne og finne henne attraktiv - så fremt hun tar vare på seg selv. Det som ødelegger for en del kvinner er at de er dårlige til å ta vare på seg selv. Hvis du spiser sunt, trener og holder deg slank, er mye ute i frisk luft (så du ikke blir sykelig blek) og holder deg ren og pen, kler deg bra og er sympatisk og lett og omgås, vil du fremstå som attråverdig nesten uansett hvilket utgangspunkt du har. Du blir kanskje ingen nier, men du slipper å tilhøre gruppen gutta gremmer seg over å ha pult. Endret 28. september 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 28. september 2009 #47 Del Skrevet 28. september 2009 Uenig i denne påstanden. Selvtillit handler om tilbakemeldinger fra omgivelsene. Men man kan håpe på at ikke alle besvarelser på et forum alene er med på å danne selvtillit eller mangel på sådan. Selvtillit handler om indre motivasjon altså har det ingenting å si hvilke tilbakemeldinger en får fra omgivelsene. Skal vi legge sjebnen vår i hendene på andre mennesker, nei vet du hva!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #48 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg tror menn har evnen til å se skjønnheten i de fleste kvinner, selv om man selvsagt ser at det er forskjell på en treer og en nier. Jeg lurer på hvem det er som har bestemt at kvinner skal deles opp i en skala på 1-10. Og hvorfor man gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 28. september 2009 #49 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg lurer på hvem det er som har bestemt at kvinner skal deles opp i en skala på 1-10. Og hvorfor man gjør dette. Det er gammel sedvane. Både her til lands og i andre deler av Vesten. Tror det var en innarbeidet skala allerede før Drømmekvinnen 10 med Bo Derek. Men det kunne selvsagt fungert like godt med en skala fra en til seks, en til syv eller en til tolv. Det er for øvrig ikke bare kvinner som kan vurderes på utseende og fysisk attraktivitet, dette må også menn finne seg i. Og vurderingene av andres attraktivitet skjer nok enten vi bruker 1 til 10-skalaen eller ikke. Endret 28. september 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #50 Del Skrevet 28. september 2009 Skulle ønske det ikke var sånn. :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. september 2009 #51 Del Skrevet 28. september 2009 Handlinger og atferd betyr mye for hvor på skalaen man befinner seg. En åtterdame blir straks en firer hvis hun er utro for eksempel. en sjuerjente som stjeler lommeboka di blir straks en femmer, en sekserjente som er trofast blir fort en nier. Og sånn går det videre... En femmerdame som respekterer deg, ærer og elsker deg blir vel en tier i mannens øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #52 Del Skrevet 28. september 2009 Noen ganger synes jeg at mange er enige om at den og den er en 5 fx på skalaen, men hva er det som gjør at den blir en femmer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #53 Del Skrevet 28. september 2009 Noen ganger synes jeg at mange er enige om at den og den er en 5 fx på skalaen, men hva er det som gjør at den blir en femmer??? det kan være alt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 28. september 2009 #54 Del Skrevet 28. september 2009 Du er en fin fyr, Kamikatze! Det synes jeg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #55 Del Skrevet 28. september 2009 Nå har jeg tenkt så langt tilbake som jeg kan huske. Jeg kan ærlig talt ikke huske ei eneste stygg jente, som har vært stygg pga utseendet. Der har alltid vært noe med oppførselen som har gjort henne stygg. Og det er likelig fordelt mellom billedskjønne og mer hverdagslig utseende jenter. Selv om piercing og tattiser er avtenning for meg, har jeg sett "blågrønne stålbeslåtte pinnsvin" som jeg aldri ville vurdert å stappe i køya, som nesten blir vakre av sjarmsmil og et vinnende vesen. I min verden finns de jeg synes er pene, og resten. Stygge blir kun de som gjør seg uspiselige, enten pga mangel på forståelse av hva et minimum av hygiene innebærer, eller de er stridige, nedlatende, falske eller beiske. Det er i det hele tatt få som kommer til å bli slept inn på soverommet mitt. Sålangt har jeg vært skitheldig. Sånær som to har samtlige tidligere besøkende der inne, vært mye vakrere enn jeg har fortjent, uten at jeg klager av den grunn. Hun ene kunne mange kalt objektivt støgg. Bare det, at i mine øyne var nettopp de detaljene som gjorde henne mindre pen i deres øyne; klumpnese, avstand mellom øynene, keitete ufeminine bevegelser; nettopp dette gjorde henne unik, i mine øyne. Hun var min store kjærlighet, og jeg kunne aldri se meg mett på henne. Hennes vesen kompenserte, og hun slo blendende vakre jenter i attraktivitet hos gutta. Hun var en vandrende motsigelse. Og jeg elsket henne. Lykken er ikke å være pen. Lykken er å finne de som syned du er den vakreste, uansett hva andre mener. De som er glam-pene har bare en mer universell appell. For eksempel synes jeg nytrykket torsk smaker himmelsk. Det er jeg ikke alene om, selv om flere liker grandiosa. Du er garantert ei jente som gir oppstoppertiss hos flere menn enn du lommer til å orke å ligge med. Og er du ei blid og vennlig sjel, som det er trivelig å være i samme rom med, så gir det deg et større fortrinn enn nymalte og glattpolerte matroner med hoggtenner og kvasse kanter... Dette var vakker lesning! Lurer på om det finnes flere som deg jeg Kamikatze...Hva skjedde forresten med forholdet, om du vil svare på det da?Uansett håper jeg du nå er lykkelig gift, det er vel fortjent! Selv har jeg også tilgode å se et direkte styggt menneske. Den eneste jeg ikke synes er noe pen er meg selv, trist, men sant. Prøver hele tiden å forbedre meg selv, være høflig, respektere andre, kle meg og te meg presentabelt, men jeg blir bare aldri bra nok Og ikke hjelper det særlig på når jeg føler meg så mislykket i mine relasjoner til andre, og hele tiden får bekreftet at jeg ikke duger. Skulle virkelig ønske at noen kunne fortelle meg hva jeg gjør galt, hva som er så veldig feil ved meg, siden jeg aldri treffer noen. Har prøvd å spørre bekjente, men de er jo ikke veldig objektive siden de kjenner meg og selvfølgelig ikke vil såre meg. Skulle virkelig ønske noen kunne fortelle meg hva det er slik at jeg kan gjøre noe med det. Antar rett og slett at jeg er så jævla stygg og at det er grunnen. Begynner å tro at jeg er slem også, siden jeg føler at folk viker unna, virkelig ikke lett å skille mellom det som er oppi hode mitt og det som faktisk skjer der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #56 Del Skrevet 29. september 2009 Og ikke hjelper det særlig på når jeg føler meg så mislykket i mine relasjoner til andre, og hele tiden får bekreftet at jeg ikke duger. Skulle virkelig ønske at noen kunne fortelle meg hva jeg gjør galt, hva som er så veldig feil ved meg, siden jeg aldri treffer noen. Attitude! OG så bør du kanskje skifte vennekrets hvis det er de som får deg til å føle deg mislykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian (40), Oslo Skrevet 29. september 2009 #57 Del Skrevet 29. september 2009 Tja, for meg er en "stygg" jente en som ikke har fine, høye kinnben å vise til. Liker klassiske, tidsløse skjønnhetsideal. Er ganske kresen ift. damer, så kjører kun beste kvalitet: de er selvbevisste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #58 Del Skrevet 29. september 2009 Det er mange stygge voksne kvinner. Slike som kalte meg for stygg da jeg var ung. Nå får jeg bare høre hvor vakker jeg er...til pass for de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #59 Del Skrevet 29. september 2009 Det er mange stygge voksne kvinner. Slike som kalte meg for stygg da jeg var ung. Nå får jeg bare høre hvor vakker jeg er...til pass for de! Veldig mange sånne kvinner sier, når de ikke vil si at noen er stygge direkte, at håret ditt er fint, øynene dine er pene, etc. Lett å skinne igjennom hva de mener. Burde holde kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #60 Del Skrevet 29. september 2009 Det virker jo av og til som jenter/kvinner skal oppføre seg som menn her inne så jeg skjønner jo at enkelte - spesielt menn - ikke synes det gjør noe om de ser ut som råbarske mannfolk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå