Livets datter Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, du leste helt riktig. Dette er en hyllest til mine foreldre. Jeg kan ikke si at jeg har et eneste vondt minne fra min barndom. Den var kun preget av latter, smil, forståelse og kompromisser. Alt det jeg har lært om å være et godt menneske, har jeg lært av dere, og jeg er stolt av å si at "dette er min mor og min far". Dere har alltid stilt opp for meg, og gjort det beste ut av enhver anledning. Dere har vist forståelse og innlevelse opp gjennom hele min oppvekst, og dere har gitt meg spillerom til selv å prøve og feile. Dere har lært meg om konsekvenser, og om rett og galt. Når jeg allikevel har valgt galt, har dere vært der og prøvd å trøste og veilede meg. Dere har lært meg å være selvstendig, og å være glad i livet. Jeg har en helt utrolig stor respekt for dere, og jeg trives godt i deres selskap. Jeg kan dele alt med dere av tanker, følelser og meninger, og det har jeg satt utrolig stor pris på opp gjennom årene. Jeg ser frem til mange hyggelige stunder sammen med dere og resten av familien. Takk for alt dere har vært og fortsatt er for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Det var snilt gjort av deg må jeg si!! Goe jente du e! T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Fin melding, Livets datter ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Du er en av solene her på Kg du veier opp for alt det negative som florert her ute. FLOTT MELDING DETTE :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. august 2003 #5 Del Skrevet 13. august 2003 Deilig å lese positive innlegg. Vi som har/har hatt sånne foreldre er heldige. Mine var/er nemlig av samme kaliber - og jeg ser hvor mye jeg har fått med meg hjemmefra som har hjulpet meg gjennom tidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 26. august 2003 Vi som har/har hatt sånne foreldre er heldige. Ja, det er vi absolutt, "søster" (bursdag).! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå