Gjest Barneglad Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Hei! Jeg er i et stort dillemma og ønsker å høre andres erfaring. Er lykkelig gift og har to barn på 6 og 4 år. Barna er svært glad i hverandre og snille mot andre barn. Jeg vil gjerne ha et barn til, men er nå 37 år og vil derfor bli en "gammel" mor. Under siste svangerskap var jeg veldig plaget av bekkenløsning og jeg er redd dette kommer tilbake ved en ny graviditet. ( kunne nesten ikke gå de siste 5 md) Spørsmålet er hvilken erfaring har dere som har fått en attpåklatt i voksen alder. Blir man hemmet, stopper den en fra mye en ellers ville gjort? Jeg er redd jeg vil bli for sliten. Hva med barna? Vil de store og den lille ha glede av hverandre, eller blir minstemann nærmest enebarn? Er det andre ting jeg bør tenke på?? Håper andre med erfaring kan dele de med meg. Hilsen Frida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Det kan vel knapt kalles attpåklatt når de andre barna dine ikke er eldre. Og barna ville fått stor glede av hverandre sammen med en eventuell tredjemann. Forskjellen på to og tre er veldig liten sies det, de to du har fra før krangler antagelig såpass at du ikke ville merket det på den måten. Mulig du må ha større bil, eller hus, vet ikke hvor mye plass du har... Når det gjelder din helse stiller saken seg litt annerledes. Se for deg å ha to barn og ikke ha muligheten til å klare deg selv engang.... Du må regne med at bekkenløsningen blir like ille i neste svangerskap. Så spørsmålet er jo i hvilken grad du har mulighet til å få hjelp. Har du en mann som kan flexe på jobb og ta seg av de to du har fra før, har han veldig lyst på en til og er dere villige til å ta sjangsen på at din helse ikke blirbedre igjen etter et svangerskap? Folk som har hatt bekkenl. i et svangerskap har ofte fått det verre i neste sv. Mye å tenke igjennom. Men stort sett går det bra. Og alderen din- vel, DET er ingen hindring!! Klem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #3 Del Skrevet 13. august 2003 Da eldste vår var nesten 7 og mellomste 4, 5 år ble minste vår født. De to store forgudet han selv om han var mye mindre enn de to. Nå er han skikkelig rævdilter og synes de to store er det beste i verden. Hadde en periode med sjalusi, da minste var veldig sjalu på eldste. Det gikk ganske hardt for seg og varte i et år eller noe sånt. Ikke mer en vi kunne klare ved vanlig grensesetting altså ! JEG synes det var deilig å få tredje barnet, det har gitt meg mye glede ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå