Gå til innhold

Savnet som ikke forsvinner.... (hei igjen!) :-)


xklara

Anbefalte innlegg

Hei

og en riktig god morgen alle sammen :D

Jeg er en tidligere bruker, klara, som omtrent ikke har vist meg her inne siste halvannet året. Før det brukte jeg i en periode masse tid her inne. Rent for mye, samvittigheten for arbeidet jeg utsatte ble kullsvart - men diskusjonene var sannelig spennende, de sitter i meg fortsatt.

Nå har arbeidssituasjonen min vært sånn en stund at jeg ikke har hatt mulighet til å være her. Kanskje fikk jeg også nok en periode. Men likevel... savnet sitter i. Jeg tenker på KG og brukerne her inne overraskende mye fortsatt, hvertfall i forhold til at dette er mennesker jeg aldri har møtt eller vet hva heter i RL.

Det var et kompliment til dere alle her inne, jeg synes fortsatt at forumet her er nokså genuint - mye større takhøyde og intelligenstetthet her en mange andre steder :Nikke:

Vet ikke hvor mye tid jeg vil ha til å skrive her inne framover heller, men hadde nå et behov for å si "hei, jeg sniker i kulissene, og igrunn savner jeg å være mer her inne". Ser en del kjente navn fra noen år tilbake, og mange nye selvsagt.

Tamtam, jobben kaller. Ha en fin dag alle sammen.

Hilsen fra klara

(som altså ikke husker passordet sitt og heller ikke mailadressen, derfor nå som xklara)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei klara - jeg husker dine kloke svar fra dine glansdager her på Kvinneguiden. Jeg er ikke den nybegynneren som profilen min gir uttrykk for, men husker ikke hva jeg kalte meg i den tiden du "bodde" her...

Det har nok lett for at man tilbringer altfor mye tid her - har selv gjort det den siste uken. Men neste uke er det tilbake på jobb og da klarer man ikke følge med på alt lenger.

Ha en fortsatt fin dag, klara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg ikke. Det var nok før min tid, men det er uansett hyggelig at du har valgt å gjøre "comeback".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg husker Klara, fikk jo nesten angst hver gang jeg måtte svare etter deg i en tråd. Mange ganger lot jeg rett og slett la være å svare fordi du hadde sagt det meste allerede.

Du har blitt etterlyst noen ganger her Klara, så du har satt spor etter deg ja. Fint om du blir litt aktiv her igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du Klara, du er grunnen til at jeg i det hele tatt startet min "karriere" på KG. (Du og Rita, henne husker jeg også). Jeg ble tidlig OBS på svarene dine, alltid gjennomtenkte og med en evne til å få sagt mye vettugt på en flott måte.

Fint å se deg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, så moro at du er tilbake! Du var en av dem jeg først la merke til da jeg kom til forumet, dvs en av grunnene til at jeg har blitt!

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som "ble utsatt" for klara, glemmer henne ikke :P

I likhet med Sofia, så var faktisk klara og også Rita (hvor i huleste er Rita?) en sterk årsak til at KG åpenbarte seg som et vettugt sted å være.

*storklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker deg, klara, for både gode innlegg og inkluderende sinnelag. Mer enn to ganger har det slått meg at du ikke har vært å se på lenge, så det var gledelig med et livstegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...