Gå til innhold

Ville du dumpet kjæreste/samboer/ektefelle

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri, hun er verdt så mye, mye mer.

Foreldrene hennes er det, i hvert fall. Snart er hun det.

Nå er begge foreldrene hennes relativt unge, da. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maria_*

100 millioner er veldig mye penger. Samboeren min ville blitt rasende på meg dersom jeg ga avkall på så mye penger for han. Jeg er også veldig klar på at dersom kjæresten min ble tilbudt så mye penger, så værsågod å dump meg, noe annet ville vært horibelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg vil heller leve i fattige kår sammen med min samboer, enn å leve i rikdom alene. Helt klart. Jeg kunne sikkert funnet meg noen andre, men huff... nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg riktig nok singel, men det var uansett ikke noe å tenke over, jeg ville ikke ha byttet han bort, ikke for noe i hele verden.

"Kjærlighet er ikke alt, men uten kjærlighet er det ingenting"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penger er ikke vært så mye, så det hadde kommet ann på partneren. Hadde delt med henne pengene hvis det var et lite seriøst partnerskap.

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.... hadde jeg fått et sånt tilbud så tror jeg det hadde vært vanskelig å si nei.

Nå er ikke jeg avhengig av samboeren min og han ei heller av meg og vi har vært sammen i MANGE år, men liker veldig godt å være alene også, så ja... det kan nok hende at jeg hadde slått til gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett Kind Hearts and Coronets?
God tur til Alta og Roskilde. 8D

Eller New Hampshire. Eller California. Eller Cornwall. Eller hvor nå enn moren hennes er for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av dere burde kanskje spurt typen hva han ville syntes of 50 millioner spenn først? ;)

Endret av tortilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Jeg elsker mannen min, men han er ikke den rett for meg for det. Vi er alt for forskjellige og ønsker ikke det samme av hverandre som igjen skaper konflikter. Det er nok mest jeg som føler det sånn, han har det helt greit. Men siden jeg elsker han så blir jeg og fortsetter å prøve.

Men hadde noen tilbudt meg 100 mill så hadde jeg nok gått fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri. Tenk på hvordan man hadde følt seg etterpå. Jeg ville følt meg verdiløs, andre folk ville sett på meg som en grådig tøs (med rette), og jeg ville fått et ganske spesielt rykte.

Dessuten har jeg alt jeg trenger. Når jeg prøver å tenke på hva jeg ville brukt pengene på som jeg ikke kan kjøpe i dag, kommer jeg egentlig ikke på noe annet enn ekstremt dyre luksusting, og de har jeg aldri vært så glad i.

Å takke ja til tilbudet ville vært det samme som å takke ja til depresjon. Så nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...