Gå til innhold

Jenter som er populær hos gutta..

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Startinnlegget får meg til å lure på om dette er i ferd med å bli et fjortisforum?

Dette er jo et kjent fenomen blant ungdom. Den peneste jenta får draget på alle gutta, uansett hvordan hun oppfører seg. Den villeste gutten har som regel en hale av jenter etter seg, fordi de ønsker litt action i tilværelsen.

Dette går over når man blir litt eldre, og legger vekt på andre ting hos en partner ;)

Fint at noen bidrar med litt voksenopplæring her i hvert fall. Viktig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Startinnlegget får meg til å lure på om dette er i ferd med å bli et fjortisforum?

Dette er jo et kjent fenomen blant ungdom. Den peneste jenta får draget på alle gutta, uansett hvordan hun oppfører seg. Den villeste gutten har som regel en hale av jenter etter seg, fordi de ønsker litt action i tilværelsen.

Dette går over når man blir litt eldre, og legger vekt på andre ting hos en partner ;)

Nei det gjør ikke det.... :sukk: jeg mangler noe over to år på å bli 40 og jeg ser ingen tegn til bedring på dette området. Forskjellen er at villskapen er mer rettet mot penger og finans enn mot knusing av lyktestolpe lamper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør ikke det.... :sukk: jeg mangler noe over to år på å bli 40 og jeg ser ingen tegn til bedring på dette området. Forskjellen er at villskapen er mer rettet mot penger og finans enn mot knusing av lyktestolpe lamper.

Ja, du har dessverre et poeng her. Kvinnenes behov for å shoppe og konkurrere materielt med naboer og venninner, har faktisk blitt et problem i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Fint at noen bidrar med litt voksenopplæring her i hvert fall. Viktig det :)

Hmmmm, gjør du narr av gamle damer? :gjeiper:

Sitat, Brutal mann:

Nei det gjør ikke det.... bored2.gif jeg mangler noe over to år på å bli 40 og jeg ser ingen tegn til bedring på dette området. Forskjellen er at villskapen er mer rettet mot penger og finans enn mot knusing av lyktestolpe lamper.

Jeg blir mer og mer nysgjerrig på hvilke kretser du vanker i. For jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i noe av dette :lete:

Endret av Purple Haze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, gjør du narr av gamle damer? :gjeiper:

Nei, dette var helt alvorlig ment faktisk. Alltid positivt med noen som har sunne og fornuftige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det også handler om at noen gutter (ikke alle! jeg helgarderer meg), liker ukompliserte jenter som bare smiler og er tomme i blikket hele tiden. Mindre drama da... Og det er de samme jentene som andre jenter finne sinnsykt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det også handler om at noen gutter (ikke alle! jeg helgarderer meg), liker ukompliserte jenter som bare smiler og er tomme i blikket hele tiden. Mindre drama da... Og det er de samme jentene som andre jenter finne sinnsykt irriterende.

Jeg kan love deg at normale gutter/menn finner disse jentene/kvinnene sinnssykt irriterende etterhvert også!

Og dette dreier seg ikke alltid om ukompliserte individer akkurat - det kan jeg også love deg!

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Nei, dette var helt alvorlig ment faktisk. Alltid positivt med noen som har sunne og fornuftige kommentarer.

Puh, det var da enda godt ;)

Og takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
La meg gjette.. du er ung?

Som Steinar skrev så er mange gutter blåste i huet når de er unge.

Utseendet teller også mer. Det tar litt tid før man vet hva man vil ha i en partner, og tendensen til å falle for dette ene kriteriet er stor. Det er derfor alle på barneskolen er forelsket i samme jenta eller gutten. Jo eldre man blir, jo mer blir tendensen at forskjellige menn liker forskjellige damer, nemlig de damene som passer akkurat dem.

Jeg er dog ikke enig i at de tenker med pikken til de er 40, med unntak av Steinar så er ganske mange blitt litt voksne og mer bevisst på hva de vil ha allerede i 20årsalderen.

Men jeg har noen kamerater selv som er voksne og som har en tendens til å bli fitteblinde. Dvs at de faller for masete nek og mindre kule damer, ofte med helt motsatt personlighet av dem selv. Det holder jo aldri lenge da, i det minste. Men jeg blir stadig overrasket over at det i det hele tatt skjer.

Det er akkurat det med masete nek og mindre kule damer jeg mener. Ikke nødvendigvis bare at de er fine. Men gjerne en kombinasjon. Og nei, jeg er ikke fjortiss, men synes jeg ser tendensen til langt oppi 20åra iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg blir mer og mer nysgjerrig på hvilke kretser du vanker i. For jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i noe av dette :lete:

Helt vanlige. Sånn ca middelklasse... Nedre til øvre alt etter som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gjerne mer mer morsome å være sammen med enn de jentene som sitter å jamrer seg over hvor fæle de populære jentene er.

Haha, godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...