Gå til innhold

mennesker som er på KG 24/7

Gjest Gjest_hmm_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest A. Caron
Går an å surfe i arbeidstiden vet du, når man har stille stunder.

Hehe, da tror jeg jaggu det må være temmelig stille rundt om på mange arbeidsplasser... :ler:

Jeg har verken tid eller samvittighet til å bruke arbeidstida til å sitte og fjase rundt på KG.

Men man ser det hver dag. Mellom 0800 og 1600 strømmer det på med innlegg her, mens det nærmest er "største møyliga tyssssnad" videre utover ettermiddagen og kvelden.

Så du deler nok dine stille stunder med mange flere... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobb og kjæreste, men er her masse fordet :ler:

Er jeg på jobb har jeg ikke mulighet til å være på KG, for jeg jobber i barnehage.. Men tar meg en tur innom når jeg har tid, sjekker dagboka mi og de dagbøkene jeg følger, samt horoskop og om noen andre tråder ser artige ut, så sjekker jeg de også.

Hvis jeg ikke har noe å gjøre en kveld kan jeg være her og bare glo, som nå, for nå er jeg hjemme hos mamma og ikke sammen med min kjære. Og hjemme har man pent lite å finne på :nigo:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da tror jeg jaggu det må være temmelig stille rundt om på mange arbeidsplasser... :ler:

Jeg har verken tid eller samvittighet til å bruke arbeidstida til å sitte og fjase rundt på KG.

Men man ser det hver dag. Mellom 0800 og 1600 strømmer det på med innlegg her, mens det nærmest er "største møyliga tyssssnad" videre utover ettermiddagen og kvelden.

Ja, det er nok ikke bare meg som har god tid om dagen, og istedet for å sitte og glo i veggen, eller løpe rundt i korridorene med papirer for å se busy ut, så leser jeg litt nettaviser, skravler litt med gutta rundt meg, og tar en tur eller to innom KG. Det går på ingen måte utover arbeidsoppgavene mine. Hadde man hatt det travelt så hadde man jo ikke hatt tid, så enkelt er det igrunnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo faktisk ikke alle som jobber 08-16 hver dag, da! Mange jobber turnus, og har derfor fri på ulike tider gjennom uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Ja, det er nok ikke bare meg som har god tid om dagen, og istedet for å sitte og glo i veggen, eller løpe rundt i korridorene med papirer for å se busy ut, så leser jeg litt nettaviser, skravler litt med gutta rundt meg, og tar en tur eller to innom KG. Det går på ingen måte utover arbeidsoppgavene mine. Hadde man hatt det travelt så hadde man jo ikke hatt tid, så enkelt er det igrunnen ;)

Hmm, og jeg som alltid har levd etter det innlærte prinsipp at man selv har et medansvar for å finne noe fornuftig å fylle tida med på jobben...

Jaja, da får jeg nesten begynne å lese nettaviser, skravle med gutta og skrive innlegg på KG jeg også da så snart en arbeidsoppgave er unnagjort, i stedet for å aktivt finne flere dumme ting å fylle arbeidstida med.

Merkelige greier, denne nye folkesykdommen de kaller utbrenthet osv... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, og jeg som alltid har levd etter det innlærte prinsipp at man selv har et medansvar for å finne noe fornuftig å fylle tida med på jobben...

Jaja, da får jeg nesten begynne å lese nettaviser, skravle med gutta og skrive innlegg på KG jeg også da så snart en arbeidsoppgave er unnagjort, i stedet for å aktivt finne flere dumme ting å fylle arbeidstida med.

Merkelige greier, denne nye folkesykdommen de kaller utbrenthet osv... :fnise:

Du aner ikke hva jobben min går ut på, og det er jo fair enough, men skal jeg finne på noe å gjøre så måtte det bli å feie gulvet på lageret, vaske gulvene til tross for at vi har vaskehjelp som kommer annenhver dag, vaske vinduer, gå ut med søpla, som jo også de som vasker gjør... osv... Jeg kan ikke lage meg oppgaver i den jobben.

Nå har jeg ikke fått alle oppgavene jeg skal ha i den jobben ennå, så det blir nok travlere etter hvert, men det er også sånn at vi merker finanskrisa og dermed bare har mindre å gjøre til tider.

Og hva i all verden har utbrenthet å gjøre med folk som har stille dager på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Du aner ikke hva jobben min går ut på, og det er jo fair enough, men skal jeg finne på noe å gjøre så måtte det bli å feie gulvet på lageret, vaske gulvene til tross for at vi har vaskehjelp som kommer annenhver dag, vaske vinduer, gå ut med søpla, som jo også de som vasker gjør... osv... Jeg kan ikke lage meg oppgaver i den jobben.

Nå har jeg ikke fått alle oppgavene jeg skal ha i den jobben ennå, så det blir nok travlere etter hvert, men det er også sånn at vi merker finanskrisa og dermed bare har mindre å gjøre til tider.

Og hva i all verden har utbrenthet å gjøre med folk som har stille dager på jobben?

Neida, klart det, jeg aner ikke hvordan akkurat din jobb-hverdag fortoner seg, så ikke ta alt jeg skriver personlig, husk vi er på skråblikk...

jeg bare pirker litt i dette med folks forumvaner opp mot klokkeslett og tider på døgnet man ser den gjennomsnittlig største trafikken her inne, og undres dermed litt over at noen stiller spørsmålstegn ved mennesker som er på KG 24/7...

Og utbrentheten var for å harselere litt over folks "påståtte" jobbstress, når man samtidig ser alle innleggene som blir postet, ikke bare her, men på alskens nettfora rundt forbi midt i arbeidstida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe de utbrente som poster tråder i arbeidstida. Og som nevnt et annet sted i tråden, mange jobber turnus, noen kan være sykmeldte, noen kan være trygdede eller bare arbeidsledige, noen er kanskje hjemmeværende med barn... det er mange grunner til at mange poster midt i det som er vanlig arbeidstid for andre.

Joda, vi er på skråblikk, men jeg tenker at det er typisk norks å irritere seg over at andre ikke er akkurat som en selv, og da starter man tråder som denne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...