Gå til innhold

mennesker som er på KG 24/7

Gjest Gjest_hmm_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg få påpeke en liten ting? Folk som klager over at noen er her 24/7 (noe som egentlig er fysisk umulig), så har dere glemt en liten ting! Dere må jo være her minst like mye, i og med at dere vet hvor mye tid disse andre menneskene tilbringer her. :D

BUSTED!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Busted sjøl...
Kan jeg få påpeke en liten ting? Folk som klager over at noen er her 24/7 (noe som egentlig er fysisk umulig), så har dere glemt en liten ting! Dere må jo være her minst like mye, i og med at dere vet hvor mye tid disse andre menneskene tilbringer her. :D

BUSTED!

Man trenger ikke være særlig ofte innom her for å se at noen har 2000 innlegg eller 20 000 for alt hva jeg vet, og bare har vært medlem i ett år f.eks. Det er heller tallet på innlegg som er kilden for spørsmålet, ikke hvem som er online når og hvor lenge. Det er jo fullt mulig å gå på jobb mens pcen står pålogget hjemme...altså er man tilstede som pålogget, men bidrar ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Merethe

Jeg er her fordi jeg er uføretrygdet og nesten bare hjemme alene hele tiden. Jeg har en fysisk sykdom som gjør at jeg ikke orker å være mye sosial. Jeg er fullt oppegående i toppen og har hatt et aktivt liv før dette rammet meg. Det er vel en kjempefin ting at man på en måte kan være sosiale på et sted som dette vel? Man har ikke mindre å bidra med om en er syk, kanskje heller tvert i mot vil jeg mene. Den som har/har hatt mye motgang tilegner seg ofte mer menneskekunnskap enn folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være særlig ofte innom her for å se at noen har 2000 innlegg eller 20 000 for alt hva jeg vet, og bare har vært medlem i ett år f.eks. Det er heller tallet på innlegg som er kilden for spørsmålet, ikke hvem som er online når og hvor lenge. Det er jo fullt mulig å gå på jobb mens pcen står pålogget hjemme...altså er man tilstede som pålogget, men bidrar ikke.

Hvor mange poster man har er ikke relevant i det hele tatt. Selvom en person har 20.000++ poster så beviser ikke det noe. Er du klar over hvor mange innlegg jeg kan skrive svare på iløpet av en dag hvis jeg går inn for det, og på ytterst lite tid til og med. Det finnes folk som er raske til å skrive ting, og klarer å svare på veldig mange innlegg på kort tid, enkelt og greit. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bare lurer.

Jeg er på KG ca 30 min om dagen for å sjekke mat -og gravid-innleggene.

Ser det er mennesker her med flere tusen innlegg.

Lurer bare på om dere her venner irl(in real life), familier, jobb, etc.

Jeg prøvde virkelig å henge mer her, men det kjeder meg. Vil helst lese en god bok.

P.S. Dette er ikke noe hetse-tråd, jeg bare lurer

:fnise: Nja, jeg rekker å skrive svært mange innlegg på 1 times tid, så får da tid til litt andre ting, som å spise mat, støvsuge, mate kaninene mine, gå tur med kattene mine, drive med kjemi og ekspriment i kjelleren, slå meg selv i sjakk og ludo osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nja, jeg rekker å skrive svært mange innlegg på 1 times tid, så får da tid til litt andre ting, som å spise mat, støvsuge, mate kaninene mine, gå tur med kattene mine, drive med kjemi og ekspriment i kjelleren, slå meg selv i sjakk og ludo osv.

:fnise:

Driver du med kjemi og ekspriment i kjelleren?? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det sarkastisk da, eller ironisk blir det kanskje. Jeg har verken kaniner eller katter eller slår meg selv i ludo. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det sarkastisk da, eller ironisk blir det kanskje. Jeg har verken kaniner eller katter eller slår meg selv i ludo. :fnise:

Aa. Nå tok jeg den :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Nei, bare lurer.

Jeg er på KG ca 30 min om dagen for å sjekke mat -og gravid-innleggene.

Ser det er mennesker her med flere tusen innlegg.

Lurer bare på om dere her venner irl(in real life), familier, jobb, etc.

Jeg prøvde virkelig å henge mer her, men det kjeder meg. Vil helst lese en god bok.

P.S. Dette er ikke noe hetse-tråd, jeg bare lurer

De fleste har nok et liv utenfor KG. Eller kanskje man heller skulle si "utenfor jobben"... Når flesteparten av innleggene postes mellom klokka 0800 og 1600 sier vel det meste av det du spør om seg selv :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her mer enn normalt de siste par mnd. siden jeg har vært arbeidsledig, men forhåpentligvis er det slutt på det snart. :) Ellers har jeg venner, samboer, hunder, og jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Meget skarp observasjon kjære gjest, du burde prøve deg innen forskning ;)

Pass på sånn at det ikke blir gjennomtrekk da :fnise:

Særdeles mange gode innlegg i denne tråden :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å surfe i arbeidstiden vet du, når man har stille stunder. Går også an å surfe mens man ser på tv eller gjør ting i heimen. Skriver man fort er det utroooolig hvor mye man klarer å produsere på kort tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...