Gå til innhold

mennesker som er på KG 24/7

Gjest Gjest_hmm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hmm_*

Nei, bare lurer.

Jeg er på KG ca 30 min om dagen for å sjekke mat -og gravid-innleggene.

Ser det er mennesker her med flere tusen innlegg.

Lurer bare på om dere her venner irl(in real life), familier, jobb, etc.

Jeg prøvde virkelig å henge mer her, men det kjeder meg. Vil helst lese en god bok.

P.S. Dette er ikke noe hetse-tråd, jeg bare lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, bare lurer.

Jeg prøvde virkelig å henge mer her, men det kjeder meg. Vil helst lese en god bok.

Meget skarp observasjon kjære gjest, du burde prøve deg innen forskning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg har jobb og venner, men jeg er mye alene hjemme likevel. Så da liker jeg å sitte på KG og msn så jeg får uvekslet litt meninger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekaker

Har vært her en stund, men fikk meg ny bruker her om dagen. Hadde mange inlegg med forje bruker..

Uansett, jeg har en kjæreste som er borte 5 dager i uken, og jeg er syk fysisk og psykisk og orker dermed ikke fly ut med venner hver dag. :) Så da holder jeg til her og diverse andre forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulltidsjobb, venner og et sosialt liv. Reiser med jobb og privat av og til. Dater en del også, og er en del ute og spiser.

Samtidig liker jeg å hente meg inn og slappe av hjemme. Da er jeg ofte på internett, TV eller musikk står på, og jeg pusler rundt. Liker det. Inernett er et fristed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tilgang på PC både hjemme og ute, og alle sammen kan ha flere åpne vinduer samtidig. :gjeiper:

Så er det god tidtrøyte som singel, når en bor halvt uti bushen, og ellers ser sin andel hotelrom, brakker og tilsvarende innkvartering - gjerne uker i strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tilgang på PC både hjemme og ute, og alle sammen kan ha flere åpne vinduer samtidig. :gjeiper:

Pass på sånn at det ikke blir gjennomtrekk da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Lurer på hva KateW jobber med jeg.... Hun er jo bare på mellom 0800 og 1600... Tipper resepsjonist jeg!

Steinar40 er nok arbeidsledig/trygded...

Jeg, jeg er bare forbanna singel :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just visiting

@brutal man STALKER!!! :gjeiper: :gjeiper:

jeg er ikke så mye her, men har egentlig ganske mye fri siden jeg er sykemeldt pga svangerskap. Ellers er jeg gift, men familien min bor ikke i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke en av dem med flere tusen innlegg, men er her en del, og jeg kan bekrefte at jeg har skole, jobb, flere RL-venner (riktignok spredd utover hele landet, men ser dem da i blant allikevel!), kjæreste og hele pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva KateW jobber med jeg.... Hun er jo bare på mellom 0800 og 1600... Tipper resepsjonist jeg!

Brutal mann da... KateW er jo en dame med høy utdannelse og karriere. Burde du ikke ha fått med deg det til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Brutal mann da... KateW er jo en dame med høy utdannelse og karriere. Burde du ikke ha fått med deg det til nå?

Les signaturen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lite her, i perioder får jeg litt KG-kikk og er her litt oftere. Da kan jeg ta meg av barn, hus, rydde, vaske, lage middag, ha et eller to kaffebesøk, snakke på telefonen, ja, du skjønner. Jeg får gjort skikkelig masse selv om jeg har vært inne på KG og skrevet mye en dag.

Nå er jeg nok en gansake energisk person, men jeg tror alikevel at det er sånn det er for de fleste som har mange innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare lurer.

Desverre. Men så har jeg deg da vet du. That makes two of us...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er lite her, i perioder får jeg litt KG-kikk og er her litt oftere. Da kan jeg ta meg av barn, hus, rydde, vaske, lage middag, ha et eller to kaffebesøk, snakke på telefonen, ja, du skjønner. Jeg får gjort skikkelig masse selv om jeg har vært inne på KG og skrevet mye en dag.

Nå er jeg nok en gansake energisk person, men jeg tror alikevel at det er sånn det er for de fleste som har mange innlegg.

Dette trodde jeg virkelig ikke om deg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...