Epica Skrevet 16. oktober 2009 #81 Del Skrevet 16. oktober 2009 Når fikk du positiv? Du vet at el kommer ca 2 DØGN etter pos el test?... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 16. oktober 2009 I går ettermiddag... 2 døgn faktisk.. jaja.. men det kan passe fint det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 16. oktober 2009 #83 Del Skrevet 16. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 17. oktober 2009 #84 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gleder meg til å høre resultatet av testen neste mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. oktober 2009 #85 Del Skrevet 17. oktober 2009 Håper virkelig det går bedre med deg enn meg denne pp! Jeg er nå igang med en ny........ Og er det ikke typisk, mannen er bortreist den uka jeg nok har el! Håper du har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 18. oktober 2009 #86 Del Skrevet 18. oktober 2009 Stikker innom for å ønske deg en goood søndagskveld, og blåser dagens babystøv din vei for at spiren skal sitte! Gleder meg MASSE til testing jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tusen takk for babystøv:) Har vært flittig student i går og i dag, så har nesten ikke vært innom internett i det hele tatt! Og nå har jeg vært på trening:) FLink flink Nolia:) Gleder meg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig til neste mandag... men har mine tvil om at jeg klarer å vente så lenge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 19. oktober 2009 Symptomjakten er forrøvrig i gang.. sikkert litt tidlig da men.. haha - Oppblåst og rare lyder fra magen - Stikninger og murringer i magen (helt sikker innbilt) - Må på do ofte, og får sånn akutt nå må jeg VEEELDIG på do. (men drikker mye vann og kaffe når jeg kjeder meg på lesesalen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 19. oktober 2009 Og i går var jeg uforklarlig gretten og dårlig humør... Mannen min hadde laget bacalao til middag (etter mitt ønske), og jeg var misfornøyd for den var ikke helt sånn som jeg hadde forestillt meg at den skulle bli... fordi han hadde brukt FEIL oppskrift... stakkars pusen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. oktober 2009 #90 Del Skrevet 20. oktober 2009 Uff stakkars mannfolk når vi har hormoner i kroppen. Høres jo looovende ut Nolia! Håper du får en positiv overraskelse mandag, hvis du klarer å vente Uff ventetid ventetid--ikke lett å være prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 20. oktober 2009 #91 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ventetiden er tortur, sånn er det bare. Desverre har vi også masse symptomer når vi ikke er gravide også. Jeg hadde jo både hodepine, kvalme, murringer og ømme pupper forrige uke... Men det var ingen baby i magen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 20. oktober 2009 #92 Del Skrevet 20. oktober 2009 Symptomjakten er forrøvrig i gang.. sikkert litt tidlig da men.. haha - Oppblåst og rare lyder fra magen - Stikninger og murringer i magen (helt sikker innbilt) - Må på do ofte, og får sånn akutt nå må jeg VEEELDIG på do. (men drikker mye vann og kaffe når jeg kjeder meg på lesesalen) Og i går var jeg uforklarlig gretten og dårlig humør... Mannen min hadde laget bacalao til middag (etter mitt ønske), og jeg var misfornøyd for den var ikke helt sånn som jeg hadde forestillt meg at den skulle bli... fordi han hadde brukt FEIL oppskrift... stakkars pusen min.. Alle symptomene dine er jo tyyyyypiske tegn på graviditet da! Og jeg begynte å tisse mer nesten med en gang jeg ble gravid... Må til og med opp og nettene... Tør ikke tenke på hvordan det blir hvis magen blir stoooor og presser på blæra! I tillegg var jeg veeeldig oppblåst før jeg testet positivt, og ikke så hard i magen, if u get my drift... Dårlig humør er noe som kommer med kvinnekroppen mener nå jeg! Jeg skylder alt det jeg kan klare på hormoner, spesielt plutselige raseriutbrudd... Av og til vet jeg virkelig ikke hvorfor jeg blir sur engang, og da passer det MEGET godt å ha en "gyldig" grunn for å klikke. Ingen unnskyldning da, bare en forklaring. Du får en ganske lang uke hvis du går på symptomjakt allerede da, må nok bli litt testing mot helga allerde syns jeg. Bare for å få tiden til å gå! Hvordan går det med lesingen forresten? Du imponerer meg, jeg hadde aldri sånn utholdenhet da jeg studerte... Nuh skal jeg bort til naboen med melkesjokolade og hekletøy! Så du må ha en strålende tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #93 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og i går var jeg uforklarlig gretten og dårlig humør... Mannen min hadde laget bacalao til middag (etter mitt ønske), og jeg var misfornøyd for den var ikke helt sånn som jeg hadde forestillt meg at den skulle bli... fordi han hadde brukt FEIL oppskrift... stakkars pusen min.. høres ut som gravidsymptomer ja. håper for din skyld det er det. lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du får en ganske lang uke hvis du går på symptomjakt allerede da, må nok bli litt testing mot helga allerde syns jeg. Bare for å få tiden til å gå! Hvordan går det med lesingen forresten? Du imponerer meg, jeg hadde aldri sånn utholdenhet da jeg studerte... Nuh skal jeg bort til naboen med melkesjokolade og hekletøy! Så du må ha en strålende tirsdagskveld! Uka er lang ja, det skal jeg looove deg! Men med laaange dager på lesesalen (hele denne uka har det vært intensiv pugging av muskler, årer og nerver i hode/halsregionen) - så går heldigvis dagene fort fort!!! Tenker hver kveld "i morgen skal jeg teste", men så klarer jeg å få meg vekk fra tanken når det blir morgen med å tenke "er ikke vits når den blir negativ uansett nå"... hehe... Skjønner forsåvidt ikke hvor all leseutholdenheten min kommer i fra heller.. jeg har ALDRI vært sånn før... problemet nå er hvordan jeg skal klare å huske det jeg lærer nå om hele 3 uker... hehehe Skal prøve å komme meg tiiiiiidlig i kveld i kveld... Forelesning 8.15 i morgen... Nattaklems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #95 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nooooooooooliaaaaaaa! Hvor er du?? I MISS U! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig å bli savnet!! Har vært superkonsa den siste uka og lest masse... Testet i går, og testen var selvfølgelig negativ.. som forventet... er jo fremdeles tidlig så har ikke gitt opp håpet om positiv test senere i uka.. Men føler hele tiden at TR kommer, så løper på do for å sjekke hele tiden! Men hun har heldigvis ikke vist seg enda... men det er jo tidlig for det også.... men har igrunn en litt dårlig følelse......... Men tror jeg skal prøve å holde meg med mer testing til torsdag eller fredag... vi får se.... Er uansett tom for tester så må på apoteket.... og er lettere å vente med å teste dersom jeg ikke kjøper før jeg skal teste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #97 Del Skrevet 27. oktober 2009 Spennende!! Når er IKM igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 27. oktober 2009 Torsdag eller fredag ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 #99 Del Skrevet 27. oktober 2009 .........denne ventetiden........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 28. oktober 2009 Og der kom tantesatan!! Pokker altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå