Gå til innhold

Nå skal Persillen bli slank!


Persillen

Anbefalte innlegg

Idag blir det "kosesøndag" har jeg bestemt! Det pøøøøssregner ute og rommet mitt trenger en virkelig shining (Folkehøyskole *sukk* ) og det blir filmkveld i stuen ikveld- Og idag har vi goood middag og siden det er søndag (Eller, det er hva jeg håper på ihvertfall!) I tillegg til at det er "kaffe og kaker" litt senere idag.

Og jeg tror ikke det blir noe særlig til tur idag eller, ikke i dete været. Er så lenge til vaskedagen min, og jeg kommer til å bli så sølete av å gå i dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha en kosedag i uka vettu, det er når alle dagene er kosedager vi blir tjukke ;). Kos deg masser med god samvittighet i dag! Jeg hadde brus og chips i går. klarte ikke spise opp all chipsen, var bedre med gulerøtter til dippen strengt tatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har vært så sliten hele uken og stresset at alt med trening, hva jeg spiser osv bare HELT forsvant ut i det blå... Denne uken gikk ikke bra, kjempe stressende uke før jeg gikk ut i ferie nå på fredag, og jeg har ikke gjort noen ting enn sovet hele denne helgen, og tror egentlig kroppen min har trengt det litt.

Ukes mål:

- Tur maks en time etter at jeg har våknet hver dag

- Trene ca en time pilates annenhver dag, start fra og med imorgen

- Tenke over det jeg spiser, og spise oftere.

- Veie meg neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...