Obiola Skrevet 24. september 2009 #1 Del Skrevet 24. september 2009 Holdt på med en gutt i fylla, sånn 4-5 ganger. Møttes på en datingside, og første gangen vi møttes var på byen. Sov sammen første natta, men ikke noe skjedde. Etter dette møttes vi ute noen helger på rad, skjedde selvfølgelig mer etterhvert. Hadde også litt kontakt på meldinger ved siden av. Men, jeg fikk aldri inntrykk av at han ville noe mer, han har alltid svart meg på meld. men noen ganger litt sent, sånn dagen etter. Og ofte han som har tatt initiativ til og møtes på byen! Verken han eller jeg har spurt hverandre om å finne på noe i edru tilstand! (Litt sjenerte/usikre begge to kanskje) Og kom nok bare inn i et mønster med at vi bare møttes i fylla! Så flytta jeg bort for en liten periode, og vi har ikke snakka på en stund. Før for noen uker siden, da han sendte meg meld. og spurte hvordan jeg hadde det osv. Jeg bor fortsatt langt unna han, og skal ikke hjem igjen før om en stund. Er ingen muligheter for at vi treffes før det! Så det jeg nå lurer på er om han sendte meg meld nå fordi han kanskje er litt interessert!? Hvorfor skulle han ellers interessere seg for hvordan jeg har det, for å holde kontakten litt gående så det er muligheter for sex når jeg kommer tilbake?? Hmm.. Blir så forvirra, gutter har jo så mange baktanker med ting..Jeg vet i hvertfall at jeg aldri hadde giddet å sende en person jeg ikke likte og ville bli bedre kjent med/ var interessert i melding! Hva tror folk her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 24. september 2009 #2 Del Skrevet 24. september 2009 Muligheten for sex... 99,9%! Men hvis sexen er bra, dere er begge single og du ikke håper på noe mer så why not? Kos deg sier nå jeg, bare sett grenser for deg selv og følelsene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Del Skrevet 24. september 2009 Han er interessert i sex, det er det. å møte mennesker kun i fylla sier jo mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #4 Del Skrevet 24. september 2009 Synes noen er vel bastante her. Kanskje han er like usikker som det TS er, og da har han jo tatt det første skrittet til videre kontakt akkurat nå. Vi har jo ingen forutsetninger for å dømme ham (at han kun er ute etter sex osv.) så lenge vi overhodet ikke kjenner vedkommende. Noen er av natur ganske tilbakeholdne, og dersom TS heller ikke har vist kjempeinteresse, så har han kanskje tatt det for gitt at hun ikke ønsker forpliktelse. Dersom du er interessert i ham, synes jeg du skal møte ham, og se hva det fører til. Denne gangen i en edru setting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obiola Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 24. september 2009 Synes noen er vel bastante her. Kanskje han er like usikker som det TS er, og da har han jo tatt det første skrittet til videre kontakt akkurat nå. Vi har jo ingen forutsetninger for å dømme ham (at han kun er ute etter sex osv.) så lenge vi overhodet ikke kjenner vedkommende. Noen er av natur ganske tilbakeholdne, og dersom TS heller ikke har vist kjempeinteresse, så har han kanskje tatt det for gitt at hun ikke ønsker forpliktelse. Dersom du er interessert i ham, synes jeg du skal møte ham, og se hva det fører til. Denne gangen i en edru setting... Håper du har rett.. Er så utrolig lei av gutter som bare er ute etter en ting! Men har erfart at de som regel forsvinner ganske fort! Sex en gang så hører jeg ikke noe mer. Derfor jeg føler det er litt annerledes med han her. Og hvor mye gjør gutter for og få sex da? Han har jo tross alt ikke noe mulighet til det med meg på ganske så lenge. Det er vel nok av andre jenter der ute.. Men får nå bare se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fix_* Skrevet 25. september 2009 #6 Del Skrevet 25. september 2009 Håper du har rett.. Er så utrolig lei av gutter som bare er ute etter en ting! Men har erfart at de som regel forsvinner ganske fort! Sex en gang så hører jeg ikke noe mer. Derfor jeg føler det er litt annerledes med han her. Og hvor mye gjør gutter for og få sex da? Han har jo tross alt ikke noe mulighet til det med meg på ganske så lenge. Det er vel nok av andre jenter der ute.. Men får nå bare se hvordan det går En veldig vanlig missoppfattelse blandt jenter er at gutter er så utrolig opptatte av sex. Vi vil ha nærhet, kjærlighet og alt som hører med. Dersom han bare vil ha sex med deg, betyr det vel heller at dere ike passer sammen som noe mer. Når skal dere skjønne at de fleste gutter er opptatte av det dere vil vi skal være. Finner dere bare gutter som er ute etter sex, så er det dere det er noe galt med ikke gutta. Ta ansvar for egne følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #7 Del Skrevet 25. september 2009 Og hvor mye gjør gutter for og få sex da? Han har jo tross alt ikke noe mulighet til det med meg på ganske så lenge. Det er vel nok av andre jenter der ute.. Men får nå bare se hvordan det går Han har nok med relativt stor sannsynlighet hatt sex med flere i mellomtiden og/eller parallelt. Kanskje flere av nettdatene hans har funnet seg noe annet og nå ikke er tilgjengelige lenger? Veldig tilbakeholdne typer har ikke sex med deg mens de holder seg tilbake. Manglende samvær i edru tilstand er ikke et tegn på at han vil være seriøs med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #8 Del Skrevet 25. september 2009 Tipper han i utgangspunktet er interessert i sex først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obiola Skrevet 25. september 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 25. september 2009 Ja flertallet her har vel rett! Men da er han i allefall interessert i å ha kontakt da uansett hva motivet hans er, så da bør ikke jeg føle meg helt dum hvis jeg kontakter han først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #10 Del Skrevet 25. september 2009 Ja flertallet her har vel rett! Men da er han i allefall interessert i å ha kontakt da uansett hva motivet hans er, så da bør ikke jeg føle meg helt dum hvis jeg kontakter han først! Håper du velger et opplegg der dere begge er edru. Da er det langt lettere å finne ut hvor man har hverandre, og om det er noe å bygge videre på. Er han ikke seriøs nok til å synes det er greit, ville jeg ha kuttet ham ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #11 Del Skrevet 26. september 2009 Han vil pule. Hva mer han eventuelt vil må du spørre han om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå