Gå til innhold

sjalusidrama?

Gjest forelsket i kompis av xen

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket i kompis av xen

Har jeg et problem?? hva tror dere? det er ca litt ca litt over tre år siden det ble slutt med meg og x en. i mellomtiden var jeg sammen med en annen gutt,det varte i nesten tre år.

Egentlig litt tilfeldig så tok jeg kontakt og sa hei og hå og bare sånn vanlig hvordan har du det..uten noen baktanker.

Det hører også med til historien at neå jeg var sammen med x en min hadde jeg og denne kompisen en utrolig god kjemi og en veldig god tone, noe min daværende kjæreste naturlignok ikke syntes noe om.

Vel...så har det vært litt chatting til og fra og det har vørt hyggelig. Men i det siste har det tatt seg opp litt og den siste uken har vi chattet sammen nesten hver dag...

Vi prater om alt mellom himmel og jord og det er mye tøys og vas...generelllt vil jeg si at stemningen er veldig god! kjenner jeg smiler når han dukker opp på skjermen og jeg får litt sommerfugler i magen min :)

Er jeg slem?? er dette "forbudt" område siden det er en kamerat av x en min?

Bør jo kanskje nevne at x en min har giftet seg og lever sine glade hvetebrødsdager....

Hva syns dere?? bør jeg backe off?? Vi klikker jo så bra, har samme type humor og kan sitte å chatte i timesvis.... jeg bare digger denne mannen

Men siden jeg skriver her så er jeg jo gira på å høre hva folket syns om rett og galt i denne situasjonene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... I denne type situasjon er det mange "hvis"-er.

Det er helt greit, hvis kompisen til exen din syns det er greit.

OG

Hvis du er klar for at du kanskje må treffe exen din sammens med kompisen hans.

OG

Hvis du VET at exen din og du begge er helt ferdig med hverandre.

OG

Hvis du kunne tenke deg et lengre forhold med han...

Utrolig kjipt for exen din å få fra kompisen sin: "Hei, jeg knulla exen din forrige uke forresten. Håper det går greit :P"

Om du fremdeles lurer ville jeg faktisk spurt exen din hva han mener. Er vel kanskje det enkleste!

Endret av Barskstudent21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... I denne type situasjon er det mange "hvis"-er.

Det er helt greit, hvis kompisen til exen din syns det er greit.

OG

Hvis du er klar for at du kanskje må treffe exen din sammens med kompisen hans.

OG

Hvis du VET at exen din og du begge er helt ferdig med hverandre.

OG

Hvis du kunne tenke deg et lengre forhold med han...

Utrolig kjipt for exen din å få fra kompisen sin: "Hei, jeg knulla exen din forrige uke forresten. Håper det går greit :P"

Om du fremdeles lurer ville jeg faktisk spurt exen din hva han mener. Er vel kanskje det enkleste!

seriøst??? vi var sammen for over 3 år siden og x en er gift??

Selv tenker jeg at herlighet....vi passet ikke sammen, men jeg har en kjemi med kompisen som ikke jeg har opplevd før.. Har x en på facebook...litt hei på deg iblandt, men ikke noe mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg et problem?? hva tror dere? det er ca litt ca litt over tre år siden det ble slutt med meg og x en. i mellomtiden var jeg sammen med en annen gutt,det varte i nesten tre år.

Egentlig litt tilfeldig så tok jeg kontakt og sa hei og hå og bare sånn vanlig hvordan har du det..uten noen baktanker.

Det hører også med til historien at neå jeg var sammen med x en min hadde jeg og denne kompisen en utrolig god kjemi og en veldig god tone, noe min daværende kjæreste naturlignok ikke syntes noe om.

Vel...så har det vært litt chatting til og fra og det har vørt hyggelig. Men i det siste har det tatt seg opp litt og den siste uken har vi chattet sammen nesten hver dag...

Vi prater om alt mellom himmel og jord og det er mye tøys og vas...generelllt vil jeg si at stemningen er veldig god! kjenner jeg smiler når han dukker opp på skjermen og jeg får litt sommerfugler i magen min :)

Er jeg slem?? er dette "forbudt" område siden det er en kamerat av x en min?

Bør jo kanskje nevne at x en min har giftet seg og lever sine glade hvetebrødsdager....

Hva syns dere?? bør jeg backe off?? Vi klikker jo så bra, har samme type humor og kan sitte å chatte i timesvis.... jeg bare digger denne mannen

Men siden jeg skriver her så er jeg jo gira på å høre hva folket syns om rett og galt i denne situasjonene:)

xen er jo gift da....og jeg er over han for lengst...ahh..tenk hvis dette er mannen i mitt liv og så går jeg glipp av det pga et dusteforhold for mange år siden....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...