Gå til innhold

ninnis nøkkelhull


mysan

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen -

jeg har vært gjest i noen uker, og lest endel i forumet, men ikke lagt inn noe selv ennå. Men nå begynner jeg:

Litt om meg:

Jente/kvinne 31

Ugift men har kjæreste

Ingen barn

Bor i Akershus

Veldig personlige ting kommer jeg ikke til å legge ut, tror jeg i hvertfall akkurat nå....Men jeg vil gjerne diskutere og kverulere og krangle litt, for det ser jeg at dere er gode til. Og så vil jeg skrive dagbok. Kanskje ikke hver dag, men når jeg føler for det.

Ja, det var starten på boka - håper fortsettelsen blir mer underholdende og besøk mottas med glede - kaffen er alltid klar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To besøk allerede? Yeeah!!

Morsomt! Nå gleder jeg meg til alt som skal skje her inne og alle jeg skal bli kjent med.

Tusen takk for besøk, Hilde og Kreps!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninni.

Titter bare innom for å si hei, og selvsagt velkommen som registrert bruker på KG. Ser frem til mange morsomme diskusjoner med deg...

LD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trives i hvertfall kjempebra hittil! Så mange besøk i dagboken på så kort tid. Woopiiiiii!!!

Det er litt av et vær som plutselig kom bøttende ned utenfor vinduet idag? Det var jo så fint til morgenen, så hvor i all verden kom det fra? Alt det grønne trenger det sikkert, men jeg håper det slutter å regne - man skal jo liksom ut en tur da... liker ikke regnvær på meg, blir våt og redd for å krympe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atacand

Hei Ninni

opp og ned og en i mente du er en real jente.Takk får hilsen måtte inn å hilse på håper du ikke ble alt for dopet etter besøket i medisinskapet mitt. :) Håper at vi får noen friske diskusjoner her på Kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du titter litt i nøkkelhullet mitt.

Neida, det gikk bra i medisinskapet skjønner du. Trengte bare litt gnagsårplaster jeg...

Friske diskusjoner? Ja det håper jeg da virkelig - let's rock this place!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...