Gå til innhold

Vanskelig samværssak

Fremhevede innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet
Nå er du heeeeelt på viddene. Leste du hele innlegget mitt?

Svarene på dette er nei og nei. Jeg mener og har alltid ment at foreldre er likestilte som omsorgspersoner. Fra den dagen de blir foreldre. Så kommer det an på om foreldrene viser seg ansvaret verdig. Også etter et brudd. :)

Du må virkelig lære deg å LESE innleggene før du påstår at jeg ikke svarer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg tror du er litt forelsket i meg FT2, sånn som du henger på meg.

Skrevet
a) nei

b) nei

Jeg ønsker ikke en form for byråkratisk kontroll på hvor jeg skal kunne flytte med barnet, eller krav om å innhente godkjenning av far for å flytte. Jeg ønsker ikke at en saksbehandler skal analysere barnets situasjon (antall venner, trivsel, etc) samt forhold til far, for så å gi sin godkjenning. Jeg ønsker total frihet, og ikke noe samarbeid med far, det skal skje på mine premisser. Barnet bestemmer ikke selv, det er spm om 1 forelder, 2 foreldre eller en byråkrat, eller 2 foreldre og byråkrat. Jeg vil ha det som er mest fleksibelt for meg, og du kan dra til helvete.

Jammen da sier du ihht pkt a) at systemet ivaretar barnas beste (implesitt: det er ingen grunn til å endre reglene).

Den siste kommentaren som jeg uthevet ser jeg ingen grunn til å kommentere ytterligere da du egentlig har sagt det hele med en ensete setning.

Skrevet
Jeg tror du er litt forelsket i meg FT2, sånn som du henger på meg.

:)

Jeg har hørt om de som nesten kan krangle seg til et forhold, men jeg tviler på at dette vil fungere for oss to :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...