bippbipp Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Ole Brumm spurte Nasse Nøff hvor han skulle. Nasse Nøff sa: Ingen steder. Og så gikk de dit. Lille Jerry har feber og ligger i sengen. Legen kommer hjem og undersøker ham. Han legger stetoskopet på Jerry`s bryst og lytter. Da undrer den lille gutten lavmælt: "Ringer du til basillene nå"???
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #2 Skrevet 12. august 2003 Ny Porsche, kr. 5,000 En mann satt og leste avisen ved frokostbordet da han ser en interessant annonse som lyder "Ny Porsche, kr. 5,000" Mannen synes dette virket utrolig og regnet med at det var en spøk, men tenkte for seg selv "Det er verdt et forsøkt". Så han drar til adressen og spør damen som åpner om å få se på bilen hun har til salgs. Hun viser ham bilen, og han får se en nydelig rød Porsche. - Utrolig, utbryter mannen. - Kan jeg få prøve den en tur? - Greit, svarer damen. Mannen tar seg en prøvetur og mot all formodning fungerer den helt perfekt. Når han kommer tilbake til huset spør han hvorfor hun skal selge bilen så billig. Damen sier med latter i stemmen: - Mannen min stakk nylig av med sekretæren sin og sa at jeg kunne beholde huset og møblene, men at jeg skulle selge Porschen og sende han pengene.
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #3 Skrevet 12. august 2003 Tar en til når jeg først er så godt i gang Arne var blitt så stormende forelsket i Kari at han var helt bortevekk. Han satt bare og tenkte på henne, klarte ikke samle tankene, og klarte ikke spise - satt bare og pirket i maten. Faren til Arne sa til ham: - Nå må du ta mot til deg, gå til Kari og si hvordan det er fatt, at du sitter bare og pirker i maten fordi du tenker på henne. Da strammer Arne seg opp, går hjem til Kari, ringer på døren, og når Kari kommer sier han blygt: - Du Kari, når jeg tenker på deg mister jeg matlysten...
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #4 Skrevet 12. august 2003 nå er jeg i siget mye bedre dette enn å lese pedagogikk Hvor mange kvinner trengs det for å bytte en lyspære? - Ingen, de sitter der i mørket og klager! Kona i huset kommer løpende hjem, slenger igjen døra og skriker ut, - Kjære, pakk kofferten din. Jeg har vunnet i Lotto!! - Utrolig bra!! svarer mannen. - Skal jeg pakke for sjøen eller fjellet? - Spiller ingen rolle, bare se og kom deg ut! En til Hvorfor snorker menn når de ligger på ryggen? - Fordi ballene detter ned og tetter rasshølet, så det blir vakuum.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #5 Skrevet 12. august 2003 morsomt Den perfekte mannen og kvinnen En gang møtes den perfekte kvinnen og den perfekte mannen. Etter et perfekt forhold, hadde de et perfekt bryllup. Livet deres var, selvfølgelig perfekt. På en stormfull julekveld var det perfekte ekteparet ute og kjørte i deres perfekte bil langs en kronglete vei. Da ble de oppmerksom på en person som stod langs veikanten, tydelig i nød. Som det perfekte ekteparet de var, stoppet de for å hjelpe. Det var julenissen som bar på en stor sekk med leker. Han ville ikke skuffe noen barn på selveste julaften, og det perfekte ekteparet lastet inn nissens leker i den perfekte bilen. Snart etter kjørte de rundt og leverte ut leker. Uheldigvis, var det så dårlige kjøreforhold at det perfekte paret og julenissen kom ut for en ulykke. Bare en av dem overlevde ulykken. Kan du gjette hvem ?? (rull ned for svaret....) Den perfekte kvinnen. Hun var den eneste som virkelig eksisterte fra begynnelsen av. Alle vet at det ikke finnes julenisse, og heller ikke noen perfekt mann.(Kvinnene skal slutte å lese her, mens menn kan rulle videre nedover.) Så, hvis det ikke finnes noen perfekt mann, og heller ingen julenisse, så må det ha vært kvinnen som kjørte. Det forklarer hvorfor det i det hele tatt ble en ulykke. Og forresten - hvis du er kvinne og leser dette, så bringer det opp et nytt poeng: - Kvinner hører aldri etter, heller.....
Kreps Skrevet 12. august 2003 #6 Skrevet 12. august 2003 Halvblind uten briller, ble han fortjamset når kjerringa skrevet over ansiktet hans. - Men i all verden kjære, kan du ikke sette inn gebisset og gre håret?
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #7 Skrevet 12. august 2003 Per var med Geir på den lokale puben, og de pratet om løst og fast. Per synes nok Geir så litt bekymret ut, og lurte på hva det var. - Jeg er så tvil om jeg skal gå i bryllup til lørdag eller ei, svarte Geir. - Er det noe å bekymre seg for da? Hvem er det som skal gifte seg? - Jeg...
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2003 Ny Porsche, kr. 5,000 En mann satt og leste avisen ved frokostbordet da han ser en interessant annonse som lyder "Ny Porsche, kr. 5,000" Mannen synes dette virket utrolig og regnet med at det var en spøk, men tenkte for seg selv "Det er verdt et forsøkt". Så han drar til adressen og spør damen som åpner om å få se på bilen hun har til salgs. Hun viser ham bilen, og han får se en nydelig rød Porsche. - Utrolig, utbryter mannen. - Kan jeg få prøve den en tur? - Greit, svarer damen. Mannen tar seg en prøvetur og mot all formodning fungerer den helt perfekt. Når han kommer tilbake til huset spør han hvorfor hun skal selge bilen så billig. Damen sier med latter i stemmen: - Mannen min stakk nylig av med sekretæren sin og sa at jeg kunne beholde huset og møblene, men at jeg skulle selge Porschen og sende han pengene.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #9 Skrevet 12. august 2003 TIL MIN KJÆRE KONE, I løpet av det siste året har jeg prøvd å elske med deg 365 ganger. Jeg har bare klart det 36 ganger, noe som tilsier ca hver 10 dag eller noe slikt. Det som følger er en liste over grunnene jeg ikke klarte det oftere: 54 ganger var lakenet rent 17 ganger var det for sent 49 ganger var du trøtt 20 ganger var det for varmt 15 lot du som du sov 22 ganger hadde du hodepine 17 ganger var du redd for å vekk babyen 16 ganger sa du at du var sår 12 ganger var det feil tid i måneden 19 ganger måtte du opp tidlig 9 var du ikke i humør 7 var du solbrent 6 så du på "the late show" 5 ville du ikke ødelegge din nye frisyre 3 sa du at naboene kunne høre oss 9 sa du at din mor kunne høre oss TIL MIN KJÆRE MANN, Les neste vits for konens svarvits Jeg tror du har tingene litt ute av stilling her, her er hvorfor du ikke fikk mer enn du gjorde: 5 ganger kom du altfor sent hjem fra pub-besøk 36 ganger kom du ikke hjem i hele tatt 21 ganger fikk du ikke utløsning 33 ganger kom du for fort 19 ganger mistet du ereksjonen før du fikk utløsning 38 ganger arbeidet du sent 10 ganger fikk du krampe i tærne 29 ganger måtte du opp tidlig for å spille golf 2 ganger hadde du fått juling og fått har medfart i skrittet 3 ganger var du forkjøla og snørret rant 2 ganger hadde du flis i fingeren 20 ganger mistet du lysten etter å ha tenkt på det en hel dag 18 ganger var du for opptatt med å se på fotball, ski, osv
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2003 nå er jeg i siget mye bedre dette enn å lese pedagogikk Hvor mange kvinner trengs det for å bytte en lyspære? - Ingen, de sitter der i mørket og klager! Kona i huset kommer løpende hjem, slenger igjen døra og skriker ut, - Kjære, pakk kofferten din. Jeg har vunnet i Lotto!! - Utrolig bra!! svarer mannen. - Skal jeg pakke for sjøen eller fjellet? - Spiller ingen rolle, bare se og kom deg ut! En til Hvorfor snorker menn når de ligger på ryggen? - Fordi ballene detter ned og tetter rasshølet, så det blir vakuum.
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2003 Presten som ba aftenbønn etter å ha blitt stukket i kuken av en veps. Å kjære Gud måtte du la smerten fare, men hevelsen vare....
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #12 Skrevet 12. august 2003 Må bare ta en til, er så kjedelig å lese ped akkurat nå dette er mye morsommere En ektemann går inn på soverommet. Der er fruen hans i gang med å pakke en reisebag. - Hvor skal du?, spør han. - Jeg skal flytte til Oslo. Jeg har hørt att på Rådhusplassen får de prostituerte 2 000,- for det som jeg gir deg gratis. Senere på kvelden, på vei ut, går fruen gjennom soverommet og ser sin mann i ferd med å pakke sin egen reisebag. Når hun spør hvor han skal, svarer han; - Jeg blir med deg til Oslo. Det skal bli veldig interessant å se hvordan du skal klare deg på 4000,- i året.....
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #13 Skrevet 12. august 2003 en til En storviltjeger var på safari med sin kone og svigermor. Sent en natt mens de fortsatt befant seg dypt inni jungelen, våknet kona og fant ut at moren hennes var borte. Hun vekket sin mann og insisterte på at de straks gikk ut for å finne moren. Jegeren fant frem jaktriflen sin og gikk for å lete. I en lysning ikke langt fra leiren ser de svigermor stå med ryggen inn mot et tett, ugjennomtrengelig kratt, og en diger hannløve stå rett foran henne. - Hva skal vi gjøre, hva skal vi gjøre? jamret kona. - Pøh, sa gubben. - Løven har selv rotet seg opp i dette, og da får den jammen komme seg ut av det selv.
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #14 Skrevet 12. august 2003 Presten som ba aftenbønn etter å ha blitt stukket i ku### av en veps. Å kjære Gud måtte du la smerten fare' date= men hevelsen vare.... kanon bra
Kreps Skrevet 12. august 2003 #15 Skrevet 12. august 2003 1. Hvorfor blir menn smartere når de har sex ? (Fordi de er koblet til et geni) 2. Hvorfor blinker ikke kvinnen under forspillet ? (Fordi de ikke rekker det) 3. Hvorfor trengs det 1 million sædceller for å befrukte 1 egg ?? (Fordi menn ikke stopper for å spørre etter veien) 4. Hvorfor plasserte Gud menn på jorden ? (Fordi en vibrator kan ikke klippe plenen) 5. Hvorfor har ikke kvinner en manns hjerne ? (Fordi de ikke har en penis å putte den i) 6. Hva har elektriske tog og kvinnebryster til felles ? (De var ment for barn, men mannfolk ender ofte opp med å leke med dem) 7. Hvorfor masturberer menn ? (For da har de sex med noen de liker) 8. Hvorfor har menn fått større hjerner enn en hund ? (Så de ikke hopper på en kvinnes legger under et coctailparty) 9. Hvorfor lagde Gud mannen først, deretter kvinnen ? (Man lager alltid en kladd før man gjør det skikkelige arbeidet) 10. Hvorfor tisser mannen gult, mens sæden er hvit ? (Så han kan forstå om han kommer eller går) 11. Hvor mange menn trengs for å ta ned et toalettsete ? (Det er ingen som vet det, da det aldri har hendt)
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #16 Skrevet 12. august 2003 tror jeg kunne tatt eksamen i vitser i stedet, det er jo mye morsommere kanskje noe jeg skulle foreslått for lærerne En kveld så Anne at Lars stod og fulgte med på deres nyfødte barn i barnesengen. Hun sa ikke noe, men mens hun fulgte med på ham, så hun hvordan ansiktet hans følelsesmessig forandret seg, glede, tvil, forbløffelse, fortryllelse og skepsis. Hun hadde aldri sett ham så full av følelser, og beveget av dette gikk hun bort til ham og la hånden sin kjærlig om halsen. - En tier for tankene dine, hvisket hun. - Det er helt utrolig, svarte han, - jeg kan ikke for alt i verden forstå hvordan de kan lage så fine babysenger for bare kr 199,-.
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #17 Skrevet 12. august 2003 Herlige vitser, Madammen Deilig å le litt etter en laaang dag hos tannlegen...uff.. Hva studerer du forresten?
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #18 Skrevet 12. august 2003 Mannfolk er noen rare dyr, hehe...
Kreps Skrevet 12. august 2003 #19 Skrevet 12. august 2003 En enslig mann satt på en kafé, da det kom en veldig pen dame inn. Mannen satt lenge og så på henne og til slutt gikk han bort til bordet hennes. - Vil du komme bort og sitte ved bordet mitt? spurte mannen. Da utbrøt damen: - NEI, jeg vil IKKE være med deg hjem!!!! Alle som satt på kaféen snudde seg, og mannen ble sprut rød i ansiktet. Han gikk bort til bordet sitt igjen og sank ned i stolen. Etter en stund kom den vakre damen bort til bordet hans og sa; - Du må unnskylde meg. Du skjønner, jeg har en oppgave på skolen der jeg skriver om hvordan folk reager når de blir flaue.... Men hvis du vil kan jeg gjerne sette meg her ved bordet ditt" Så utbrøt mannen; "HVA???? TO TUSEN FOR EN HALVTIME??????"
Gjest Madam Felle Skrevet 12. august 2003 #20 Skrevet 12. august 2003 Studerer til allmennlærer, men har ikke funnet ut om det er lærer jeg vil være er litt treig jeg Ei lita jente sitter ved kjøkkenbordet mens moren tar oppvasken. Hun kikker på moren noen minutter før hun spør hvorfor hun har et og annet grått hår. - Jo, det skal jeg si deg, svarer hun. - Hver gang du gjør noe galt, som jeg blir lei meg for, får jeg et nytt grått hår. Jenta blir sittende og gruble over det moren nettopp sa før hun sier, - Mamma, hvorfor er alt håret til mormor grått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå