joop Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 her kan dere skrive hvilke "krydder" dere bruker i sexlivet, og gi andre tips til nytenking. hvis det er for flaut å skrive det pålogget kan dere jo logge av før dere svarer, eventuelt. håper på mange nye tips! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 du har vel allerede gjort det meste hva nytt kan man tilby deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
joop Skrevet 12. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2003 har langtfra gjort det meste, og denne tråden er ikke for min skyld. :D alle trenger tips, ingen er ferdig utlært innen sex noengang! (de som tror det er ofte de dårligste i senga) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. august 2003 #4 Del Skrevet 12. august 2003 har noen tips jeg men er redd for å bli stempla som pervers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Det tror jeg ikke på lurven!!!! Jeg har ikke sett noe stempel på meg ennå... :lete-etter-stempel-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. august 2003 #6 Del Skrevet 12. august 2003 Det tror jeg ikke på lurven!!!! Jeg har ikke sett noe stempel på meg ennå... :lete-etter-stempel-smiley:har du blitt tissa på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #7 Del Skrevet 12. august 2003 Nei, lurven, men jeg har erfart at mennesker liker så mangt. Så lenge de seksuelle aktivitetene utføres mellom voksne, samtykkende mennesker er det ikke perverst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorothy Skrevet 12. august 2003 #8 Del Skrevet 12. august 2003 Dessverre har det hittil ikke kommet noen tips i form av hva starteren av tråden var ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 12. august 2003 #9 Del Skrevet 12. august 2003 Kom igjen Joop! Skal du starte en slik tråd, er det vanlig folkeskikk at du kommer med noen eksempler først!! Så kommer vi andre etter, vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #10 Del Skrevet 12. august 2003 Det kommer Dorothy, vær sikker. Jeg foreslår: Mer eller mindre passivisering av den ene partneren (Bondage light eller ikke så light), gjerne kombinert med nye eller uvante former for berøring, slik som fjør, tannbørste, våt tunge, skinnhansker, gummihansker, isbiter, varmt vann osv. Frivillig, sunn samtykkende lek er stikkordet. Hvis den ene liker å bli tissa på og den andre liker å tisse på noen, så sett igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gabriel ( ikke innlogget) Skrevet 12. august 2003 #11 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg synes det var en god ide å starte en slik tråd (jeg har tenkt på det samme selv ) og oppmuntrer folk til å komme med bidrag. (Jeg har ikke tid selv akkurat nå men kommer tilbake senere). Forslag til kostymer, steder, roller, hjelpemidler, musikk, filmer ???... Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. august 2003 #12 Del Skrevet 12. august 2003 Steder: Ute i skogen, i badekaret, i sjøen (når man bader sammen), på spisebordet, på gulvet, på badet... eeh... det var det jeg kom på i farten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. august 2003 #13 Del Skrevet 12. august 2003 ... en ting til; Body Shop`s massasjeolje "Sensual"..... Den kan gjøre susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. august 2003 #14 Del Skrevet 12. august 2003 Beklager, kom dobbelt.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 12. august 2003 #15 Del Skrevet 12. august 2003 Isbit er veldig artig ellers så kan man lage sexspill, fungerte også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 13. august 2003 #16 Del Skrevet 13. august 2003 Massasje med olje Håndjern & kiling m/fjær Isbit/varm drikke om hverandre Terningspill eks. kiss nippel, touch nippel, kiss ? Intimbarbering av hverandre Dusj sammen og såp hverandre inn Det var det jeg kom på i farten så tidlig på morgenen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #17 Del Skrevet 13. august 2003 kom dobbelt.... :o Dét kan også anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. august 2003 #18 Del Skrevet 13. august 2003 Mitt beste sex-tips: Fjern alle klesplagg først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 13. august 2003 #19 Del Skrevet 13. august 2003 Mitt beste sex-tips: Fjern alle klesplagg først! Ellers vil jeg anbefale litt nærkontakt med området mellom penis og anus. Det som heter penitrium eller noe. Slikking og forsikting tryk - drives him wild! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #20 Del Skrevet 13. august 2003 Tid er krydder! Gjerne naken kvalitetstid helt uten selve penetreringen. Noen timer der det bare er snakk om rolig kos og nytelse, og der ingrediensene kan være for eksempel massasje, litt olje (Sensual!), varme hender, kalde hender, isbiter, fjær, knær, tær, fingre, fingertupper, negler, lepper, tenner, myk tunge, tungespiss, lang tunge, nese (Lasse har en som vibrerer, har jeg lest!), hud, hår, nakkepjusking, øre(flipp) og alt annet som en måtte ha lyst til å utforske underveis. Stemmen og ord er også krydder, men her overlater jeg ingrediensene til lesernes fantasi og moderatorenes sletteknapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå