LilleBille Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 :Zirine: - Du kan ikke gjemme en hel agurk i et glass melk ER DU HELT SIKKER... og har du prøvd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Dette spørsmålet var av meget personlig karakter, så det vil jeg ikke svare på. Men gulerøtter går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #3 Del Skrevet 12. august 2003 Agurgen min klarer å gjemme seg godt i et glass melk den..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #4 Del Skrevet 12. august 2003 Sunne norske agurker får normalt IKKE plass i et glass melk, dette vet jeg med sikkerthet. Jeg har venner over hele landet som tester dette ut for øyeblikket. Jeg har hørt om det EN gang, bare en, og det var ved et tilfelle da denne agurken hadde fått innsprøytet hemorider ... beklager, steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Trodde det kom ann på glasets størrelse, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #6 Del Skrevet 12. august 2003 Næsj ... et glass er et glass, en agurk er en agurk, det er bare sånn det er ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 12. august 2003 Da er det jo greit.. men bare et bitte lite tilleggsspørsmål ... Gjelder dette bare agurker som følger EU standard i forhold til krumning.. eller norske "frilands-agurker" også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #8 Del Skrevet 12. august 2003 Nei, men det kommer jo helt an på om glasset følger EU standard, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #9 Del Skrevet 12. august 2003 Nei, men det kommer jo helt an på om glasset følger EU standard, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2003 #10 Del Skrevet 12. august 2003 Næsj ... et glass er et glass, en agurk er en agurk, det er bare sånn det er ... Nosj. Nå er du på dypt vann, og du ser ut til å synke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #11 Del Skrevet 12. august 2003 Neida, det er bare snakk om bagateller vøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå