Gjest ts Skrevet 21. september 2009 #1 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Jeg er en singel kvinne som den siste tiden har vært i kontakt med en mann. Han har sendt meg meldinger hver dag den siste uka. Vi har møttes tre ganger, da har vi vært på kino, tatt en drink og to og ellers bare prata. Nå har det seg slik at jeg har fått følelser for han, og lurer på om jeg skal si det til han. Bør jeg det? Jeg vet jo selvsagt ikke om han er interessert i meg, men siden han har bedt meg ut, samt sender meg mange meldinger så er vel det et bra tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. september 2009 #2 Del Skrevet 21. september 2009 Du kan: 1. leie et fly og få piloten til å lag navnet hans inni et hjerte med flyeksos og litt akrobatikk 2. sende en lang sms, med utdypende anekdoter om udødelig kjærlighet 3. strippe på bordet neste gang dere treffes mens du synger I will always love you 4. det går også an å ta det med ro en stund til, så kan det hende det dukker opp en mulighet for å finne ut av det, helt av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Del Skrevet 21. september 2009 Altså, jeg bør helst ikke gjøre noe som helst. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. september 2009 #4 Del Skrevet 21. september 2009 Altså, jeg bør helst ikke gjøre noe som helst. Ok. Det skader ikke å flørte litt, da. Mange får panikk når det blir snakk om følelser altfor tidlig. Rett og slett fordi de er litt trege på å analysere hva som skjer rundt det å treffe et annet menneske. Derfor er det lurt å ta det med ro. Lykke til. Det er en spennende fase du er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. september 2009 #5 Del Skrevet 21. september 2009 Og at ahn sender meldinger ofte, samt treffer deg ofte, er et bra tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 21. september 2009 #6 Del Skrevet 21. september 2009 Og at ahn sender meldinger ofte, samt treffer deg ofte, er et bra tegn. Skal forsøke å flørte så mye som jeg kan;) Føler også at det er et bra tegn at han sender meldinger og sånt, for han ville da vel ikke ha gjort det dersom han ikke ville ha noe kontakt. Jeg får bare forsøke å bremse meg selv litt og se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 21. september 2009 #7 Del Skrevet 21. september 2009 Hilde har prøvt det første forslaget sitt, men det falt litt dårlig ut. Jeg er derfor enig med henne i at du skal gå litt rolig fram, tror ikke det er så lurt å buse ut med de store kjærlighetserklæringene sånn umiddelbart. Menn er litt snodige slik, de ønsker ofte å være den som tar initiativet og fører... Lykke til, skal se at det ordner seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 21. september 2009 #8 Del Skrevet 21. september 2009 Hilde har prøvt det første forslaget sitt, men det falt litt dårlig ut. Jeg er derfor enig med henne i at du skal gå litt rolig fram, tror ikke det er så lurt å buse ut med de store kjærlighetserklæringene sånn umiddelbart. Menn er litt snodige slik, de ønsker ofte å være den som tar initiativet og fører... Lykke til, skal se at det ordner seg for dere! Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. september 2009 #9 Del Skrevet 21. september 2009 Hilde har prøvt det første forslaget sitt, men det falt litt dårlig ut. Dårlig og dårlig. Mannen var en dust som ikke skjønte hva han gikk glipp av. Etterpå datet jeg piloten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #10 Del Skrevet 21. september 2009 bør ikke nødvendigvis ligge så mye bak det. Jeg har fått mange meldinger fra en person i det siste, og såklart svarer jeg på dem. Sender kanskje en og to av meg selv til henne. Vi har også funnet på ganske mye den siste uka og møttes over et glass vin og to. Men betyr overhode ikke at jeg er intr i no mer. Hun er veldig på flørtern, men tar det kun som et kompliment. Kan bli til tider litt for mye av det gode, men hyggelig. Prøver på ingen måte å gjenngi disse signalene, så jeg har alt på det rene. For noe mer enn et vennskap er jeg ikke på jakt etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 21. september 2009 #11 Del Skrevet 21. september 2009 Dårlig og dårlig. Mannen var en dust som ikke skjønte hva han gikk glipp av. Etterpå datet jeg piloten. Ja, piloter er ikke verst, de... Akkurat det har jeg en del kjennskap til (uten å ha prøvt forslaget ditt)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angie_* Skrevet 21. september 2009 #12 Del Skrevet 21. september 2009 Det skader ikke å flørte litt, da. Mange får panikk når det blir snakk om følelser altfor tidlig. Rett og slett fordi de er litt trege på å analysere hva som skjer rundt det å treffe et annet menneske. Derfor er det lurt å ta det med ro. Lykke til. Det er en spennende fase du er i. Enig i denne, godt skrevet! Plumper du ut med de dype kjærlighetserklæringene for tidlig så "tvinger" du på en måte han til å tenke over hvor han står og om dette kan bli seriøst. Og min erfaring med menn er at de ikke alltid vet dette, det å bli sammen med ei dame er bare noe som må skje litt av seg selv uten at man må analysere og definere følelsene sine hvert steg i prosessen. Å si at du vil føde hans barn etter tredje date kan fort bli to steg tilbake i stedet for ett steg frem. Når det er sagt så er det klart du må flørte og sende signaler som et fyrtårn, du trenger ikke spille hard to get. Men du trenger heller ikke å prøve å fremprovosere noen tilbakemeldinger fra han eller forsøke å sette fart på prosessen. Bare nyt der du er nå og la det utvikle seg. Om alt stemmer så vil dere fort nok nå det punktet hvor det er liten tvil om at det er en felles interesse der og hvor det vil føles helt naturlig for begge å uttrykke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå