Maxine Grey Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 Er det noen andre besteforeldre her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg er foreløpig ikke blitt bestemor, men jeg håper i det lengste at noen får ut fingeren så jeg blir tante i det minste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 12. august 2003 #3 Del Skrevet 12. august 2003 Jaa ! Jeg er bestemor til en gutt og en jente Om en mnd blir jeg stebestemor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestebestemor Skrevet 12. august 2003 #4 Del Skrevet 12. august 2003 Ja, til et barn på 9 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Indiangranny er akkurat blitt bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 12. august 2003 #6 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg er foreløpig ikke blitt bestemor' date=' men jeg håper i det lengste at noen får ut fingeren så jeg blir tante i det minste.....[/quote'] Men har du ikke egne barn du kan leke med da, Tex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #7 Del Skrevet 12. august 2003 Jo..... men de er ikke bebisser lengre... Dessuten må jeg vaske og lage mat til dem, jeg vil bli tante så jeg kan kjøpe godteri på en onsdag og bare kooooose..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terra Skrevet 12. august 2003 #8 Del Skrevet 12. august 2003 Ja,har syv skjønne barnebarn,fra 2-19år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. august 2003 #9 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg er foreløpig ikke blitt bestemor, men jeg håper i det lengste at noen får ut fingeren så jeg blir tante i det minste..... Jeg har barn selv, men ble tante for første gang for ikke så lenge siden! GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. august 2003 #10 Del Skrevet 13. august 2003 jeg blir tante i oktober gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. august 2003 #11 Del Skrevet 13. august 2003 Heldige tantegriser..... :-? Søstera mi er så treig !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 13. august 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 13. august 2003 BESTEFORELDRE - ikke tanter. Lag deres egen tråd! Hmf!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. august 2003 #13 Del Skrevet 13. august 2003 Unnskyld......... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 14. august 2003 #14 Del Skrevet 14. august 2003 Hei sveis. Mitt første innlegg her på KG-siden ( heter et det?). Jeg er bestemor til 2 skjønne gutter. Det er det beste som har hendt meg. ( Å få egne barn også selvfølgelig). Håper det blir mange flere med tiden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 14. august 2003 #15 Del Skrevet 14. august 2003 Du da Mother. Hvem er du bestemor til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 6. januar 2004 Henter opp tråden. har notert meg fire bestemødre pluss meg selv: Fiola Indiangranny Mother of the Bride terra vivi Jeg har to barnebarn: 1993 jente 1997 gutt flere bestemødre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå