Gjest Lei* Skrevet 21. september 2009 #1 Del Skrevet 21. september 2009 Faen jeg blir så oppgitt over meg selv at jeg kunne ha spydd! Her er historia: I fjor sommer ble jeg sammen med en fyr, det varte ikke lenger enn ca 2,5mnd... Jeg var skikkelig forelska, han var skikkelig forelska (en stund) og vi hadde utrolig mye morro den lille tida vi var sammen. Tingen er vel den at det var DRAMA fra første stund, pga at han var nyseparert og greier... Stygt brudd igrunn, der kona var utro og masse styr. Men til tross for all denne dramatikken var vi veldig forelsket og koste oss VELDIG. Helt til han fann ut en dag at det ikkje var rett ovenfor verken meg eller han selv å fortsette. Mye pga at han tenkte masse på hva som hadde skjedd med kona, de to ungene sine, min unge og alt. (jeg sa fra første samtale vi hadde at jeg nektet å være noen reboundgirl, og han "forsikret meg om at det var jeg absolutt ikke"... makan, hvor dum går det an å bli???) Jeg hadde gått en stund å tenkt at jeg måtte bryte selv, så vi ble på en måte "enige" om at det var til det beste. Beholdt sporadisk kontakt per telefon ca et halvt år. Da klarte ikke jeg mer... For jeg var jo så forelsket, og ble tvert knust da det ble slutt... Men, jeg bet det i meg for å fortsette å være "venner". Anyway, til saken. Jeg klarer IKKE glemme idioten! Fader altså! Ville ikke hatt han om han plutselig stod på døra mi nå (han har hatt et par damer på gang som jeg vet om...) for det var igrunnen BARE DRAMA hele veien... Det jeg "henger fast i" er det faktum at jeg hadde det så morro ilag med han. Vi fant på ting, opplevde masse på kort tid og hadde det bra når dramaet var vekke. Og FAEN så bra kropp han hadde! Klarer liksom ikke komme videre. Har vært på ørten dater, masse hyggelige fyrer, men når alt kommer til stykket, dumper jeg de fordi (ja, jeg er søren meg så kynisk) de ikke har samme KROPP som han... er ikke så MANN som han.... ÅÅÅ! SÅ FORBASKA IRRITERENDE! Hvordan skal jeg komme videre, og ikke være så forpu** kresen når det kommer til nye, aktuelle menn? Det har for søren meg gått ett år... Ja, jeg er sint på meg selv fordi jeg ikke klarer å glemme, og ikke klarer å gi noen nye en sjanse engang... Noen tips? (og ja, jeg vet jeg var en rebound når alt kom til alt, og jeg ville ikke hatt han tilbake for alt i verden! Men anyway....... svarte....) *frustrert og LEI* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barskstudent21 Skrevet 22. september 2009 #2 Del Skrevet 22. september 2009 Tipset menn får når de er i din situasjon: Knull 10 andre. Flørt MYE, og gjør noe du normalt ikke ville gjort (f.eks gå opp til en komplett fremmed midt på dagen og forsøk å få han til å ligge med deg der og da). Vil du fremdeles ha han etterpå er det på tide å oppsøke han og se om ikke dere kan starte på blanke ark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. september 2009 #3 Del Skrevet 22. september 2009 (jeg sa fra første samtale vi hadde at jeg nektet å være noen reboundgirl, og han "forsikret meg om at det var jeg absolutt ikke"... makan, hvor dum går det an å bli???) Det finnes ingen begrensning - dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå