Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 Hvor i svarte Plata er du?? Du kan komme frem igjen nå, det er trygt her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Trygt?... Nåja... Uansett... Han forsvant samtidig som Kristian (71).... hehe.... Og Kristian var tydelig vis her kun for å finne seg dame... Hilsen Lasseryktespreder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2003 #3 Del Skrevet 12. august 2003 Waco syntes det ble kjedelig her inne etter hvert....det var det siste jeg hørte i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #4 Del Skrevet 12. august 2003 Hø... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Han forsvant samtidig som Kristian (71).... hehe.... Og Kristian var tydelig vis her kun for å finne seg dame... Hilsen Lasseryktespreder... Forsiktig så du ikke blir slettet; det er mulig at minst én av dem vil ta insinuasjonen din fornærmerlig opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. august 2003 #6 Del Skrevet 12. august 2003 Maskemannen passer på meg han ser du Trøffel... så det går nok bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #7 Del Skrevet 12. august 2003 *klaske panne* Ja, det glemte jeg! Unnskyld, Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. august 2003 #8 Del Skrevet 12. august 2003 Å pokkern.. glemte hvor jeg var!... Og her er det jo mange som ser ut til å tro på absolutt ALT... SÅ: Waco har flere alter egoer, men K(71) var nok ikke en av dem! Men Han K(71) var her nok for å flørte ja, den holder jeg på til det er motbevist... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #9 Del Skrevet 12. august 2003 den holder jeg på til det er motbevist... ... Eller som en luring skrev et sted her: Dette står jeg på til det motsatte er motbevist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 12. august 2003 #10 Del Skrevet 12. august 2003 Og jeg biter på Lasse Er virkelig Waco og Kristian (71) samme person Og er Kristian (71) her for å flørte - dvs at den som biter på agnet hos Kristian også får oppleve Waco... Oj.. det blir jo to ting på en gang det da jo :o Men du da Lasse - er ikke du er for å flørte da.... Søren, har misforstått jeg da jo Anie somhiversegpåryktetråder :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 12. august 2003 #11 Del Skrevet 12. august 2003 Uansett... Han forsvant samtidig som Kristian (71).... hehe.... Og Kristian var tydelig vis her kun for å finne seg dame... Hilsen Lasseryktespreder... Oooops, avslørt som Waco og nå *søren * Tror ikke Waco kommer til å like den sammenlikninga noe særlig, du har nok rett i det Trøffelhelten. Og du Lasseryktespreder, jeg har ikke forsvunnet assa, kun vært på ferie (noe du med ditt yrke burde vite hva er ). Dessuten hakke jeg flørta her inne på lenge. Hakke noen grunn til det lenger nemlig men det har du vist fått med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. august 2003 #12 Del Skrevet 13. august 2003 Har fått med meg at du har klart det du vilel med å være her ja.... Og ang waco... alle har en mørk side vettu... og etter SÅÅÅ mye klisseskoseprat trenger vel du å få ut litt damp.. så det var logisk det... hehe... Har forøvrig hatt fire uker ferie jeg... så der!... Anie: Jeg er her for å være meg selv jeg veit du!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå