Gå til innhold

WAAAAAACOOOO!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trygt?... Nåja...

Uansett... Han forsvant samtidig som Kristian (71).... hehe.... :wink::sjarmor: Og Kristian var tydelig vis her kun for å finne seg dame... :ler:

Hilsen Lasseryktespreder... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Han forsvant samtidig som Kristian (71).... hehe.... :wink::sjarmor: Og Kristian var tydelig vis her kun for å finne seg dame... :ler:

Forsiktig så du ikke blir slettet; det er mulig at minst én av dem vil ta insinuasjonen din fornærmerlig opp...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å pokkern.. glemte hvor jeg var!... Og her er det jo mange som ser ut til å tro på absolutt ALT... SÅ: Waco har flere alter egoer, men K(71) var nok ikke en av dem! Men Han K(71) var her nok for å flørte ja, den holder jeg på til det er motbevist... :wink: ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
den holder jeg på til det er motbevist... :wink: ... :ler:

Eller som en luring skrev et sted her: Dette står jeg på til det motsatte er motbevist!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg biter på Lasse :lol:

Er virkelig Waco og Kristian (71) samme person :roll:

Og er Kristian (71) her for å flørte - dvs at den som biter på agnet hos Kristian også får oppleve Waco... Oj.. det blir jo to ting på en gang det da jo :o :ler:

Men du da Lasse - er ikke du er for å flørte da.... Søren, har misforstått jeg da jo :sjarmor:

Anie

somhiversegpåryktetråder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett... Han forsvant samtidig som Kristian (71).... hehe.... :wink::sjarmor: Og Kristian var tydelig vis her kun for å finne seg dame... :ler:

Oooops, avslørt som Waco og nå *søren :( *

Tror ikke Waco kommer til å like den sammenlikninga noe særlig, du har nok rett i det Trøffelhelten. :ler:

Og du Lasseryktespreder, jeg har ikke forsvunnet assa, kun vært på ferie (noe du med ditt yrke burde vite hva er ;) ). Dessuten hakke jeg flørta her inne på lenge. Hakke noen grunn til det lenger nemlig :sjarmor: men det har du vist fått med deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Har fått med meg at du har klart det du vilel med å være her ja.... :wink: Og ang waco... alle har en mørk side vettu... og etter SÅÅÅ mye klisseskoseprat trenger vel du å få ut litt damp.. så det var logisk det... hehe...

Har forøvrig hatt fire uker ferie jeg... så der!... :wink:

Anie: Jeg er her for å være meg selv jeg veit du!... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...