Gå til innhold

Hva er et typisk koneemne?

Gjest gjestdeluxe

Anbefalte innlegg

Eg tenker vertfall det at når en skal ha seg en partner, eller kjæreste. Så bør en vite kva en liker, kva kvaliteter en vil ha i dama. En skal vite kva som er dårlig og kva som er bra. Så når en da veit kva en vil finne i ei dame, om at ho skal vere vill i senga, ta spruten i trynet etc, samtidig vere god kone på dei andre måtane.

Så finner en det om en er såpass ærlig med seg sjølv og er aktiv og finner seg det en vil ha.

Det finnes så mange mennesker der ute, har en eit sunt sjølvbillete, har tru på seg sjølv og har sine krav, så finner en alltid en person som tilfredstiller alle dine krav. Viktig å finne seg en partner som en er likestillt med.

Endret av filantropen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skummelt å tenke krav, tror jeg. Og å lete etter noen som skal tilfredsstille alle disse. Da tror jeg fort man kan bli singel lengre enn man tror.

Man må evne og kunne slipe kanter, og å kunne tilpasse seg, og å vite hva man kan og ikke kan leve med. Men krav? Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg seier krav, så meiner eg da ting du føler partneren må ha. Om noken må dele sin musikk med partneren, eller om en vil ha partner som en kan spille data, sjå Hotell Cesar etc.

Enkelt og greit kva en kan leve med, og kva en ikkje kan leve uten =)

Dei fleste har eit bilde for korleis en ideel partner skal vere.

poenget mitt er at en ikkje skal ta seg til takke med kva som helst. Har en funne seg en partner så skal den partneren vere nok på alle måter. En skal ikkje finne tilfredstillelse hos andre mennesker. Og derfor meiner eg en bør velge seg en partner som en virkelig vil ha, og da må en vere litt kresen.

Endret av filantropen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, basert på alle tilbudene jeg har fått om å være "elskerinne", og da legger jeg i det seksualpartneren til en gift/samboende mann, så antar jeg at jeg har litt bakgrunn for å svare.

I hovedsak er menn i mer eller mindre kjedelige forhold ute etter elskerinner som er tiltrekkende, sensuelle, sexy, lyttende, lite kravstore, rampete, tydelige, frie og feminine.

De samme egenskapene blir de redde for når de skal ha et forhold, fordi de da regner med at slike damer ikke blir i forhold. Eller ofte er utro.

Noe som selvsagt er feil, og det interessante er jo at flere av de gifte mennene har blitt forelsket i meg, selv om vi ikke har gått til sengs. Skal ikke være lett å forstå.

Hva i all verden er selvsagt med det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er selvsagt med det???

Det er selvsagt feil at jeg ikke vil være i et forhold, eller at jeg er utro. Det vil jeg selvsagt, og det er jeg selvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt feil at jeg ikke vil være i et forhold, eller at jeg er utro. Det vil jeg selvsagt, og det er jeg selvsagt ikke.

Mulig det er selvsagt for deg, men det vil altså ikke være selvsagt for en mann - som altså ikke er deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi meg en mann som ikke er så dobbeltmoralsk, som kan elske at man er superseksuell og attraktiv og samtidig takle at man har en fortid og mange beilere. Disse tingene går gjerne hånd i hånd og gjør meg ikke mindre pålitelig.

En slik mann kommer du aldri til å finne. Det kan jeg garantere deg. Dvs foruten en som ønsker å leve i et åpent forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er selvsagt for deg, men det vil altså ikke være selvsagt for en mann - som altså ikke er deg.

Jammen herregud, jeg snakket om meg selv, hva som gjelder meg og jeg er kvinne og ikke mann...

Og da er det selvsagt. I motsetning til deg Steinar, så snakker ikke jeg på vegne av verden og alle andre, men på vegne av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik mann kommer du aldri til å finne. Det kan jeg garantere deg. Dvs foruten en som ønsker å leve i et åpent forhold.

Aha, så igjen har du sannhetsgehalt for alle menn... Mange beilere og fortid betyr ikke at man har pult rundt, nødvendigvis. Det å være attraktiv betyr heller ikke det, men fordi menn som deg, antar at det er det det betyr, så kan det være en smertelig kombinasjon. Og slike oppgulp som du kommer med, hjelper ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen herregud, jeg snakket om meg selv, hva som gjelder meg og jeg er kvinne og ikke mann...

Og da er det selvsagt. I motsetning til deg Steinar, så snakker ikke jeg på vegne av verden og alle andre, men på vegne av meg selv.

Nei, men det virker ikke som du forstår at din partner faktisk ikke ER deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så igjen har du sannhetsgehalt for alle menn... Mange beilere og fortid betyr ikke at man har pult rundt, nødvendigvis. Det å være attraktiv betyr heller ikke det, men fordi menn som deg, antar at det er det det betyr, så kan det være en smertelig kombinasjon. Og slike oppgulp som du kommer med, hjelper ikke akkurat.

Jeg bare forteller deg sannheten. Kan være veldig greit å innse den faktisk :)

Selv om du ikke måtte like den så må du allikevel innrette deg deretter - før eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fleire i min omgangskrets er sånn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det virker ikke som du forstår at din partner faktisk ikke ER deg.

Øhm, jaha???

Jeg snakket om forskjellen på koneemner og elskerinner. Jeg sa noe om at min erfaring er at kvinner som meg ofte blir mistrodd pga hvordan vi ser ut, og ikke hvordan vi er.

Noe jeg syns er vanskelig og tøft å forholde seg til. Det du skriver har ingenting med saken å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare forteller deg sannheten. Kan være veldig greit å innse den faktisk :)

Selv om du ikke måtte like den så må du allikevel innrette deg deretter - før eller senere.

Så sannheten er at fordi at jeg er attraktiv, så er jeg laus! Takk for at du fortalte meg det Steinar...

Jeg trodde laus hadde med antall sexpartnere og promiskuitet å gjøre, men fint at du kan fortelle meg at det er fordi menn ser på meg som attraktiv og sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_angelina_*

Joda, de finnes faktisk, selv om det riktignok er langt mellom dem.

Som filantropen er inne på så tror jeg det koker ned til at man må ha et godt selvbilde og være trygg på seg selv, først da klarer man å være trygg på andre og ta innover seg at et annet menneske faktisk kan elske deg ubetinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, jaha???

Jeg snakket om forskjellen på koneemner og elskerinner. Jeg sa noe om at min erfaring er at kvinner som meg ofte blir mistrodd pga hvordan vi ser ut, og ikke hvordan vi er.

Noe jeg syns er vanskelig og tøft å forholde seg til. Det du skriver har ingenting med saken å gjøre!

Når du f.eks skriver om deg selv at du er rampete - hvordan tror du at det kan bli oppfattet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så sannheten er at fordi at jeg er attraktiv, så er jeg laus! Takk for at du fortalte meg det Steinar...

Jeg trodde laus hadde med antall sexpartnere og promiskuitet å gjøre, men fint at du kan fortelle meg at det er fordi menn ser på meg som attraktiv og sexy.

Risikoen øker med økende grad av å være attraktiv og sexy.

Det sier seg selv. Men det betyr ikke at du er laus for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de finnes faktisk, selv om det riktignok er langt mellom dem.

Som filantropen er inne på så tror jeg det koker ned til at man må ha et godt selvbilde og være trygg på seg selv, først da klarer man å være trygg på andre og ta innover seg at et annet menneske faktisk kan elske deg ubetinget.

Hvis du leter etter slike menn så er det i hvert fall ikke noe rart om du er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risikoen øker med økende grad av å være attraktiv og sexy.

Det sier seg selv. Men det betyr ikke at du er laus for det.

Er du redd attraktive damer? Stygge damer kan vere vel så lause som ei vakker ei. Ei stygg dame vil kanskje lengre finne seg i at du er eit rævhål mot ho enn ei vakker er fordi ho har fleire valg muligheter. Men har du eit sunt forhold til deg sjølv og forholdet og er en fin fyr for ho så har ikkje kor attraktiv ho er med kor stor sjanse for at ho stikker av med en ny fyr.

Hvis du leter etter slike menn så er det i hvert fall ikke noe rart om du er singel.

Dream on ;)

Dream on ?

Det finnes faktisk mennesker som bruker tid på å utvikle seg sjølv for å bli sitt beste. Folk som tenker positivt, har eit godt sjølvbilde, har erfaring, veit kva dei vil ha og finner seg noko dei vil ha. Dei finner den lekre og herlige dama som både er smart, vakker, trufast og oppfyller drømmane deira.

Ser du ei dame som du kunne tenkt deg, kvifor ikkje kunne gå bort å bli kjent med ho.

attraktivitet har ingenting med kor stor sjanse det er for at ho stikker av, ho får selvfølgelig beilera, men så lenge en er en skikkelig fyr så går det bra. Stikker ho av så er det noko gale med forholdet. Da gir det ikkje ho det ho vil ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...