Superlilje Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #681 Del Skrevet 11. januar 2011 Håper veldig jeg ikke er det! Det er altfor fort! Jeg er nok ikke det altså, men det er jo greit å teste så jeg får tanken ut av verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. januar 2011 #682 Del Skrevet 11. januar 2011 Du har vel sovet dårlig i det siste og vært litt sliten; da kan kvalmen fort melde seg, ja. Men greit å teste, så du er sikker! Det ville blitt to veldig tette ja, så får håpe det ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #683 Del Skrevet 12. januar 2011 Puh! Testen var negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. januar 2011 #684 Del Skrevet 12. januar 2011 så bra Nå må du bare prøve å slappe av som best du kan og prøve å få litt krefter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. januar 2011 #685 Del Skrevet 12. januar 2011 så bra Nå må du bare prøve å slappe av som best du kan og prøve å få litt krefter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. januar 2011 #686 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg bestilte slike kule smekker på fredag, tirsdag lå de i postkassa Har jeg gått glipp av graviditetstesting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #687 Del Skrevet 13. januar 2011 De er effektive altså!! Hehe, ja, jeg var litt bekymret her noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #688 Del Skrevet 13. januar 2011 I dag har vi vært i basseng sammen med to andre mammaer og babyer Det var koselig. Men de andre babyene var litt gøyere enn min da, men så er de 2 og 3,5 måneder eldre også. Lillesnupp bare så seg forundret rundt og spiste på hånden sin hele tiden Og på slutten var hun kjempetrøtt! Men det frister å dra igjen, for det var så kjekt. Men koster 90kr per gang da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. januar 2011 #689 Del Skrevet 13. januar 2011 vi skal å bade med snuppa for første gang på søndag er dyrt ja,men er jo stas for ungene,mer og mer etterhvert. *tidligere dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #690 Del Skrevet 14. januar 2011 Pappa har sendt meg noen bilder av meg ca 4 måneder gammel. Jeg ser ikke mye likhet mellom mor og datter akkurat, hun er en liten pappajente Og jeg var en kjempefeit baby Kanskje jeg skal legge et av de ut på facebook, men ikke akkurat nå, for nå bare klikker hele fb for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. januar 2011 #691 Del Skrevet 14. januar 2011 Kan vi bli facebookvenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #692 Del Skrevet 14. januar 2011 Haha, i dag snudde hun seg fra mage til rygg og hun så helt sjokkert ut Hun ble bare liggende der på ryggen og skjønte ingenting. Så snudde jeg henne til magen igjen, og da prøvde hun veldig å snu seg igjen, men fikk det ikke helt til. Men det nærmer seg ihvertfall at hun klarer det bevisst Nå sover hun i vognen i gangen. Jeg håper hun sover like lenge som i går, for da sov hun 1,5 time. Og hun pleier bare å sove 20-30 minutter om gangen om dagen. Nå skal jeg snart bake kjeks! Jeg fortjener det, for låret mitt har blitt 5cm mindre siden mandag Men da har jeg trent hver dag da. Til en dvd som heter 30 day shred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2011 #693 Del Skrevet 14. januar 2011 Anbefaler du DVD'n på sterkeste, kjøper jeg den Jeg er desperat.. skal liksom leve på 1500 kalorier om dagen for å gå ned 5 kg innen 18, februar.. For å si det sånn.. Lunsjen har bestått av potetgull og sjokolade.. Det som er forbud, blir liksom det eneste man har lyst på... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2011 #694 Del Skrevet 14. januar 2011 Siden du skrøt sånn har jeg bestilt den på ebay av den nette sum til 80 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. januar 2011 #695 Del Skrevet 14. januar 2011 må sjekke ut den dvd'en jeg og tror jeg! men tør ikke handle på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2011 #696 Del Skrevet 14. januar 2011 Pysa Det er så lett så, paypal hjelper deg, får du ikke varen får du pengene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. januar 2011 #697 Del Skrevet 14. januar 2011 Akkurat der er jeg pyse altså,fant den et annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2011 #698 Del Skrevet 14. januar 2011 Ebay er kjekk å ha, finner alt der.. så å si og til en billig penge.. Kupper boka de litt Superlilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. januar 2011 #699 Del Skrevet 14. januar 2011 Nettopp det,redd for å bli hekta handler nok på nettet fra før,og er litt redd for betalingen og sånn... Ja,nå skarvler vi fælt i boka di superlilje,men sånn går det når man kommer med gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #700 Del Skrevet 14. januar 2011 Siden du skrøt sånn har jeg bestilt den på ebay av den nette sum til 80 kr Hihi, jeg kjøpte den faktisk på play.com til 70kr Jeg synes ihvertfall den er bra, og det virker jo som det gir resultater også! Også er det bare ca 20 minutter trening hver dag. Men hver dag i 30 dager er jo litt stress da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå