Gå til innhold

Livet i dalen med mann, barn og pus

Superlilje

Anbefalte innlegg

Håper veldig jeg ikke er det! Det er altfor fort! Jeg er nok ikke det altså, men det er jo greit å teste så jeg får tanken ut av verden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel sovet dårlig i det siste og vært litt sliten; da kan kvalmen fort melde seg, ja. Men greit å teste, så du er sikker! Det ville blitt to veldig tette ja, så får håpe det ikke stemmer.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte slike kule smekker på fredag, tirsdag lå de i postkassa :nigo:

Har jeg gått glipp av graviditetstesting? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært i basseng sammen med to andre mammaer og babyer :jepp: Det var koselig. Men de andre babyene var litt gøyere enn min da, men så er de 2 og 3,5 måneder eldre også. Lillesnupp bare så seg forundret rundt og spiste på hånden sin hele tiden :ler: Og på slutten var hun kjempetrøtt! Men det frister å dra igjen, for det var så kjekt. Men koster 90kr per gang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal å bade med snuppa for første gang på søndag :)

er dyrt ja,men er jo stas for ungene,mer og mer etterhvert.

*tidligere dream*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har sendt meg noen bilder av meg ca 4 måneder gammel. Jeg ser ikke mye likhet mellom mor og datter akkurat, hun er en liten pappajente :jepp: Og jeg var en kjempefeit baby :fnise: Kanskje jeg skal legge et av de ut på facebook, men ikke akkurat nå, for nå bare klikker hele fb for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i dag snudde hun seg fra mage til rygg og hun så helt sjokkert ut :ler: Hun ble bare liggende der på ryggen og skjønte ingenting. Så snudde jeg henne til magen igjen, og da prøvde hun veldig å snu seg igjen, men fikk det ikke helt til. Men det nærmer seg ihvertfall at hun klarer det bevisst :jepp:

Nå sover hun i vognen i gangen. Jeg håper hun sover like lenge som i går, for da sov hun 1,5 time. Og hun pleier bare å sove 20-30 minutter om gangen om dagen.

Nå skal jeg snart bake kjeks! Jeg fortjener det, for låret mitt har blitt 5cm mindre siden mandag :hakeslepp: Men da har jeg trent hver dag da. Til en dvd som heter 30 day shred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler du DVD'n på sterkeste, kjøper jeg den :ler:

Jeg er desperat.. skal liksom leve på 1500 kalorier om dagen for å gå ned 5 kg innen 18, februar..

For å si det sånn.. Lunsjen har bestått av potetgull og sjokolade..

Det som er forbud, blir liksom det eneste man har lyst på... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:ler:

Ebay er kjekk å ha, finner alt der.. så å si og til en billig penge..

Kupper boka de litt Superlilje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp det,redd for å bli hekta :fnise: handler nok på nettet fra før,og er litt redd for betalingen og sånn...

Ja,nå skarvler vi fælt i boka di superlilje,men sånn går det når man kommer med gode tips :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Siden du skrøt sånn har jeg bestilt den på ebay av den nette sum til 80 kr :nigo:

Hihi, jeg kjøpte den faktisk på play.com til 70kr :nigo: Jeg synes ihvertfall den er bra, og det virker jo som det gir resultater også! Også er det bare ca 20 minutter trening hver dag. Men hver dag i 30 dager er jo litt stress da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...