Gjest Hilde75 Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Folk gjør mye rart i fylla, men mye er jo ganske typisk. Slikt som karaoke, tvilsom dansing, "kjelke" ned trappa osv, er ting som mange har gjort. Men det hender jo man gjør svært utypiske ting under påvirkning av alkohol. Grunnen til at jeg skriver dette er at etter de to siste nashspielene jeg har arrangert har jeg vasket opp! Og jeg snakker ikke om "litt pussa" tilstand her, jeg var god og full. Siste gangen våknet jeg opp og oppdaget at oppvasken var tatt. Jeg hadde problemer med å huske det, men etter hvert kom noen vage minner. Rett nok var den tatt temmelig dårlig og to glass var knust, men jeg hadde tydligvist gjort et seriøst forsøk på å vaske opp mens rommet snurret rundt. (vel, "serøst" er nok feil ord akkurat her) Dette kan bli en morsom tråd: hvilke uvanlige/utypiske aktiviteter har dere gjort med promille?
Gjest Purple Haze Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Hmmm, å lufte bikkja er ikke alltid like enkelt med promille. Har gjort det et par ganger etter en fuktig bytur. Vet ikke hvem som er mest forvirret av meg og dyret da gitt
Gjest SmallTalk Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Jeg tilhører kategorien som både vasker opp og lufter bikkja etter en bytur. I tillegg så har jeg en tendens til å skulle vaske bord og gulv i tillegg, ettersom jeg hater å våkne opp til et bomba hus. Og for ikke å nevne hvor viktig det er å få kastet ut alle flaskene med øl/vin/rusbrus/sprit som står og forpester innelufta! Alt dette er jeg troende til å gjøre i relativt beruset tilstand, og skremmende nok blir resultatet ganske bra.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Det er kanskje ikke så veldig uvanlig, men jeg begynner å kokkelere. Og jeg kan holde på i 2-3 timer med en pastasaus, for eksempel...
Filur Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Til vanlig bruker jeg ikke så mye sminke. Men når jeg skal ut kan jeg sminke øynene ganske tungt. Jeg liker ikke føleslsen av masse klin i fjeset, øg kl. 4-5 om morgenen når jeg snubler inn døra er det somregel gnidd ganske bra utover også. Da er det tid for full hudpleiebehandlig. Rens og peeling og det som verre er.. Jeg har forvekslet Ajax baderomsservietter med sminkefjerningsservietter, og jeg har flere ganger vasket meg i ansiktet med håndsåpe. Spørs om det ikke hadde vert like greit å bare sove med sminke..
Rosalind Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Det er kanskje ikke så veldig uvanlig, men jeg begynner å kokkelere. Og jeg kan holde på i 2-3 timer med en pastasaus, for eksempel...
Gjest Iah Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Jeg har en kamerat som nesten hver gang han kommer hjem fra byen setter i gang med matlaging. Gjerne egg og bacon. Men han spiser den aldri, han lager den ferdig for deretter å legge seg.
Aries86 Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Plukket rips og lagde eggedosis drita full på fest engang... ser for meg en blanding av halvferdig eggedosis og rips/blader/busk/bugs.... Jummy!!!
Gjest Sandbekken Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Jeg og en venn av meg har gjort tradisjon på å bygge fort av sofaputer og hive snacks på de andre som er i rommet.. Tror ikke det er så populært blandt de andre, men vi storkoser oss! Og nei, vi er ikke 14 år, bare veldig fulle av og til..
Lancelot Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Da er det tid for full hudpleiebehandlig. Rens og peeling og det som verre er.. Jeg har forvekslet Ajax baderomsservietter med sminkefjerningsservietter, og jeg har flere ganger vasket meg i ansiktet med håndsåpe. Spørs om det ikke hadde vert like greit å bare sove med sminke.. Jeg har i mine ikke helt fulle fem(?) gått både tur med bikkja og tatt en joggetur
Gjest Vettel Skrevet 21. september 2009 #11 Skrevet 21. september 2009 Joggetur i fylla? hahah! Det var nytt! Hva har jeg gjort? hmm... sikkert mye rart. Kommer ikke på noe akkurat nå. Lekesloss, synge og danse er vel temmelig vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #14 Skrevet 21. september 2009 tTa, ofte så skjer det at jeg logger på nett når jeg kommer hjem og skriver teite ting på fb og våkner med den verste fylleangsten. En gang hadde jeg skrevet ett langt og saklig innlegg om frp's innvandrerpolitikk på ett forum uten en eneste skrivefeil sånn ca. 5 om natta. Husker det ikke selv en gang:P Men tydeligvis lett engasjert i sene nattetimer:P
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #15 Skrevet 21. september 2009 Jeg var på byen en gang, og han fyren jeg hadde vært forelska i en stund viste null interesse og var litt på og av med ei annen dame. Jeg drakk meg veeeldig full, og skulle vise han at jeg ikke brydde meg, og aner ikke hvordan det gikk til, men endte til slutt opp med å rote med ei dame, veldig åpenlyst og overalt, så alle så det. Vi snakket seriøst om å ha sex den kvelden, men da jeg begynte å spy ble det naturlig nok ikke noe av. Aner ikke hva som gikk av meg, er overhodet ikke lesbisk/bifil, og har aldri drømt om jentesex. Sånn passe fylleangst dagen etter da, alle hadde jo sett hva jeg drev å styra med...
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 21. september 2009 #16 Skrevet 21. september 2009 Jeg var på byen en gang, og han fyren jeg hadde vært forelska i en stund viste null interesse og var litt på og av med ei annen dame. Jeg drakk meg veeeldig full, og skulle vise han at jeg ikke brydde meg, og aner ikke hvordan det gikk til, men endte til slutt opp med å rote med ei dame, veldig åpenlyst og overalt, så alle så det. Vi snakket seriøst om å ha sex den kvelden, men da jeg begynte å spy ble det naturlig nok ikke noe av. Aner ikke hva som gikk av meg, er overhodet ikke lesbisk/bifil, og har aldri drømt om jentesex. Sånn passe fylleangst dagen etter da, alle hadde jo sett hva jeg drev å styra med... Dette er overraskende vanlig i fylla .....
*appifany* Skrevet 21. september 2009 #19 Skrevet 21. september 2009 Jeg sovna på do på julebordet i fjor. Så kom jeg ut av doen på hotellet vi var på uten jakke, veske og skjerfet mitt. Måtte tusle bort i resepsjonen og få låne tlf. Måtte ringe sambo som kom å hentet meg kl. 06.00!!! om morgenen. Det er sånne ting jeg finner på.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #20 Skrevet 21. september 2009 Jeg sovna på do på julebordet i fjor. Så kom jeg ut av doen på hotellet vi var på uten jakke, veske og skjerfet mitt. Måtte tusle bort i resepsjonen og få låne tlf. Måtte ringe sambo som kom å hentet meg kl. 06.00!!! om morgenen. Det er sånne ting jeg finner på. Det er vel dessverre klassisk fylleoppførsel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå