Gå til innhold

Utypiske fylleaktiviteter


Gjest Hilde75

Anbefalte innlegg

Hahaha.. joggetur og vaske opp? helt utrolig :P

Gjør nok ikke så mye merkelig selv, eneste er at jeg liker å surfe på nett når jeg kommer hjem, men neste dag må jeg sjekke alle sidene på nytt for husker jo ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke gjort veldig mye rart selv. For meg begrenser det seg til å brenne mat og sånt. Men har mer enn nok venner som har det.

En venninne klipte vegg til veggteppet til foreldrene sine med gressklipper i tenåra fordi det var grønt..... Hvordan hun fikk inn klipperen aner jeg ikke.

En kompis forsøkte å stjele en sånn diger kandelaber fra en restaurant en gang ved å snike seg ned trappa og ut. Ikke en kjeltring altså, mer en prankster. :) Problemet var at lysene på kandelaberen var tent, så han så mer ut som en mislykket Lucia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en tendens til å rydde hus/vaske opp/lage mat før jeg legger meg. Helst ville jeg nok støvsuget osv også men tror kanskje jeg har klart å la være :fnise:

Tror det er mest fordi jeg merker selv at jeg er for full til å sove, og at hvis jeg hadde lagt meg da hadde jeg a) blitt dårlig dagen etter og b) dermed ikke vært i form til å rydde. Dessuten er det jo ganske greit når man våkner opp fyllasyk at leiligheten ikke ser bomba ut i hvertfall ;)

Je ghar heller en tendens til å kjøpe/gjøre rare ting på 7/11 nede i gata om natten.. En natt kom jeg hjem med is, og en annen med rekeost (!) av alle ting :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel dessverre klassisk fylleoppførsel. ;)

Liker å høre at det faktisk er klassisk oppførsel, for følte meg ganske så dum etterpå!

Men kom på en ting jeg gjorde på danskebåten. Vi gikk i land i Danmark, og fant en sportsbutikk?? Å inne der fant jeg meg noen grønne, brasilsko som jeg bare måtte ha. De har jeg da aaaldri brukt! De er horrible! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min gjør mange ting som egentlig er helt vanlig, men han glemmer viktige detaljer. F.eks. har han stekt egg... rett på stekeplata, hatt viktige diskusjoner... med en busk og dra frem gressklipperen.. på terrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Det er kanskje ikke så veldig uvanlig, men jeg begynner å kokkelere. Og jeg kan holde på i 2-3 timer med en pastasaus, for eksempel...

Bare ikke glem at du driver og lager pastasaus da, slik at du går og legger deg og glemmer å slå av kokeplaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhm, strikke pledd.... :sjenert: Det ser veldig sjarmerende og hjemmelaget ut. Vaske leiligheten og rydde og alfabetisere bøker og cd'er...

Utviklet et helt nytt alfabet, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå i søvne. En gang var vi på heisatur med skolen ble jeg god og full, men ikke drita. Kvelden var over og jeg hadde lagt med på rommet i pysjen min. Jeg sovnet fort. Når jeg våkner står venninna mi over meg og spør meg hva i alle dager jeg driver med. Klokka var halv ni på morran, og jeg ligger i fosterstilling på dørmatta utenfor naborommet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg studerte hendte det ofte at jeg tok meg en bytur midt i uka. Kunne dra på skolen neste dag og oppdage at jeg hadde gjort alt av lekser/innleveringer... Trenger vel ikke fortelle at alt måtte gjøres om i igjen.. lite fornuftig der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke glem at du driver og lager pastasaus da, slik at du går og legger deg og glemmer å slå av kokeplaten.

Jeg er forbausende oppvakt når dette foregår. Har aldri skåret meg eller glemt plater, det er alltid ryddig på kjøkkenet etterpå og maten smaker faktisk veldig godt. Spør meg ikke hvordan. (Jeg vet det er godt i edru tilstand, for jeg har pakket inn rester og satt i kjøleskap midt på natta... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på landbruksskole, og bodde på internat. En torsdagskveld ble veldig fuktig (ok, de fleste torsdagskvelder pleide å bli fuktige) og jeg var rimelig brisen da skolen begynte. Hadde matteprøve i 1.time. Fikk 6 :skratte: Så mulig logikken min fungerer best i flatfylla :sjenert: Gikk forøvrig 3.året, og det var 2mx jeg hadde, så det var ikke bare 2x3 vi drev med :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rydder og vasker bestandig før jeg legger meg. En gang har jeg til og med pusset vinduer, noe som ikke var spesielt vellykket. Også begynte jeg på en roman en gang jeg kom hjem fra nachspiel, skriver fortsatt på den innimellom når jeg er beruset. Tror det blir en utrolig bra bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Miriam_*

Jeg skiver ikke bok i fylla, men jeg prøver å lese dem! Selv om det hender jeg er så full at jeg har vansker med balansen, hender det at jeg tar frem en bok og leser. Aner ikke hva jeg får ut av det og jeg vet at jeg sliter med lesingen når jeg har høy promille. En gang klarte jeg rett å slett ikke å lese. Bokstavene fløt bare omkring og det var vanskelig å konsentrere seg. Kanskje det er slik det føles å være dyslektiker? :klø: :klø:

Har dere erfaringer med fyllelesing? :ol::ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pannekaker

Blir jo ofte kveldstur/nattatur med bikkja etter en fyllatur. Glemmer somregel å ta av mine høye heler, så blir ekstremt pent da jeg MÅ gå i nedoverbakke og oppoverbakke på tur. :ler:

Er også veldig glad i å sitte på gulvet og knaske tørt knekkebrød mens jeg prater med min kjære og forteller han hvor mye jeg elsker han. :ler:

Og når de stakkars kattene har gått tom for mat har bikkja alltid blitt god og mett i løpet av natten, da det er ekstremt vannskelig å treffe skåla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekaker
Å gå i søvne. En gang var vi på heisatur med skolen ble jeg god og full, men ikke drita. Kvelden var over og jeg hadde lagt med på rommet i pysjen min. Jeg sovnet fort. Når jeg våkner står venninna mi over meg og spør meg hva i alle dager jeg driver med. Klokka var halv ni på morran, og jeg ligger i fosterstilling på dørmatta utenfor naborommet. :fnise:

Hahahahhaha :ler: :ler: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i syden med kjæresten min som 17-åring og var veldig uerfaren med alkohol. Jeg syntes gin og tonic smakte kjempegodt og helte i meg et ukjent antall drinker i hotellbaren, våknet opp naken i senga med total blackout dagen derpå og fant ikke klærne mine. De lå ikke på gulvet ved senga eler andre steder i rommet så jeg tok meg en tur på badet for å kikke og det var ikke et klesplagg der heller. Vekte kjæresten min og spurte hva som hadde skjedd kvelden før, men han husket heller ikke noe annet enn at vi hadde sittet i baren. Da begynte jeg å få alvorlig angst og trodde at jeg hadde strippet i baren og at jeg måtte gå ned dit for å hente klærne. Sa veldig klart fra til kjæresten at hadde jeg gjort det, dro jeg hjem. Til slutt fant jeg dem, pent sammenbrettet i kjøkkenskapet bak noen glass. Til og med trusa hadde jeg brettet sammen etter alle kunstens regler. Veldig utypisk av meg som fortsatt slenger klærne på gulvet og ikke har brettet sammen en truse verken før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Liss

Jeg var drita på en for meg gørr kjedelig fest. Jeg presterte å klatre fra balkongen og opp på taket. Der sprang jeg rundt oppå en 9 etasjer høy bygning. Det verste av alt er at jeg tok springfart og hoppet over på nabobygningen som sto 1 meter ifra. Da ble det fart i de nede på balkongen, og de begynte å rope og skrike om å tilkalle brannvesen og alt mulig for å få meg ned. Men da tok jeg likegodt springfart og hoppet tilbake. Tenker på det innimellom når jeg passerer der. Ganske sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...