Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Del Skrevet 20. september 2009 Fyr løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 20. september 2009 #2 Del Skrevet 20. september 2009 Spillmagasinet er jo koselig for både 7åringer og voksne! Der finner man jo litt av hvert (blant annet ludo, stigespill, yatzy) Trafikkspillet? Det ser jeg har kommet ut i ny utgave! Hadde det når jeg selv var mindre og syntes dette var veldig gøy! Liker hun hester? Da finnes wendy-spillet. Har aldri prøvd dette selv, så det vet jeg ikke hvordan er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #3 Del Skrevet 23. september 2009 Spillmagasinet er jo koselig for både 7åringer og voksne! Der finner man jo litt av hvert (blant annet ludo, stigespill, yatzy) Trafikkspillet? Det ser jeg har kommet ut i ny utgave! Hadde det når jeg selv var mindre og syntes dette var veldig gøy! Liker hun hester? Da finnes wendy-spillet. Har aldri prøvd dette selv, så det vet jeg ikke hvordan er. Stigespill er veldig populært hos 7-åringen min. (Snakes and Ladders). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. september 2009 #4 Del Skrevet 29. september 2009 Sønnen min elsker Den forsvunne diamanten! Han er snart 7 år. En god gammel klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #5 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jenta mi på 7 elsker "Gjett Hvem" spillet. Det har nå kommet i elektronisk utgave, og det ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelise Skrevet 30. oktober 2009 #6 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jenta mi på 7 år elsker å spille monopol med visakort.. ;-) Mest stas er det når hun får være bank og sette inn og ut kortene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #7 Del Skrevet 25. november 2009 Lotto (finn to like) The Amazing Labyrinth Ludo Hatt over hatt Gjett hvem Ulike kortspill Her er en link til flere tips: http://www.brettspill.no/butikk.aspx?varegruppeId=13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå