Gå til innhold

Små kvinner, store menn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en anelse om hvordan genene for ens egen høyde virker inn på hvor høye menn må være for at en skal bli skikkelig kåt på dem? Det må være en link der, jeg er sikker. Men hvordan virker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_maiken_*
Er det noen som har en anelse om hvordan genene for ens egen høyde virker inn på hvor høye menn må være for at en skal bli skikkelig kåt på dem? Det må være en link der, jeg er sikker. Men hvordan virker den?

Mange små kvinner har komplekser for høyden sin, og ofte ser man små kvinner med over gjennomsnittet høye menn. Ja, faktisk se jeg dette oftere enn jeg ser gjennomsnittlig høye kvinner med over gjennomsnittet høye menn. Har f.eks en søster på 1.52 cm som er sammen med en på 1.96. Det ser veldig rart ut, men jeg er sikker på at min søster håper på barn med mer gjennomsnittlig høyde enn henne selv. Og fyren har kanskje litt komplekser for egen høyde, og håper på barn som er litt lavere enn nesten to meter.. Selv er jeg 1.68 og sammen med en på 1.81. Så genene for egen høyde virker da inn slik at jo lavere man er, jo høyere må mannen være for at kvinnen skal bli skikkelig kåt på dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preferanser for størrelse er ikke unikt for mennesker, det er faktisk normen i dyreriket. Men å si om det er genetikk eller opvekst som er grunnen til denne atferden blandt mennesker er vanskelig.

Seksuelle preferanser er veldig elastiske. kroppsidealer er veldig forskjellige nå enn det de var for 100 år siden.

Vi er ikke gentiske roboter, gener gir oss visse predisposisjoner, men lite konkret når det gjelder atferden vår.

En ide er at kvinner tenner på det andre kvinner tenner på. Logikken bak dette er at hvis alle kvinnene i flokken din ender opp med menn som har det fysiske trekket A og unngår B så er det sikkert en grunn til dette, og det vil være smart for de single kvinnene å finne seg en A siden det tydeligvis er noe galt med B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...