Gå til innhold

Er du skyldig i å være frekk når noen prøver å skjekke deg opp?

twang

Anbefalte innlegg

Så jeg var ute på byen i går, og skulle snakke med en jente som egentlig var et par hakk penere enn meg.

Før jeg fikk sagt hele setningen min så sa hun. "ehhh nei, adjø..."

Har noen av dere vært sånn før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har aldri vært sånn. Pleier å være ganske åpen og høflig mot folk, selv de som jeg egentlig ikke liker.

Men jeg har nok derimot vært litt kjølig innimellom ja, om drita fulle usmakelige gutter har prøvd seg. Bare slik at de tar hintet, noen trenger tydelige signaler for å skjønne :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Så jeg var ute på byen i går, og skulle snakke med en jente som egentlig var et par hakk penere enn meg.

Eh, ja.

Det er en del av spillet. Kvinnene får avvise, mennene sjekker opp. Dere får bare lære dere å tåle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja.

Det er en del av spillet. Kvinnene får avvise, mennene sjekker opp. Dere får bare lære dere å tåle det.

akk ja... er det ikke kjip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Eh, ja.

Ja, så lenge dere tåler å bli skjelt ut av tilfeldige frustrerte menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helene32år

Håper ikke du tar deg nær av slik oppførsel, det er umodent. Kanskje i mine tidligeste år på byen, da jeg ar 17 og kom inn med falsk leg, kunne jeg funnet på å komme med slike klysete kommentarer, men ...

Ikke ta deg nær av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke vært, nei.

Hvis du var flott og på byen, og kunne velge mellom de som var noen hakk over, jevnbyrdige, og noen hakk under, hadde du vært veldig generøs mot dem som lå under deg da?

Du skulle snakke, hun skulle åpenbart ikke det, sånn er det bare. Ingen har krav på andres tid, hun var kanskje ute etter en spesiell, eller ingen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langt mot Nord

All makt korrumperer, absolutt makt makt korrumperer absolutt, enn kjønnslig makt?

...sløvhet og dekadanse kommer lett, enhver motstand blir et ork. Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Det har jeg ikke vært, nei.

Hvis du var flott og på byen, og kunne velge mellom de som var noen hakk over, jevnbyrdige, og noen hakk under, hadde du vært veldig generøs mot dem som lå under deg da?

Du skulle snakke, hun skulle åpenbart ikke det, sånn er det bare. Ingen har krav på andres tid, hun var kanskje ute etter en spesiell, eller ingen i det hele tatt.

Med tanke på hvor lite oppmerksomhet menn generelt får på byn så garrantert. Snakk med en gjennomsnittelig mann på byn og han er over seg av lykke, eventuelt blir så perpleks at han blir stum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor lite oppmerksomhet menn generelt får på byn så garrantert. Snakk med en gjennomsnittelig mann på byn og han er over seg av lykke, eventuelt blir så perpleks at han blir stum.

Rart... Nå vet jo ikke jeg hvordan det er å være mann, men jo, jeg har fått min dose kjipe kommentarer fra ekle gutter. Nå, som voksen kvinne er alt en lek. Nei, det var en overdrivelse. Min opplevelse er slik; norske menn står passive rundt dansegolvet og sikler, eller henger ved baren. Skal en ha litt flørt og moro, så blir det gjerne med våre nye landsmenn, hoho, trodde ikke jeg skulle bruke det begrepet, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel klarer jeg å være hyggelig, men jeg hadde en episode i sommer hvor jeg egentlig var direkte ondskapsfull...

Jeg var på festival, vi satt og koste oss blandt teltene og var så smått begynt å drikke. Midt i en samtale med en kompis kommer en veldig ung jente bort og pirker meg i skulderen. Jo, det hadde seg sånn at kompisen hennes hadde sittet og sett på meg lenge, og syns jeg var så fin. Om jeg ville møte han? Litt lattermild spurte jeg hvilken av guttene i gjengen hennes det var hun mente, og de dyttet frem en drita full ung gutt. Jeg klarte å holde meg alvorlig lenge nok til å få spurt hvor gammel han var, men når han svarte 16 fikk jeg rett og slett latterkrampe (er 22 selv). Hele situasjonen var så absurd, fikk helt barneskolefølelse av det, ble litt sånn som når vi sendte venninner med lapper: 'vil du være kjæreste med X? Kryss for ja eller nei'.

Hadde jeg vært helt edru hadde jeg nok klart å være litt mer hyggelig, men trøster meg med at han var så full at han sikkert ikke husker noe av det likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mathilde_33år

Alle har vi vel, kvinner som menn, fått våre tankeløse kommentarer slengt i trynet og blitt såret av det. Kjøttmarkedet på byen er brutalt. Man må bare lære seg å ikke ta seg nær av det. En eks av meg opplevde at han kjøpte en drink til en flott dame på byen og satte seg ned med henne og venninnene. Etter et par minutter stakk damen for å snakke med noen andre, og kom aldri tilbake. Min eks ble sittende der med venninnene hennes.... ... og tilsutt hadde venninnene begynt å si sånn "nei, vi får vel komme oss videre, vi"... og han satt igjen der med 2 drinker og følte seg lur.

Åh GUD, jeg kjenner jeg er så glad jeg ikke er mann nå! ;-) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elinrenate

kommer vell helt an på hva dere prata om, hvis du spurte om faren hennes var tyv fordialle stjern.. "adjø"

om du hadde en hyggelig normal samtale med henne var hun vell sikkert bare en bitch som du greier deg uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å være slik! Iallfall ikke med vilje, hehe. Prøver alltid å være hyggelig og avvise på en vennlig og skånsom måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alle har vi vel, kvinner som menn, fått våre tankeløse kommentarer slengt i trynet og blitt såret av det. Kjøttmarkedet på byen er brutalt. Man må bare lære seg å ikke ta seg nær av det. En eks av meg opplevde at han kjøpte en drink til en flott dame på byen og satte seg ned med henne og venninnene. Etter et par minutter stakk damen for å snakke med noen andre, og kom aldri tilbake. Min eks ble sittende der med venninnene hennes.... ... og tilsutt hadde venninnene begynt å si sånn "nei, vi får vel komme oss videre, vi"... og han satt igjen der med 2 drinker og følte seg lur.

Åh GUD, jeg kjenner jeg er så glad jeg ikke er mann nå! ;-) ;-)

Dettet synes jeg ikke var så spesielt ille for en mann. Tenk deg at denne dama egentlig ikke hadde noe ønske om å få drink fra han. Han kommer med den, hun vil egentlig bli kvitt fyren. Det er klart hun velger å rømme fra situasjonen. Så jeg synes bare mest synd på dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis signalene er _veldig_ tydelige, gir jeg beskjed med en gang, ja... Fordi jeg har blitt enig med en fyr om å ikke date andre, dessuten er jeg lei av utestedsjekking. Har datet noen menn etter å ha møtt dem på byen, og det har sjelden blitt en suksess.

Må vel legge til at jeg aldri er direkte frekk, men jeg sier at jeg venter på noen, må på toalettet etc.

Endret av Cynthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun hvis mannen er ufin eller veldig full at jeg kunne funnet på å si noe sånt. Man sier det jo ikke til alminnelig høflige menn, selv om man skulle være noen hakk penere enn vedkommende. Da avviser jeg bare høflig eller er litt unnvikende så han oppfatter min manglende interesse. Damer som gir et svar som du fikk har jo et problem. Et behov for å heve seg over andre, som kommer av en indre usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dettet synes jeg ikke var så spesielt ille for en mann. Tenk deg at denne dama egentlig ikke hadde noe ønske om å få drink fra han. Han kommer med den, hun vil egentlig bli kvitt fyren. Det er klart hun velger å rømme fra situasjonen. Så jeg synes bare mest synd på dama.

På en måte litt enig her... Om en fyr jeg virkelig ikke liker eller kanskje opplever litt ubehagelig kommer bort og spanderer drink på meg, uten å spørre en gang, kan det hende at jeg ender opp med å ta en feig en og bare stikke... Hadde han spurt først om han kunne spandere en drink på meg, hadde jeg jo sagt nei. Rett og slett fordi jeg ikke vil ta i mot drinker fra folk jeg ikke kunne tenke meg å prate mer med, det blir bare så feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...