Gjest Gjest_meg_* Skrevet 19. september 2009 #1 Del Skrevet 19. september 2009 jeg er en jente på 20 som alltid har fått komplimenter for puppene mine og magen min... men armene mine synes jeg disser litt, og vil derfor ikke vise meg i singlett.. hva kan jeg ha på meg på fest når jeg vil skjule armer, men vise mage og pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Del Skrevet 19. september 2009 jeg er en jente på 20 som alltid har fått komplimenter for puppene mine og magen min... men armene mine synes jeg disser litt, og vil derfor ikke vise meg i singlett.. hva kan jeg ha på meg på fest når jeg vil skjule armer, men vise mage og pupper? Det er jo bare å ha på en tettsittende langermet topp med enten rund eller V-utringning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Del Skrevet 19. september 2009 Topp 1 Topp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 19. september 2009 #4 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg har en topp som har dyp v-utrigning og er tight rundt brystet/magen, men ermene er i et annet stoff, tynt/flagrende, og ermene stopper midt på overarmen eller litt lenger ned mot albuene. En sånn kunne kanskje passet? Kjøpte min på cubus for et par år siden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #5 Del Skrevet 19. september 2009 Kjolen til høyre her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 19. september 2009 #6 Del Skrevet 19. september 2009 takk for alle svar.. men synes liksom sånne vanlige langermede gensere liksom ikke er pent nok for fest... syns de fleste topper som er utringet, også ALLTID har korte armer.. buu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 20. september 2009 #7 Del Skrevet 20. september 2009 Håper ikke du overkompenserer for armkomplekser med å vise ekstra mye kløft? Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan ha på en stram pen topp (ikke nødvendigvis utringning, man kan da se pupper gjennom stoff) og ha en cardigan rundt? Cardigan dekker jo bare armer og rygg når den er åpen, og du får vist en fin topp og skjuler ikke magen og puppene. Jeg har tynne armer jeg er veldig fornøyd med, men bruker alltid cardigan uansett, fordi det er praktisk. Det finnes pene cardiganer også, jeg har f.eks en i gull og en i bronse fra Company's som er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 20. september 2009 #8 Del Skrevet 20. september 2009 Håper ikke du overkompenserer for armkomplekser med å vise ekstra mye kløft? Uansett skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan ha på en stram pen topp (ikke nødvendigvis utringning, man kan da se pupper gjennom stoff) og ha en cardigan rundt? Cardigan dekker jo bare armer og rygg når den er åpen, og du får vist en fin topp og skjuler ikke magen og puppene. Jeg har tynne armer jeg er veldig fornøyd med, men bruker alltid cardigan uansett, fordi det er praktisk. Det finnes pene cardiganer også, jeg har f.eks en i gull og en i bronse fra Company's som er fine. åå,takk for svar! og nei, jeg viser ikke kløft,he he... men pene cardigan er ikke så dumt! noen forslag med bilder? trenger inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #9 Del Skrevet 20. september 2009 Dette blir jo uavhengig av alder og personlig stil, men formen på plaggene kan vel passe: Tøff sort Sorte blonder Skjuler armer, viser midje Discocule-cardigan En søt bluse oppi et skjørt med høyt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 20. september 2009 #10 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg tenker at dette må være et problem det er lett å gjøre noe med, ut fra hva jeg ser i butikkene for tiden. Pene og halvpene kjoler med lange ermer er det jo en del av nå. Det samme med fine cardiganer og korte eller lange blazere. Jeg mener altså at du har et hav av muligheter, og at det bare er å dra ut og titte. Evt. be om hjelp i butikken. Om du vil markere midjen, er det jo også masse fine belter å få tak i, og de kan brukes både til langermede kjoler, og til skjørt og bluse/singlet med jakke eller cardigan utenpå. Endret 20. september 2009 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 20. september 2009 #11 Del Skrevet 20. september 2009 takk for fine svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå