Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg vurderer å skille sak og person igjen. Jeg kommer aldri, aldri, aldri til å ha sans for avataren din (den nåværende, altså) - men samtidig føles livet litt tomt uten de daglige kjærlighetserklæringene til min KG-heltinne. Anna Lovinda er ikke sjalu, så den siden av saken skulle være grei. Med andre ord; du er min heltinne! Enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg lurte på når du skulle komme til fornuft. Jeg trives som din personlige heltinne, og du vil jo alltid være min (trøffel)helt! Bitene begynner å falle på plass igjen... (og jeg kan endelig få en god natts søvn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 #3 Del Skrevet 12. august 2003 Hei dere to Helt greit for meg med arbeidsfordeling. Trøffel kan være noe krevende til tider, så et avlastningshjem hos LD passer meg ytmerket. Vi skal jo tross alt bare gifte oss, Trøffel, ingen vits i å gi opp andre jaktmarker for det. Alle trenger jo litt avveksling nå og da. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 Anna Lovinda; du er toppen! Delt førsteplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå