Gå til innhold

Stemmer det virkelig?

Breakeven

Anbefalte innlegg

Vet det sikkert er forskjellig fra person til person. Men jeg lurer av ren nysgjerrighet, så de som har erfaringer på dette området må gjerne svare.

7 måneder siden det ble slutt med eksen min, sliter fortsatt litt med og komme over han. Jeg har det fint, men det er bare det lille jeg trenger og komme over. Man sier jo at "den beste måten og komme over en person er og komme under en annen" Min eks var min første sexpartner så jeg har ikke erfaring med andre på det området. Jeg har ikke hatt sex med noen andre etter han, bare rota litt osv med en fyr da jeg var i Australia, men vi hadde ikke sex fordi han ikke fikk den opp=P

Tror dere at og ha sex med en annen kan få meg til og virkelig gå videre? Bare en "rebound", ikke noe seriøst, det orker jeg ikke nå. Jeg tenker siden jeg er singel nå så kan jeg likevel gjøre det beste ut av det. Men jeg tar ikke hvem som helst så det skal være sagt, er kanskje litt kresen. Jeg ser ganske bra ut vil jeg tørre og påstå (uten og virke for innbilsk) og pleier alltid og få oppmerksomhet når jeg er ute, men som sagt er kresen så gidder ikke ligge med noen for og ligge med noen. Og nå har jeg jo bare ligget med en jeg har hatt følelser for..

Noen synspunkter?? Har det hjulpet dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Langt mot Nord

Du skriver at det ikke virker, du vil at det skal og overser det essensielle. Så lenge du bare prøver og godtgjøre andre for og knulle det hele vekk så kan du ikke forvente at du får både i pose og sekk.

Så lenge det bevisste ikke samsvarer med det ubevisste så vil det til tider stinke, men for all del hvis man vil fortsette å gå på akkord så...

En tro uten handling er og forblir en død tro, men med mange backupsystemer så kan man kanalisere de fleste impulsene, men ens drømmer blir det inverterte og vil være ubehagelig til tider. Døyver man smerten med å gi seg for mye hen så vil det merkes, men da er det bare å fucke det opp ettersom dette er ens vilje.

Følelsen av kåthet og smiger er noe annet og sekundært, blir som å skrape et Flax-lodd og forvente millioner, men tør en se nærmere på valøren.

Two wrongs makes a right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Si det, jeg har aldri hatt anledningen :(

Men det er befriende å kunne knulle med ren kåthet og slippe forventninger til følelser. Være fri i ord og handling uten å rissikere å miste noen som betyr noe for en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Noen synspunkter?? Har det hjulpet dere?

Tror det er best å komme under en annen mann for å komme i break even. I så måte har du ventet altfor lenge. Er ikke mye break even nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...