Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 Hvordan går det med prøvinga.....? http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...er=asc&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Akkurat nå blir det ikke så mye på grunn av eksamenslesing, men jeg har en ultralydtime på torsdag. Graviditetstester er som kjent ikke helt til å stole på, så nå går jeg til lege. Hvis han ikke finner noe, tror jeg han sikkert kan gi meg svar på hvordan jeg eventuelt skal bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. august 2003 #3 Del Skrevet 12. august 2003 Eyh! Du skulle bli rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 12. august 2003 #4 Del Skrevet 12. august 2003 Eyh! Du skulle bli rosa! Uuuuuunskyyyyld! Kommer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Hvis han ikke finner noe' date=' tror jeg han sikkert kan gi meg svar på hvordan jeg eventuelt skal bli gravid.[/quote'] Kan få lynkurs av meg du......??? Smiskeklemmer fra høygravide Merete :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. august 2003 #6 Del Skrevet 12. august 2003 Ååh, så fin du ble. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå