Nótt Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #1721 Skrevet 24. desember 2009 GOD JUL God jul. ----------------------------------------------------------------------- Jeg krabbet inn i senga til Mannen og fikk sove i nesten 2 timer etterpå. Deilig!!! Nå har vi pakket opp gaver fra venner - tar ikke med de til svigers - er nok pakker der. Og vi fikk mye rart Ikke alt traff blink for å si det sånn. Nå har jeg strikket litt mer på vottene mine, fant nemlig ut i går at de var for trange så jeg måtte rekke opp alt og begynne på nytt. Men nå er jeg kommet halvveis på mønsteret igjen og er ikke så lei meg for at jeg måtte rekke opp. Øvelse gjør mester sies det.
pusilus Skrevet 24. desember 2009 #1722 Skrevet 24. desember 2009 God jul Kos deg med mannen og vesla i magen
Gjest Problematique Skrevet 24. desember 2009 #1725 Skrevet 24. desember 2009 God jul, vennen Jeg er veldig, veldig glad i deg, og tusen takk for at du var der for meg idag når jeg trengte deg. Håper dere får en kjempefin kveld, og at ikke julen din blir formørket av for mange tunge tanker.
Nótt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1726 Skrevet 25. desember 2009 En ny dag! Jeg har fått en vakker gave. En ny dag som kun er min. Det er opp til meg å velge hva jeg bruker gaven til. Dagen står der i min dørsprekk, venter på å komme inn. Full av blanke, rene sider med all verdens farger til. Hvordan kan jeg best utnytte denne gaven jeg har fått? Jeg må velge varme farger, ikke farge arket grått. Jeg vil bruke dagens timer til å være positiv. Glede mennesker jeg møter Gi oppmuntring og smil. Uansett så må jeg huske at når dagen er forbi, har de ting jeg sa og gjorde tråkket opp en sti. Det er opp til meg å styre hvor den stien fører hen. Ønsket er at du som ser den kan se sporet av en venn..... ( Ukjent )
Nótt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1727 Skrevet 25. desember 2009 God jul, vennen Jeg er veldig, veldig glad i deg, og tusen takk for at du var der for meg idag når jeg trengte deg. Håper dere får en kjempefin kveld, og at ikke julen din blir formørket av for mange tunge tanker. Det skulle da bare mangle at jeg var der for deg vennen. Er da en grunn til at man har venner. Julefeiringen var faktisk veldig fin, det gikk mye bedre enn forventet. I dag har vi vært til kontroll hos jordmor, rutine kontroll, og alt står fint til med meg og vesla. *blogginnlegg* x2
Gjest Fancy Nancy Skrevet 25. desember 2009 #1728 Skrevet 25. desember 2009 godt å høre at alt er vel med deg og magen... god jul forresen
Nótt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1729 Skrevet 25. desember 2009 godt å høre at alt er vel med deg og magen... god jul forresen God jul til deg også.
Nótt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1730 Skrevet 25. desember 2009 Dagens fine: Jordmorkontroll - rutine God og lang lur etter kontrollen Ferdig med vott nr. 1 Restemiddag Mannen
Nótt Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #1731 Skrevet 25. desember 2009 Har vasket alt av sengetøy og gulpekluter som vi har til vesla i dag - litt moro å ha begynt på det prosjektet. I morgen tenkte jeg å vaske babyklær slik at jeg kan begynne å pakke stellevesken til sykehuset. Har laget en liste over hva vi skal ha med oss, men tror at nå kan det faktisk være greit å begynne å pakke litt. Særlig med tanke på at jeg har passert 35 uker svanger i dag, så nå kan vesla finne på å komme om alt fra 2 til 7 uker. Om hun gjør som meg og søstra mi så kommer hun om 4 uker. Håper ikke det egentlig, vil gjerne at hun holder seg på plass så lenge hun skal, men ikke lenger enn til 01.02.2010 da - tror det er lenge nok faktisk.
Miss I.W. Skrevet 25. desember 2009 #1732 Skrevet 25. desember 2009 God jul! Så bra at alt sto bra til på kontroll! Hun ligger riktig vei, og alt? Synes det var litt rart at du var på kontroll 1.juledag da... Enn at vi har bare fem korte uker igjen, sånn cirka! Det begynner virkelig å bli spennende framover. Jeg håper ikke min lille jente kommer noe før slutten av januar i allefall. Men de kommer vel når de er klare! Jeg har hverken vasket eller pakket noe, men planen er å skrive pakkeliste og begynne som smått med vaskingen i morgen. Skal sette sammen stellekommoden først, sånn at jeg har et sted å legge det rene tøyet.
Nótt Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1733 Skrevet 26. desember 2009 Må julen bli fin Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine! ukjent
Nótt Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1734 Skrevet 26. desember 2009 God jul! Så bra at alt sto bra til på kontroll! Hun ligger riktig vei, og alt? Synes det var litt rart at du var på kontroll 1.juledag da... Enn at vi har bare fem korte uker igjen, sånn cirka! Det begynner virkelig å bli spennende framover. Jeg håper ikke min lille jente kommer noe før slutten av januar i allefall. Men de kommer vel når de er klare! Jeg har hverken vasket eller pakket noe, men planen er å skrive pakkeliste og begynne som smått med vaskingen i morgen. Skal sette sammen stellekommoden først, sånn at jeg har et sted å legge det rene tøyet. Da vi var der sist fikk vi beskjed om at vi kunne komme 25, 26 eller 27 desember - jeg reagerte litt på det, men fikk beskjed om at hun var på jobb så da kunne hun like godt kontrollere meg samtidig - ikke noe problem. Og siden vi ikke hadde noen planer i romjulen annet enn å ta det rolig takket vi ja til en time da. Så enkelt var det faktisk. Vesla ligger med hodet ned og har festet seg så her er alt som det skal være. I går fikk jeg vasket alle gulpekluter og sengetøy som vi har til henne og i dag har jeg tenkt å vaske klærne hennes. Har begynt å sortere litt i hauger med farger for å ikke vaske rødt og hvitt sammen - det blir litt dumt. Vi har så langt; brune, hvite, grå, sorte og røde klær hovedsaklig. Så ikke så mye typiske jentefarger og godt er det. Skal i løpet av romjulen rydde i kurvene og hyllene på badet slik at vi får plass til bleier og sånt der ute ellers får hun veldig dårlig plass til klærne sine i skapet.
janne84 Skrevet 26. desember 2009 #1735 Skrevet 26. desember 2009 Virker som alt er klart til at den nye verdensborgeren kan komme MAsse lykke til fremover :jise:
Nótt Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1737 Skrevet 26. desember 2009 Virker som alt er klart til at den nye verdensborgeren kan komme MAsse lykke til fremover :jise: Alt er ikke klart, men det begynner å nærme seg så klart vi kan få det. Det nærmer seg termin nå, ja. Det er 5 uker igjen til termin nå ja. Egentlig ikke så lenge igjen, men heldigvis lenge nok. Da er første maskin med klær'ne til vesla i gang, det er det hvite tøyet. Har en pose med sort tøy, en med grått og brunt tøy, en med rødt tøy og en med ting som må vaskes separat. Sengetøyet og gulpeklutene som jeg vasket i går er lagt samme, skal bare strykes for å få de mykere før jeg legger de bort.
Nótt Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1738 Skrevet 26. desember 2009 Jeg sitter i sofa hjørnet mitt og rydder i mappene på pc'n, også titter jeg opp og hva kjærtegner mitt ansikt: SOLA!!!! Veldig deilig å se etter de dagene nå med snøføyk og gråvær.
Nótt Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1739 Skrevet 26. desember 2009 Da er maskin nr 1 med babyklær vasket og hengt opp. Nå er maskin nr 2 igang. Jeg tror kanskje jeg har litt lite å gjøre i dag gitt.
Anbefalte innlegg