Nótt Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nei nå skal jeg trekke meg tilbake og se på tv mens jeg strikker. *kose meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. oktober 2009 #362 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nei nå skal jeg trekke meg tilbake og se på tv mens jeg strikker. *kose meg* Herlig. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. oktober 2009 #363 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nei nå skal jeg trekke meg tilbake og se på tv mens jeg strikker. *kose meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da er middagen spist: stekt laks, marinert i hvitløk og sitron med ris til. Og jeg har strikket litt mer på blondekanten, så nå er den snart 1 meter lang - og når jeg ser hvor "kort" det er så må den bli mer enn 3 meter tror jeg. Ja, ja - bra jeg kjøpte litt mer garn i dag da. Selvom det ble en litt annen kvalitet enn den jeg hadde så ble det helt samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dagens fine: Hentet på jobb av Mannen :rødme: Kommode og madrass innkjøpt Beis og rulle til taket på barnerommet innkjøpt Strikking av blondekant - til babyteppet. Teppe, sofa og varm drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. oktober 2009 #366 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dagens fine: Hentet på jobb av Mannen :rødme: Kommode og madrass innkjøpt Beis og rulle til taket på barnerommet innkjøpt Strikking av blondekant - til babyteppet. Teppe, sofa og varm drikke Fine listen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 7. oktober 2009 Selv en liten stjerne lyser i mørket ukjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da har jeg endelig klart å stå opp, i dag var det så sinnsykt godt å ligge i senga og når jeg ikke skal noe før 1130 ble det til at jeg fikk ligge lenge også. Men jeg våknet 0445 av at jeg måtte på do, og da jeg la meg igjen ble jeg supersulten. Så når Mannen sto opp kl 0600 fikk jeg en skive på sengen som jeg slukte før jeg la meg til å sove igjen. Tror kanskje det var en av grunnene til at jeg klarte å sove lenge i dag, for vanligvis våkner jeg jo og er sulten. Om en times tid skal jeg til fysio og når jeg kommer hjem tenkte jeg å rydde i kottet slik at det blir litt bedre plass der inne. Og i kveld er det personalmøte på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så langt i dag har jeg: - sovet lenge - stått opp - lagt sammen rent tøy - spist frokost - lagt bort rent tøy - laget ukeplan for neste uke Har fått gjort litt, men skal gå om en halvtime til fysio'n og når jeg kommer hjem derfra så skal jeg stupe inn i kottet og rydde. Må ta ut ganske mye derfra for å få ryddet, men skal bli godt å få litt orden der inne. Kanskje jeg klarer å kvitte meg med noen ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. oktober 2009 #370 Del Skrevet 7. oktober 2009 Håper du får en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dagen kunne vært bedre, ser ut til at Mannen har smittet meg med magegreiene sine. Så nå spiser jeg ritz-kjeks og drikker død cola og ser om det hjelper. Magen er ikke helt med + at jeg har nesten kastet opp 2 ganger, og jeg HATER å kaste opp. Vurderer å ringe jobben og si at jeg ikke kan komme i kveld pga dette eller om jeg skal vente og se om det går over??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. oktober 2009 #372 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ring du... God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nå har ikke magen laget noe bråk på en stund, så prøver å spise litt brød med pålegg. Har fått ryddet i kottet - er ikke helt ferdig, men det blir jeg ikke før Mannen kan hjelpe til. Må nemlig flytte på en kommode som er for tung for meg nå + sette noe inn i kottet og det kan jeg heller ikke løfte. ulempen med å være gravid. Men det ble i hvertfall mye bedre enn det var. Og jeg skal kaste 6 vesker, 3 par sko, 1 par tøfler og noe klær. Føler meg fantastisk flink som klarer å kvitte meg med ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. oktober 2009 #374 Del Skrevet 7. oktober 2009 æsj, å kaste opp er noe av det verste fint å høre at du føler deg bedre! og effektiv har du vært også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 7. oktober 2009 Siden jeg ikke har kastet opp ordentlig og formen ikke har blitt dårligere - heller bedre - så drar jeg på jobb om en drøy halvtime. Så får vi heller bare se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. oktober 2009 #376 Del Skrevet 7. oktober 2009 Håper du blir kvitt kvalmen. Fint dikt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kvalmen har holdt seg unna mens jeg var på jobb, men nå er den litt tilbake. Håper det ikke blir verre enn det er nå. Nå kommer kjære med en kopp te til meg og snart er det CSI NY på tv'n. Da tenker jeg at jeg skal få strikket litt til på blondekanten til teppet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dagens fine: Sov lenge (etter litt mat) Fysio Ryddet i kottet Kastet vesker og sko Slappet av på sofan Kjære laget en kopp te til meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. oktober 2009 #379 Del Skrevet 7. oktober 2009 Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er den draumen Det er den draumen me ber på at noko vedunderleg skal skje, at det må skje- at tidi skal opna seg at hjarta skal opna seg at dører skal opna seg at kjeldor skal springa- at draumen skal opna seg, at me ein morgenstund skal glida inn på ein våg me ikkje har visst um Olav H Hauge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg