Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres ut som en nydelig middag :) Kanskje jeg må foreslå indisk for kjære i helgen :Nikke:

Gjest Problematique
Skrevet

Det med trappene var virkelig imponerende ja! Tror ikke jeg hadde greid det uten pause, og jeg er langt ifra høygravid :ler:

Hvordan er det på kynner-fronten nå? :kose:

Skrevet
Mother India - i Pilestredet? Nam, dei har kjempegod mat! :spise:

Godt det ikke var Mother India her jeg bor som dere var på, Hellstrøm har vært å ryddet opp der og det var IKKE bra!

Håper kynnerne har gått over til rier og at lillemor kommer veldig snart :kose:

Skrevet

Jeg går og venter

venter på livet

som aldri kommer

snart er det slutt

mon tro om livet

var ventetiden verdt?

Skrevet
Skulle ønske mannen min var glad i indisk. :sjenert: Godt dere koste dere da! :)

Så dumt at han ikke er glad i det da. Men kanskje han liker noe annet som du også synes er godt???

Mother India - i Pilestredet? Nam, dei har kjempegod mat! :spise:

Helt riktig, i Pilestredet. Det er veldig god mat der ja.

Høres ut som en nydelig middag :) Kanskje jeg må foreslå indisk for kjære i helgen :Nikke:

Det synes jeg du skal gjøre - ingen dum idé.

Det med trappene var virkelig imponerende ja! Tror ikke jeg hadde greid det uten pause, og jeg er langt ifra høygravid :ler:

Hvordan er det på kynner-fronten nå? :kose:

Godt du synes det var imponerende. :fnise:

Godt det ikke var Mother India her jeg bor som dere var på, Hellstrøm har vært å ryddet opp der og det var IKKE bra!

Håper kynnerne har gått over til rier og at lillemor kommer veldig snart :kose:

Ingen stor rie-aktivitet her.

Har sovet elendig i natt, merker at nattesøvn og humør har en veldig stor sammenheng for tiden. Var våken et par ganger før jeg måtte på do klokka to. Og da jeg kom og la meg klarte jeg ikke å sovne før ca tre, da hadde jeg hatt 3 rier, og håpet at ting ville ta seg opp. Merket ingenting før klokka var 0420 og jeg måtte på do igjen. Sovnet ganske greit da jeg kom tilbake til sengen, men føler meg langt i fra uthvilt.

Er litt lei av å vente nå, men jeg får se det positive i det: ingen fødsel i dag gir meg bassengtrening i morgen. Kommer nok til å møte en gjeng sjokkerte damer som helt sikkert forventer at jeg har født.

Skrevet

Jaja. Da får de bare måpe, og ifinne seg at ikke alle små vil ut på selve termindagen. ;) Skjønner at du er lei da.

Ang. det å finne noe vi begge liker, så er mannen relativt enkel...Pizza, burger og pølse, så da er vel Fridays det nærmeste. :ler:

Jaja, nå blir det en stund til vi skal ut sammen da. Har ikke lyst å ha barnevakt på G enda. Flere i terminklubben min har overlatt sine til besteforeldre flere ganger, men vi er ikke klare for det. Dessuten har G fått en sånn "separasjonsangstperiode" hvor til og med pappaen strever med å legge han, så da får jeg pent bli hjemme med mannen.

Det holder med at jeg skal på kino i neste uke og se Precious med venninner.

Skrevet

Da har jeg tilbragt en time i badekaret. Kjære tappet i godt og varmt vann og tente stearinlys der inne, for å gjøre det koselig for meg. Han er så søt!! Og nå varmer han skillingsboller som vi kan kose oss med. Han gjør så godt han kan for å ta vare på meg. :hjerte:

Skrevet

Jeg har forresten strikket ferdig luen min også nå, så nå har jeg faktisk ingen strikkeprosjekter gående. Må innrømme at det er litt rart etter å ha holdt på å strikke i et i mer eller mindre hele høst.

Skrevet

Nå må du forte deg å føde! Jeg vil ha rett!!! Under fire timer igjen å gjøre det på! :fnise:

Skrevet

:vinke:

Så flink du er som orker å gå så mye trapper, jeg blir sliten av å måtte gå så mange trinn, eier ikke kondis :fnise:

Badet hørtes godt ut, herlig å kunne slappe av med et bad og så bare kose seg med mannen :happy:

Håper du har en flott torsdagskveld, og at resten av uken blir bra :):klem:

Skrevet

Blir deilig med bassengtrening i morgen da :nigo: Husker jeg syntes det var himmelsk å dra i bassenget på slutten. Bare å kunne bevege seg fritt uten vondt for en stakket stund. Bekkenløsning er noe drit altså.

Skrevet
:tommelsmil: for bassengtrening. Eller :tommelsmil: om du ikkje kan dra likevel pga. føding. Win win situation! :nigo:
Skrevet
Nå må du forte deg å føde! Jeg vil ha rett!!! Under fire timer igjen å gjøre det på! :fnise:

Du får nok ikke rett Purple. Og jeg vil gjerne ha meg frabedt slik "masing" i boka mi akkurat nå - takler det dårlig kjenner jeg.

Tenker på deg. :klem:

:klem:

:vinke:

Så flink du er som orker å gå så mye trapper, jeg blir sliten av å måtte gå så mange trinn, eier ikke kondis :fnise:

Badet hørtes godt ut, herlig å kunne slappe av med et bad og så bare kose seg med mannen :happy:

Håper du har en flott torsdagskveld, og at resten av uken blir bra :):klem:

Jeg eier ikke kondis jeg heller, og har ikke akkurat god lungekapasitet akkurat nå heller og kombinert med astma kan du tenke deg hvordan jeg peser når jeg kommer opp. Selvom jeg bruker tid opp trappene så er jeg såpass sta at jeg SKAL klare de i ett. :fnise:

Håper også at resten av uken blir bra. :fnise:

Blir deilig med bassengtrening i morgen da :nigo: Husker jeg syntes det var himmelsk å dra i bassenget på slutten. Bare å kunne bevege seg fritt uten vondt for en stakket stund. Bekkenløsning er noe drit altså.

Jeg må si at jeg gleder meg veldig til bassengtreningen i morgen, skal bli godt å få trent. Er eneste treningen jeg får for tiden så det nyter jeg. Gleder meg til å begynne å trene etter fødsel kjenner jeg.

:tommelsmil: for bassengtrening. Eller :tommelsmil: om du ikkje kan dra likevel pga. føding. Win win situation! :nigo:

Ja det er en win win situation. Vi får bare se hva som skjer rett og slett.

Da har vi spist skillingsboller, jeg har drukket varm sjokolade og Mannen har drukket te. :sikle: Det var veldig godt!!!

Skrevet

Hørtes nam ut! Driver og baker kake, men tenkte at jeg ikke skulle forbryte meg på den før i morgen (Gi meg styrke! :pls: )

Skrevet
:sikle:

Veldig godt å ha sånt i fryser'n for å si det sånn. :fnise:

Hørtes nam ut! Driver og baker kake, men tenkte at jeg ikke skulle forbryte meg på den før i morgen (Gi meg styrke! :pls: )

Hvordan kake baker du??? Tenk så stolt du vil være av det selv om du klarer å la være å spise kake i dag.

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg skal lage gulrotmuffins i morra, jeg gleeeeder meg :sikle: Nam nam!

Koselig å melde med deg tidligere idag :klemmer:

Skrevet
Jeg skal lage gulrotmuffins i morra, jeg gleeeeder meg :sikle: Nam nam!

Koselig å melde med deg tidligere idag :klemmer:

Skeptisk til gulrotmuffins kjenner jeg... :sjenert:

Det var veldig koselig ja, takk for at du var der. Fikk meg til å gråte litt der og da, men det gjorde ikke noe. :klemmer:

Gjest Problematique
Skrevet

Gulrotmuffins er kjempedigg! Mine smaker en blanding av gulrotkake, krydderkake og honningkake :nigo: For jeg har masse krydder oppi, og erstatter mesteparten av sukkeret med honning. De er suuupersaftige!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...