Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig! :ler:

Så kanskje at jeg skrev der. Noe så dumt, kan ikke la noe slik påvirke julaften så ille.

huff, må jo bare le av slike folk :ler:

Så koselig å vaske babyklær, kjekt at ting begynner å bli klart kan jeg tenke meg :happy:

Håper du har hatt en flott jul, kos deg masse videre :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt enig! :ler:

Så kanskje at jeg skrev der. Noe så dumt, kan ikke la noe slik påvirke julaften så ille.

huff, må jo bare le av slike folk :ler:

Så koselig å vaske babyklær, kjekt at ting begynner å bli klart kan jeg tenke meg :happy:

Håper du har hatt en flott jul, kos deg masse videre :klem:

Hvis man klarer å la noe slikt ødelegge julen for deg så har du alvorlige problemer tenker jeg. Er som å si at jeg osm ikke liker ribbe eller medisterplser ødelegger julen for svigers når jeg kommer med egen mat, slik at jeg får ting jeg liker til jul.

Så du hadde kommentert.

Det er veldig kjekt at ting begynner å komme i orden, men samtidig er det flere ting som vi må gjøre, men som tar tid og som er litt tiltak å gjøre - late.... :fnise:

Skrevet

:skratte: Vel, det er jo i grunnen greit med litt underholdning.

Håper du har en fin dag. :klemmer:

Gjest Problematique
Skrevet

:hoho: snakk om brødhue! Eller kanskje ribbehue :fnise:

Du har vært kjempeflink idag! Det er deilig når man har lyst og overskudd og tid til å pusle med hudarbeid som er koselig :jepp:

Skrevet
Enkelte tenker ikke på andre enn seg selv.

Nei ikke sant - utrolig hvor trangsynte enkelte kan være.

:skratte: Vel, det er jo i grunnen greit med litt underholdning.

Håper du har en fin dag. :klemmer:

Underholdning er alltid moro. :fnise:

Dagen i dag har vært veldig stille og rolig.

:hoho: snakk om brødhue! Eller kanskje ribbehue :fnise:

Du har vært kjempeflink idag! Det er deilig når man har lyst og overskudd og tid til å pusle med hudarbeid som er koselig :jepp:

Vil vel kalle henne ribbehue tror jeg. :lol:

Akkurat klesvask er ikke så tungt, annet enn når det skal henges opp. Men klærne til vesla er jo ikke tunge så det også går som en lek, nå er maskin nr 4 i gang. Blir jo ikke fulle maskiner hver gang, men vil være sikker på at fargene ikke smitter over på hverandre.

Nå har vi akkurat spist en veldig god middag som Mannen har laget, and med poteter stekt i andefett, gulrøtter og blomkål til og saus laget fra bunnen av med andefett i. :sikle: Det var skikkelig godt.

Skrevet
Nå har vi akkurat spist en veldig god middag som Mannen har laget, and med poteter stekt i andefett, gulrøtter og blomkål til og saus laget fra bunnen av med andefett i. :sikle: Det var skikkelig godt.

Jeg spiste noe som var nesten like godt! Ett kjøleskapkaldt ribbestykke og 1,5 kjøleskapkalde medisterkaker! :roll: Joa.. Sånn er det å være alene.. .:fnise:

Skrevet

Må julen bli fin

Må julen bli fin og

gi ro i sinnet.

La alle problemer

bli små og forsvinne.

La dagene som

kommer bli gode og fine.

God jul til deg og dine.

Skrevet
Jeg spiste noe som var nesten like godt! Ett kjøleskapkaldt ribbestykke og 1,5 kjøleskapkalde medisterkaker! :roll: Joa.. Sånn er det å være alene.. .:fnise:

Sånn er det å være alene ja, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes det hørtes like godt ut som middagen vår. Kan ha noe med det å gjøre at jeg ikke liker ribbe da. :vetikke::fnise:

Mmm middagen deres høres helt nydelig ut :sikle:

Den var veldig god. :sikle: Han er en veldig flink til å lage mat dennen mannen her. :lur:

Nok en ny dag er påbegynt og jeg er sliten, men får ikke sove. :gjespe: Skal vel prøve å legge meg nedpå litt om en times tid tenker jeg, slik at jeg ikke sovner på kino'n. :lol:

Jeg kom kjempelangt på vott nr 2 i går da jeg fant ut at jeg hadde gjort en kjempefeil; strikket en høyrevott til og ikke en venstre vott. :murvegg: Så da rekket jeg opp hele votten og begynte på nytt igjen. :lol: Ja, ja så har jeg da gjort det med begge vottene og sånn er det. Har ikke kommet sånn kjempelangt på den etter at jeg rekket den opp, men den blir ferdig til nyttårsaften i hvertfall.

Ellers så skjer det jo ikke så mye her da, fikk vasket 4 maskiner med babyklær i går. Har fortsatt litt tøy igjen, men det tar jeg i løpet av uken når kjære er på jobb. I dag skal vi ut og spise og så på kino etterpå, en skikkelig date - gleder meg veldig til å kose oss ute - bare oss to!!!

Skrevet

Jeg tror forresten at det innlegget om hun som ble så dødelig fornærma på julaften er oppspinn fra ende til annen.

Det har dukket opp flere eh... interessange emner de siste dagene har jeg sett.

Skrevet
Jeg tror forresten at det innlegget om hun som ble så dødelig fornærma på julaften er oppspinn fra ende til annen.

Det har dukket opp flere eh... interessange emner de siste dagene har jeg sett.

Jeg har sett det jeg også, et innlegg bl.a. om en som fikk servert pølse i lompe på julaften. :fnise: Tror nok som du at det er noen som bare MÅ få igang diskusjoner.

Skrevet

Eller kanskje julegavene var kjedelige og underholdninga må komme fra et annet sted?

:fnise:

Skrevet
Eller kanskje julegavene var kjedelige og underholdninga må komme fra et annet sted?

:fnise:

Sånn kan man også se på det. :fnise:

Hva skal dere se på kino idag? :)

Vi har sett Sherlock Holmes filmen i dag. Og den kan absolutt anbefales. Veldig bra!!!! Før filmen var vi på Olivia Aker Brygge, og det var veldig koselig. Vi hadde egentlig en veldig romantisk date i dag. :rødme:

Skrevet

Så koselig! Vi har kommet hjem i dag, og nå ligger en liten gutt og klager på lekematta si. ;)

Skrevet
Så koselig! Vi har kommet hjem i dag, og nå ligger en liten gutt og klager på lekematta si. ;)

Så koselig å komme hjem til seg selv. Hvorfor klager han når han ligger på en så fin lekematte???

Skrevet

Helgens fine:

Stille og rolig lørdag

Veldig god lørdags middag

Vasket nesten alt av babyklær

God middag på Olivia

Fine filmen

Mannen :hjerte:

Skrevet
Så koselig å komme hjem til seg selv. Hvorfor klager han når han ligger på en så fin lekematte???

Det er ikke så moro å leke alene, nemlig. ;)

Gjest Problematique
Skrevet (endret)

Åh, har ikke vi hatt treff på den andre Oliviaen?

Hørtes ut som en herlig date :rødme: Har lyst til å se den filmen jeg også, traileren virket spennende :jepp:

Endret av Problematique
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...