Nótt Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #401 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dagens fine: Bassengtrening (skulle hatt svømmesmiley) Kjørt ting på "dynga" God middag Film og en god armkrok :rødme: Halvveis med blondekanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. oktober 2009 #402 Del Skrevet 10. oktober 2009 God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 10. oktober 2009 En hustavle "Der er en lykke i livet som ikke vendes til lede: Det at du gleder en annen det er den eneste glede. Det er en sorg i verden som ingen tårer kan lette: Det at det var for sentda du skjønte dette. Ingen kan resten av tidenstå ved sin grav og klage. Døgnet har mange timer. Året har mange dage." - Arnulf Øverland - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 10. oktober 2009 Da har vi kommet oss ut av senga - litt deilig å ligge å kose litt ekstra i helgene. Her skal vi ut en tur, glemte et par ting da vi handlet i går + at jeg har lyst på sjokolade milkshake. Og når vi kommer tilbake fra det skal vi farge håret mitt, og se om vi kan få ommøblert litt så vi får plass til den nye kommoden. Og før vi drar i bursdag skal vi spise hjemmelaget kjøttpudding til middag. Godt vi har god tid til ting i dag, for jeg orker ikke å stresse. Har til og med tenkt å prøve å få meg en lur før middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #405 Del Skrevet 10. oktober 2009 Høres ut som en bra dag! Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. oktober 2009 #406 Del Skrevet 10. oktober 2009 Savnet deg! Mannens Tomatsalat! Man trenger: Tomater Rød løk eller Vårløk Hvitløk Basilikum (helst fersk, men tørket funker også veldig bra)! Salt Pepper Extra Virgin Oliven Olje (velg det merke som du synes smaker best) Balsamico (samme som oljen, velg det merke du synes er best) Når det gjelder mål lager jeg det kun etter hode og på slump. Kan derfor ikke gi noe nøyaktige mål på hva man trenger. Det jeg kan si er at hvis man bruker store tomater burde man ta ut kjernen for å ikke få for mye bitter væske i salaten. Om tomatene man har for hånden ikke er helt modne, bruk litt sukker for å få frem den litt søte smaken av modne tomater. Jeg liker å bruke litt mye olje og balsamico, for da får du en veldig god dressing til f eks salater . Hvis man liker det kan man også tilsette litt chilli for et lite kick. Til slutt, husk å la blandingen stå på kjøkkenbenken minimum en halv time før servering slik at smakene får blandet seg ordentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 10. oktober 2009 Grafica Takk for at du hadde oppskriften på tomatsalaen så hendig. Da er håret farget, og jeg har sovet en stund. Utrolig digg å ligge i sengen å slappe av og vite at det er lørdag og man ikke trenger å stresse med noe. Nå er Mannen på kjøkkenet og lager kjøttpudding mens jeg sitter her og vurderer å spille litt dataspill eller strikking. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. oktober 2009 #408 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dataspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. oktober 2009 #409 Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk for tomatsalat oppskriften Grafica Da er den lagret på oppskriftene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. oktober 2009 #410 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bare hyggelig, jeg har den lagret Har snart en hel kokebok med oppskrifter jeg har fått i dagbøkene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #411 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bare hyggelig, jeg har den lagret Har snart en hel kokebok med oppskrifter jeg har fått i dagbøkene her inne Her er min beste oppskrift: 1 boks Ben & Jerry's chocolate fudge brownie 1 spiseskje 1 godstol ENJOY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. oktober 2009 #412 Del Skrevet 11. oktober 2009 Viker som du ha det bra for tiden vennen, og det er sååå godt å lese Ha en flott søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. oktober 2009 #413 Del Skrevet 11. oktober 2009 Bare hyggelig, jeg har den lagret Har snart en hel kokebok med oppskrifter jeg har fått i dagbøkene her inne Begynner å få en liten samling jeg også Så kjekt med nye oppskrifter ********** Håper du får en fin søndag Nótt Sitter i sofaen og tenker på deg og Knótten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. oktober 2009 #414 Del Skrevet 11. oktober 2009 Takk for oppskrift, Grafica! Eg visste at mannen hadde lagt den ut i ei av dei gamle dagbøkene før, men eg hadde sjølvsagt ikkje notert meg den då bøkene blei sletta. Ha ein fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. oktober 2009 #415 Del Skrevet 11. oktober 2009 Her er min beste oppskrift: 1 boks Ben & Jerry's chocolate fudge brownie 1 spiseskje 1 godstol ENJOY!!! Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sann kjærlighet begynner der det ikke ventes gjengjeld Antoine de Saint-Exupèry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 11. oktober 2009 Så moro å se så mye aktivitet i boka mi. Her har vi hatt en sløv dag, vi har nesten ikke gjort noen ting. Og skulle ha gjort MASSE. Men sånn går det når vi ikke var hjemme før i 0200-0230 tida i natt og jeg sov til 1130. Da var det bare å stå opp, spise frokost og sette seg i bilen og kjøre til svigers. Der fikk vi nybakte skillingsboller og navn og nummer til en rørlegger. I tillegg fikk vi se på bilsetet som svigerfar har fått bestilt til oss - måtte godkjenne det faktisk. Og det så veldig fint ut, og vi får det til "kun" 1250 kr i motsetning til nesten 1900 kr i sånne babybutikker. Vi fikk også se på nesten alt som svigermor har kjøpt til den lille + at hun lurte på om hun kunne strikke en jakke, sokker og lue i lyse farger. Da vi kom hjem ble det litt ommøblering inne på kottet etter at vi hadde slappet av litt på senga, og nå snart er det middag. Og det er egentlig det vi får gjort i dag. Vi er superslappe begge to og orker ingenting. I går ble en lang og litt rar kveld, men samtidig veldig koselig. Var først i bursdagen til bestis og traff mange nye mennesker, men jeg orket ikke mer enn ca 3 timer på et utested med veldig høy musikk. Så da vi dro derfra gikk vi likegodt opp til Wolfmoon's innvielsesfest og var der et par timer. Veldig koselig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 11. oktober 2009 Helgens fine: Nyfarvet hår Veldig god middag Bursdagsfest til bestis Innvielsesfest hos Wolfmoon Sove lenge Svigermors skillingsboller Sløv søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. oktober 2009 #419 Del Skrevet 11. oktober 2009 hvordan hårfarge? høres ut som en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. oktober 2009 #420 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nótt, nótt du er så heldig du skal få et lite knótt, og vi gleder oss veldig! om den blir like grei og snill som deg, så er vi jammen heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg