Gå til innhold

Ditt utseende, hvor pen/kjekk

Gjest michaela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg havnet på 10,78. Jeg er faktisk så fin at det ikke går an!

Hyler av latter! Siden jeg er stygg må jeg jo være smart, og ser derfor bort i fra at jeg har krysset av for øre, når det var nesa... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Er det noe forskjell på øre og nese?

Oj... Da må jeg kanskje ta den testen på nytt. (Litt vanskelig å finne ut hvor halsen min begynte på det bildet jeg la inn der, ass.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe forskjell på øre og nese?

Oj... Da må jeg kanskje ta den testen på nytt. (Litt vanskelig å finne ut hvor halsen min begynte på det bildet jeg la inn der, ass.)

Flirer... Jeg hadde litt mer problemer med vertikale-grunnpunktet-for midten av nesas begynnelse med lukket munn, til venstre. Klikka midt i panna da, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Flirer... Jeg hadde litt mer problemer med vertikale-grunnpunktet-for midten av nesas begynnelse med lukket munn, til venstre. Klikka midt i panna da, jeg...

Panna? Panna cotta? Penne. Pasta penne. Ostesaus. *assosierer*

Nå blir vi straks moderert vekk, for å ha det moro. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh, jeg fikk 0.97 på den undersøkelsen. Jeg er altså så stygg at jeg ikke er verdt et helt poeng en gang. Tøft!

for en idiotisk test! ikke bry deg om den! :nei:

Jeg ga opp før jeg var ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Panna? Panna cotta? Penne. Pasta penne. Ostesaus. *assosierer*

Nå blir vi straks moderert vekk, for å ha det moro. Sukk.

:Gjesp: Kjeder seg... *orienterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vurdere, egentlig. Skulle ha spurt kjæresten, men han er på jobb...

Jeg vil anta at jeg er 6,5 til 7 på en helt vanlig dag hvor jeg f.eks. drar på kafe, eller til byen (er jeg bare på jobb er jeg nok ikke mer enn max 6, pga. arbeidsklærne er rett og slett stygge), mens når jeg fikser meg for å dra på fest, for eksempel, kan jeg nok komme meg opp til 8-9. Men jeg bruker ikke særlig med sminke. Bruker bare mascara og av og til øyenskygge. Har såpass fin og rein hud at jeg trenger ikke annet.

Men for alt jeg vet kan det hende det finnes folk som ikke ser på meg som mer enn fire. ;) Jeg selv anser meg selv som pen i alle fall. Både ansiktet, og kroppslig.

Har ikke tatt den testen over, men jeg har målt litt selv i speilet fra da jeg så programmet. Har et ganske så symmetrisk ansikt i alle fall. Et klassisk et.

Sendte forresten melding til kjæresten, han sa jeg er en 10. Men man skulle vel helst ha spurt en objektiv person da..Søtt var det likevell :rødme:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye symmetri hos meg også, men ikke pokker om det hjalp på den testen...

Den eneste testen som har noen verdi er meg :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye symmetri hos meg også, men ikke pokker om det hjalp på den testen...

Må jo gjøre det riktig da, ikke trykke på panner og neser til programmet tror du ser helt vrengt ut. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mtp. på min abnormt kjekke høyre biceps så ligger jeg vel på 9,5 på morgenkvisten og så øker det utover dagen og kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I følge dette programmet ( http://www.cse.unl.edu/~skumarag/facereading/index.html ) er jeg en 8.12. Med tanke på at jeg hørte at Hugh Jackman fikk 6.7 eller noe sånt, så er den litt tvilsom, men det kan hende at jeg bare er mer symmetrisk i trynet enn han, ikke mer attraktiv totalt sett.

...

Hvis jeg bare klikker vilt rundt på bildet, får jeg 10, hurra :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sjarmerende med en gutt som er ganske bra, for eksempel en syver, men tror at han er en treer. Men det må være ekte beskjedenhet da. Det finnes ikke så mange av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare klikker vilt rundt på bildet, får jeg 10, hurra :danser:

Jeg fulgte instruksjonen på et portrettbilde av meg, jaggu 9.6. nå erre bevist at trynet mitt er like vakkert som bicepsene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...