Bloodless Skrevet 19. desember 2009 #101 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Lilla = FERDIG! Mamma: Laurel Burch kaffe latte-krus + Elizabeth Arden Green Tea parfyme + Anne B. Ragde "Nattønsket".. Pappa: T-Skjorte + 3-pk m boxere + cd & dvd. Bror: Gavekort på polet + Skjorte + tullekrus. Bestevenninne: Herlige yankee candles (smeltevoks) + såkalt "tart burner" + Rosendahl grand cru oppbevaringskrukke på 0,5 liter fullt av skittles + to dvd'er; En hun ønsker seg, og en jeg mener hun bør se. Venninne 2: Skjerf + gavesett med parfyme, dusjsåpe og body lotion. Venninne 3: Rosendahl grand cru oppbevaringskrukke på 1 liter full av sjokolade med likørgugg i som hun elsker + The Notebook dvd + Twilight sweethearts (godteri med bilde av Edward på eska, på kødd, fordi hun har sett filmen ørten ganger) Venninne 4: Dusjsåpe med nydelig lukt, lipgloss og en pose skittles. Venninne 5: Yankee Candle (christmas eve) + rørepinner + godis. Venninne 6: Gavekort på klær + godis. Venninne 7: Gavepakning på dusjsåpe & håndkrem + godis. Kollega: Flaske rødvin + Lindt Lindor truffles. Bestemor & Bestefar: Bfar: Genser. Gave til bestemor har mamma fikset fra hele familien. Søskenbarn 1: Ed Hardy skjorte. Han er litt gangstah! Søskenbarn 2: Osis dust it + Burt's Bees lip balm + liten pose skittles. Søskenbarn 3: Yankee Candle 3.7 oz sweet strawberry + Burt's Bees lip balm + liten pose skittles. Tante & onkel 1: Håndklær + en flaske vin. Tante & onkel 2: Julestjerne + konfekt. Og da skulle det meste være i boks! Endret 19. desember 2009 av Bloodless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 19. desember 2009 #102 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Mor - 2 filmer; The Dutchess og Elizabeth: The Golden Age, varmeteppe og julete. Søster - Vet ikke helt enda, jeg må finne ut hva hun ønsker seg. Venninne 1 - 2 bøker av Philippa Gregory: The Boleyn Inheritance og THe Constant Princess. Venninne 2 - Film: Hangover og Body lotion fra Body Shop. Venninne 3 - Skjerf og øredobber. Venninne 4 - Ingen anelse Bestekompisen min - Spill til PS3, vet ikke enda hvilket det blir:) Venninne 5 - New Moon filmen når den kommer ut, og første Harry Potter boken. Gudbarna mine får: jenta får 2 pysjamaser, og 3 bodier fra London, + en bamse. Gutten får ei bukse, t-skjorte og skjorte (matchende) og en Spider-man leke:) Endret 19. desember 2009 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2009 #103 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg er ferdig med julegavene, og har kjøpt følgende: - Kjæresten : jakke fra Frislied - Eldstesønn : godis + penger - Yngstesønn : godis + penger - Far : kurv med masse godt snadder av mat og drikke - Bror og svigerinne : vin - Niese 1+ mann : kokebok - Niese 2 + samboer : kokebok - Niesebarn 1: bok - Niesebarn 2: klær - Venninne : lys og servietter - Kollega : lys og servietter Jeg har jammen meg fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. desember 2009 #104 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Oppdatert liste pr 20. desember. Ferdig pakket og klart. Må pakkes. Mamma: Parfymegavepakke. Clinique krem på flaske og l'occitane håndkrem og stekepanne. Bestemor: "Parfymen" (boken altså)pluss elektrisk nakkevarmer. Nå er og lysekronen kjøpt. Lillesøster: Nike joggebukse og Lonsdalegenser pluss et skjerf. Trådløs router. Samboer: Klokke Skal prøve å finne den og legge ved en link eller bilde. Nå er morgengaven kjøpt, mangler bare litt til julestrømpen LEVERT. Gudunge H1: Nintendo DS spill og Perler (sånn man stryker når man er ferdig) LEVERT. Gudunge P2: Skåler med Ole Brumm og Tigerguttbadekåpe LEVERT. Barn til venninne A: "Guttenes bok" og Body fra Polarn og pyret. LEVERT. Barn til Storesøster : Body (naturfarget) og en liten,myk kanin (naturfarget) LEVERT Barn til venninne J: Devold ulltrøye. LEVERT. Onkel S & Tante L: OBH nordica panne med sånn kult lokk LEVERT. Onkel A & Tante G: En god Cognac LEVERT. Venninne H: Vet ikke om vi bare skal avtale å drikke litt vin på nyåret eller noe slikt i stedet for gave Kommer ikke på noe mer foreløpig, oppdateres fortløpende. Sambo skal sambo få en liten morgengave i tillegg til. Morgengaven er nå en trådløs mus, pondusboka og sånn silikon"matte" til å legge på benken siden han er så glad i å lage mat. Endret 21. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 20. desember 2009 #105 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det som er rødt er kjøpt. Mor: Tapte symboler av Dan Brown og lyslykt med kubbelys og pyntesteiner Far: Værstasjon Mor og far: Bok om fjellturer i nærområdet og konfekt Bror: Don Rosa bok og Hangover. Bror+samboer: Kaffekanne. Venninne1: Koppholder til barnevogn, termokopp og melkeskummer. Venninne2: Dagboken på dvd, noe kjøkkenutstyr, kjøkkenhåndklær og trøfler. Venninne3: Veske og øredobber. Kompis: Portapad og Jenta som lekte med ilden. Ferdig! Endret 20. desember 2009 av venus_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #106 Del Skrevet 20. desember 2009 Mamma: varmeteppe 400 kr, bok 350-400, totalt ca. 800 Pappa: jakke, 400 kr (spleiser med bror) Samboeren: forskjellige bøker + pannebånd, totalt ca. 800-900 kr Nevøer/niese: 800 kr til sammen Bror+kone: 500-600 kr Svigermor: en flaske vin, 100-150 kr Søster og svoger til samboeren: uvisst, ca 200 kr Bestemor: to lamper, 250 kr. Kusine: kopp og tekanne 400 kr Totalt hadde jeg regnet ca 4000 kr og det ser ut til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #107 Del Skrevet 20. desember 2009 Mamma: varmeteppe 400 kr, bok 350-400, totalt ca. 800 Pappa: jakke, 400 kr (spleiser med bror) Samboeren: forskjellige bøker + pannebånd, totalt ca. 800-900 kr Nevøer/niese: 800 kr til sammen Bror+kone: uvisst 500-600 kr. Ting til huset deres. Kanskje fotvarmer fra OBH nordica Svigermor: en flaske vin, 100-150 kr Søster og svoger til samboeren: uvisst, ca 200 kr Bestemor: to lamper, 250 kr. Kusine: kopp og tekanne 400 kr Totalt hadde jeg regnet ca 4000 kr og det ser ut til å gå bra. liten retting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2009 #108 Del Skrevet 20. desember 2009 liten retting Imponert hvor flinke dere er Knapt begynt jeg..ikke planlagt stort heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aline Skrevet 19. november 2010 #109 Del Skrevet 19. november 2010 Har fire barn og de kjøper jeg julegaver til fra nettet, liker ikke så godt å stresse rundt i butikker i denne søte juletid;) Har funnet en veldig bra nettbutikk maxleker.no hvor utvalget er utrolig bra, kjente gode merker med ekstra lave priser Bør sjekkes ut av enhver forelder med flere barn å kjøpe til, en del penger å spare vil jeg si Hello Kitty og Polly Pocket til jentene og bruder-kjøretøy og lego til gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå