Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #41 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg hadde egentlig ikke forventet noe annet. Dette er et ømtålig tema for de fleste damer da de er ekstremt opptatt av utseende og generelt har da et lavt selvbilde. Jeg datet tross alt 12 usikre sminkedokker før jeg endelig fant ei naturlig dame som tiltalte meg på alle plan. På en måte er jeg enig i en del av de tingene du sier. Men samtidig liker jeg veldig godt å pynte meg, uten at jeg er sminkedukke. Det gjelder jo bare å ha en personlighet i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. september 2009 #42 Del Skrevet 19. september 2009 Dette er ikke noe annet enn et personangrep, du diskuterer ikke topic eller hans argumenter, men slynger rundt deg med fornærmende hersketeknikk. Å ja, viste ikke at jeg var så flink til det altså. Jeg står ved at jeg synes at det var mye lavmålt snøfting i det første innlegget som jeg svarte på, så får du bare synes hva du vil om det. Nå synes jeg at gjestemannen er både saklig og artig å diskutere med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. september 2009 #43 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg hadde egentlig ikke forventet noe annet. Dette er et ømtålig tema for de fleste damer da de er ekstremt opptatt av utseende og generelt har da et lavt selvbilde. Jeg datet tross alt 12 usikre sminkedokker før jeg endelig fant ei naturlig dame som tiltalte meg på alle plan. Klart det blir begrepsforvirring, når alle diskuterer fra sine subjektive utkikkspunkt. Jeg mener i fullt alvor at vi kan ikke bedømme om ei jente er pen, uten å ha sett henne usminket i tights og tett topp. Klart sminke vil gi mange en optisk illusjon av skjønnhet. Men den er like fordømt bare malt utenpå. Tragisk blir det når skikkelig søte jenter sminker seg uattraktive. For det finns nok av dem også. Sjarm, freshhet, humør, ukranglete opptreden, velfundert makeup, er alle elementer som fungerer som en bonus, men dette er ikke den objektive skjønnhet. Lavt selvbilde er jo drivkraften i vår vestlige kultur. Når jenter bombarderes fra de er bleiebrukere med reklame, som forteller dem at de ikke er bra nok, men at dette varemerket kan løse det problemet, så er det kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 19. september 2009 #44 Del Skrevet 19. september 2009 Det er da voldsomt så mange tråder som omhandler utseende til folk her for tiden. "Hvor pen er du på en skala fra en til ti.." Er det bare meg eller? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. september 2009 #45 Del Skrevet 19. september 2009 Det at gutter kun tenner på selvtillit er jo bare halvveis sant da. Jeg kan godt brunste skikkelig på jente med dårlig selvtillit dersom hun er pen nok i ansiktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #46 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg vet det, er veldig individuellt men i ett utseendefokusert samfunn legger jeg merker til hvordan mennesker behandler meg. Når jeg sliter med å få respekt selv om jeg er høyt utdannet og skikkelig- og folk kommenterer kroppen min slik de gjør så er det noe med meg. Fått modelltilbud. Høyt utdannet, men med en rettskriving som en middels 10-åring. Hva er det du prøver å si, egentlig? At ts er pen, eller at hun ikke er pen? For det var vel spørsmålet her? Som det selvfølgelig ikke er mulig å svare på. Ts, går du virkelig rundt og lurer på hvor pen folk synes du er? Om man hadde gjort en spørreundersøkelse hvor folk fikk se et bilde av deg og ble bedt om å rangere deg på en skala fra 1 - 10 - la oss si du hadde havnet på en 3'er eller en 9'er - hva hadde det gjort fra eller til? Hvilken konsekvens ville det fått for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ELVIRA_* Skrevet 19. september 2009 #47 Del Skrevet 19. september 2009 Nå var det ikke meningen å skuffe deg, men 99% av alle damer er ganske så ordinære. Fordelen de har er sminke og sexy klær og uten det er de ganske så fortapte. Det er alltid artig å se en kvinne utvikle seg over hele livet hvor de da treffer en absolutt bunn i familiefasen hvor de da ofte er ganske så uappetittlige før de senere i 40-årene får panikk og dobler sminkemengden igjen. Når det gjelder hu Diaz dama så er hun en av de uheldige som har utviklet en form for eksem pga overdreven sminkebruk, men slutter hun med det av den grunn. Nei, forfengligheten lenge leve.. Herre. You need to get real! Diaz har ikke utviklet eksem pga overdreven sminkebruk.Stakkaren har akne,det er stor forskjell på eksem og akne og for det andre kommer det ikke av sminkebruk heller. Folk som lider av akne får ikke nødvendigvis akne av ikke god nok hygiene eller kosthold heller.Det finnes forskjellige hudtyper. Man er ikke noe dårlig menneske fordi man har uren hud.Den slags holdninger hører ikke hjemme i dagens samfunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #48 Del Skrevet 19. september 2009 Høyt utdannet, men med en rettskriving som en middels 10-åring. Hva er det du prøver å si, egentlig? At ts er pen, eller at hun ikke er pen? For det var vel spørsmålet her? Som det selvfølgelig ikke er mulig å svare på. Ts, går du virkelig rundt og lurer på hvor pen folk synes du er? Om man hadde gjort en spørreundersøkelse hvor folk fikk se et bilde av deg og ble bedt om å rangere deg på en skala fra 1 - 10 - la oss si du hadde havnet på en 3'er eller en 9'er - hva hadde det gjort fra eller til? Hvilken konsekvens ville det fått for deg? vE<L- ALle vet DA at FOlk ser PÅ DEG som en konkurrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMann Skrevet 19. september 2009 #49 Del Skrevet 19. september 2009 Å ja, viste ikke at jeg var så flink til det altså. Jeg står ved at jeg synes at det var mye lavmålt snøfting i det første innlegget som jeg svarte på, så får du bare synes hva du vil om det. Nå synes jeg at gjestemannen er både saklig og artig å diskutere med. Nå er det underholdende da å være litt nedlatende/lavmålt når en kommenterer damers innlegg. De tar som regel helt av og snøfter tilbake som det holder. Litt gøy må en jo ha når en kommer med meningene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMann Skrevet 19. september 2009 #50 Del Skrevet 19. september 2009 Det at gutter kun tenner på selvtillit er jo bare halvveis sant da. Jeg kan godt brunste skikkelig på jente med dårlig selvtillit dersom hun er pen nok i ansiktet... Jøssda, vi har alle hatt ølbrillene på når vi skal få oss et ligg. Problemet var at jeg gikk lei av alle disse sminkedukkene som kun fant skjønnhetspleie og mote som hovedinteresse. De er greie nok å knulle, men ganske håpløse når en ønsket noe mer.....fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #51 Del Skrevet 19. september 2009 Jøssda, vi har alle hatt ølbrillene på når vi skal få oss et ligg. Problemet var at jeg gikk lei av alle disse sminkedukkene som kun fant skjønnhetspleie og mote som hovedinteresse. De er greie nok å knulle, men ganske håpløse når en ønsket noe mer.....fornuftig. Med slike holdninger er du ikke moden for noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestf Skrevet 19. september 2009 #52 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg tenkte en gang at det hadde vært morsomt å starte en bedrift som het ærlige svar som spesialiserte seg på å bare gi sin ærlige mening om alt mellom himmel og jord. For eksempel om du er pen eller ikke eller om du er kvinne og lurer på hvilken av toppene du ser best ut i så kan du ta kontakt via webcam og vi kan si at du bør velge den blå. Hele foretningskonseptet hviler selvfølgelig på at vi altid gir så ærlige svar som mulig selv om folk blir lei seg slik at andre i fremtiden har tillitt til at vi gir vår ærlige mening. Ærligesvar.no eller sannheten.no er begge ledige domener hvis noen vil prøve seg:) ... og ansett Brutal mann! Ærlig, kort og konsist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. september 2009 #53 Del Skrevet 19. september 2009 Det er da voldsomt så mange tråder som omhandler utseende til folk her for tiden. "Hvor pen er du på en skala fra en til ti.." Er det bare meg eller? :gjeiper: Det er sikkert ei eller anna som er like pen som deg. De har bare ikke greid å overbevise oss verbalt om det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #54 Del Skrevet 19. september 2009 En ting jeg har tenkt på i lenger tid. Hvor attraktiv er jeg egentlig. Jeg ser meg i speilet og noen dager syns jeg at jeg ser ok ut andre dager mindre ok, men poenget mitt er Hva er jeg egentlig?? Jeg savner litt at noen hadde turt å sagt " jeg syns du er helt normal, ikke spesiellt pen, men helt ok. Eller: jeg syns ikke du er så pen men veldig hyggelig. Skjønner dere??? Jeg mener jeg lever med meg selv hele tiden og veninner er virkelig ikke til å stole på når det kommer til det stykket! Jeg skulle gjerne likt å bli rangert....kanskje jeg går rundt og tror at jeg er ganske pen og så tenker alle andre at..sorry.se på henne da...hun var ikke særlig pen.... Det er jo ganske selvsentrerte tanke dette, men jeg er blitt singel for ett halvt år siden og er " ledig " på market igjen og det er mener jeg naturlige tanker som veldig mange tenker da kanskje. eller? Noen tips for hvordan jeg skulle gått frem for å finne det ut?? Ellers mener jeg at jeg er normal, har normal selvtillit og har det forøverig veldig bra, så dette er ikke sånn....jeg er så stygg ingen liker meg greie.... Jeg skjønner jo på mengden her at dette er et tema som opptar flere enn meg Selvsikker/ikkeselvsikker så tror jeg det er noe som ligger i oss alle at vi erlitt nyskjerrige på hva andre syns om oss.....noen ganger skulle vi jo ønske vi var tankelesere, men generellt vil jeg vel si at det er bra vi ikke er det Pen kan være så mangt... personlig mener jeg at mange gutter har sjarmert meg ikke pga et slående vakkert utseende, men for en utrolig sjarm eller bare god kjemi Spennende tema dette her dere takk for masser av tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. september 2009 #55 Del Skrevet 19. september 2009 Nå er det underholdende da å være litt nedlatende/lavmålt når en kommenterer damers innlegg. De tar som regel helt av og snøfter tilbake som det holder. Litt gøy må en jo ha når en kommer med meningene sine Ja, grynt, grynt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 20. september 2009 #56 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror at man vet om man er pen. Jeg har tidsvis slitt med dårlig selvtillit, men jeg har alltid, innerst inne, visst at jeg er pen. Og nei, det skyldes ikke bare fordi jeg har fått høre det, men fordi jeg vet at jeg har mange trekk som blir ansett som "klassisk pene". I dag har jeg betraktelig bedre selvtillit, og kan si at jeg liker både ansiktet og kroppen min. Personlig ville jeg slutte å tenke på om du er pen eller ikke. Den rette synes du er pen, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. september 2009 #57 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg tror at man vet om man er pen. Jeg har tidsvis slitt med dårlig selvtillit, men jeg har alltid, innerst inne, visst at jeg er pen. Og nei, det skyldes ikke bare fordi jeg har fått høre det, men fordi jeg vet at jeg har mange trekk som blir ansett som "klassisk pene". I dag har jeg betraktelig bedre selvtillit, og kan si at jeg liker både ansiktet og kroppen min. Personlig ville jeg slutte å tenke på om du er pen eller ikke. Den rette synes du er pen, uansett. Når du vet at du er pen, hvorfor har du da slitt med dårlig selvtillit? Det syns jeg er interessant. Det er jo ikke noe spesielt uvanlig fenomen etter hva jeg forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 20. september 2009 #58 Del Skrevet 20. september 2009 Jøssda, vi har alle hatt ølbrillene på når vi skal få oss et ligg. Problemet var at jeg gikk lei av alle disse sminkedukkene som kun fant skjønnhetspleie og mote som hovedinteresse. De er greie nok å knulle, men ganske håpløse når en ønsket noe mer.....fornuftig. Menn som for eksempel.., la oss si deg, som man kan skimte i avatarbildet: mener du at du selv er i posisjon til å kalle andre "greie nok"? Du hadde hvertfall vært helt uaktuell for meg - med eller uten vinbriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 20. september 2009 #59 Del Skrevet 20. september 2009 Menn som for eksempel.., la oss si deg, som man kan skimte i avatarbildet: mener du at du selv er i posisjon til å kalle andre "greie nok"? Du hadde hvertfall vært helt uaktuell for meg - med eller uten vinbriller. hmm, burde nok tatt en barbering ja og farget det smått grånede håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 20. september 2009 #60 Del Skrevet 20. september 2009 Klart det blir begrepsforvirring, når alle diskuterer fra sine subjektive utkikkspunkt. Jeg mener i fullt alvor at vi kan ikke bedømme om ei jente er pen, uten å ha sett henne usminket i tights og tett topp. Klart sminke vil gi mange en optisk illusjon av skjønnhet. Men den er like fordømt bare malt utenpå. Sjarm, freshhet, humør, ukranglete opptreden, velfundert makeup, er alle elementer som fungerer som en bonus, men dette er ikke den objektive skjønnhet. Men poenget, som jeg virkelig virkelig ikke håper jeg er alene om; er jo at selv om man ikke blir kategorisert som "pen" når man står usminka i tights og topp, kan være populær blant både gutter og andre - nettopp på grunn av alle de andre faktorene som spiller inn!! HERREGUD! Det kan da være stor forskjell på billedskjønn og attraktiv til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå