Gå til innhold

Er jeg pen eller ikke så pen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå var det ikke meningen å skuffe deg, men 99% av alle damer er ganske så ordinære. Fordelen de har er sminke og sexy klær og uten det er de ganske så fortapte. Det er alltid artig å se en kvinne utvikle seg over hele livet hvor de da treffer en absolutt bunn i familiefasen hvor de da ofte er ganske så uappetittlige før de senere i 40-årene får panikk og dobler sminkemengden igjen. Jeg er så takknemlig for at jeg har ei vanlig jordnær kone som ikke lider av sminkepanikken og er bare en helt naturlig skjønn kvinne....

Når det gjelder hu Diaz dama så er hun en av de uheldige som har utviklet en form for eksem pga overdreven sminkebruk, men slutter hun med det av den grunn. Nei, forfengligheten lenge leve..

Må si at du følger mye med på henne selv om du synes at hun er så ordinær, til og med

ordinær støgg amerikansk røy
. Godt jobba, regner med at du har god oversikt over alle sammen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hører nok gammeldags ut og insane, men det har ingenting å si hvor mye du forandrer på utseendet. Ja, utseendet utstråler det første vi ser, førsteintrykket. Utseendet er viktig, men vi viser også følelser igjennom det. For eksempel vil en person som stadig forandrer på utseendet sitt, utstråle at h*n er usikker på seg selv og kanskje ikke har funnet seg selv enda. Føler du deg selvsikker, vil det si at du kan se på deg selv i speilet å tenke "dette er meg og det hjelper ikke hvor mye jeg forandrer på utsiden av meg, fordi innsiden min vil alltid skinne igjennom uansett".

Om du skjønner hva jeg sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_moi_*

jeg synes det er tidig med disse som skryter på seg at de er pene fordi de har fått modelltilbud...Men jeg synes da ikke nødvendigvis at disse såkalte modellene alltid er så pene jeg.. De fleste som er slanke, har liten midje og er svært høy (spesielt hvis de er over 1.72) får modelltilbud. Det er f.eks ei venninne av meg som fikk modelltilbud, som følge av dette, men hun var altså ikke særlig attraktiv i verken mine eller andre gutters øyne... Så, jeg synes altså ikke at det å få modelltilbud er noe med penhet å gjøre... Det er svært mange som er utrolig vakre, men som ikke har fått modelltilbud fordi de evt.har litt mer former enn modellideale, eller rett og slett ikke er høy nok....

Noe å tenke over!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis man er pen , så vet man det ganske godt selv,

da er det jo en fin målestokk, både til TS og andre; vet du ikke at du er pen, så er du det ikke. :ler:

Jeg er heller ikke pen da, jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut jeg, synes tidvis jeg er pen, tidvis helt normal, men VET ikke at jeg har rett, verken de dagene jeg synes jeg er pen eller ordinær.

det er dessuten veldig vanskelig å dømme hvem som er pene og ikke. Man har endel ting som liksom må være der for å være en klassisk skjønnhet, som symetri og slikt, men det betyr ikke at ikke det er mange pene mennesker som likevel ikke er symetriske all over.

Og når det blir nevnt modeller, jeg synes mange av dem ser ganske alminnelige ut til vanlig, det er ikke nødvendigvis de vakreste, men de som er mest fotogene. Om du ser ordinær og kjedelig ut til vanlig, men jobber godt med kamera og får til å få frem uttrykk og følelser, så trenger du ikke være kjempepen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mmann_*
Må si at du følger mye med på henne selv om du synes at hun er så ordinær, til og med . Godt jobba, regner med at du har god oversikt over alle sammen :)

No problem. Media gjør så godt de kan med å prakke på oss all uinteressant informasjon som fins om alt og ingenting. Du trenger ikke bli fornærmet. Jeg konstaterer bare fakta og du er nok like ordinær som alle andre men du finner nok deg en mann som syns du er fin og sexy for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
holder det å være akkurat såpass ustøgg at menn gidder å tømme seg i deg.

Det er det jeg alltid har visst, at så mange menn uttrykker seg så elegant og raffinert i forhold til omgivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
du er nok like ordinær som alle andre men du finner nok deg en mann som syns du er fin og sexy for det.

Hva for slags betraktning er det?

Jeg på min side kan ikke påta meg rollen å vurdere folk jeg verken har sett eller møtt som ordinære.

Folk flest er ikke ordinære, de er spennende.

Hva dette forteller om deg er at sannsynligvis du selv er ordinær, og derfor også tror at andre er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mmann_*

Jeg på min side kan ikke påta meg rollen å vurdere folk jeg verken har sett eller møtt som ordinære.

Whatever works for you babe... Beklager hvis jeg rokker ved illusjonene dine for en vel sminket dame er og forblir bare en illusjon, den ordinære virkeligheten vil nok fange deg opp etterhvert.

Om et menneske er spennende er en helt annen sak for da snakker vi om personalitet og ikke kosmetikk. Synd du ikke vet å skille de to tingene fra hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har tenkt på i lenger tid. Hvor attraktiv er jeg egentlig. Jeg ser meg i speilet og noen dager syns jeg at jeg ser ok ut andre dager mindre ok, men poenget mitt er Hva er jeg egentlig??

Jeg savner litt at noen hadde turt å sagt " jeg syns du er helt normal, ikke spesiellt pen, men helt ok. Eller: jeg syns ikke du er så pen men veldig hyggelig. Skjønner dere???

Jeg mener jeg lever med meg selv hele tiden og veninner er virkelig ikke til å stole på når det kommer til det stykket! Jeg skulle gjerne likt å bli rangert....kanskje jeg går rundt og tror at jeg er ganske pen og så tenker alle andre at..sorry.se på henne da...hun var ikke særlig pen....

Det er jo ganske selvsentrerte tanke dette, men jeg er blitt singel for ett halvt år siden og er " ledig " på market igjen og det er mener jeg naturlige tanker som veldig mange tenker da kanskje. eller?

Noen tips for hvordan jeg skulle gått frem for å finne det ut?? :)

Ellers mener jeg at jeg er normal, har normal selvtillit og har det forøverig veldig bra, så dette er ikke sånn....jeg er så stygg ingen liker meg greie.... :)

Jeg kan da ikke vite hvor pen du er? Jeg har jo aldri sett deg! Men skjønnhet kommer innenfra. Utstråling, god holdning og det å være trygg på seg selv er det vakreste som fins!

En syns at en er pen, kan være fordi en faktisk er pen, men det kan også være at man er fornøyd med utseendet sitt uansett hvor pen eller lite pen man er. Så lenge du har holdningen og tryggheten på deg selv, er du veldig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problem. Media gjør så godt de kan med å prakke på oss all uinteressant informasjon som fins om alt og ingenting. Du trenger ikke bli fornærmet. Jeg konstaterer bare fakta og du er nok like ordinær som alle andre men du finner nok deg en mann som syns du er fin og sexy for det.

Jeg blir ikke fornærmet fordi du sier at de fleste med masse styling og sminke ser bedre ut. Det er mange man går forbi på gaten som hadde vært like vakre som mange som er berømte for sitt utseende. Det jeg reagerer på er måten du skriver på, du høres ut som en nedlatende gris, snøft, snøft og det irriterer meg. Og by the way så har jeg så klart en mann som synes at jeg er flott og sexy, og på toppen av alt så er jeg faktisk ganske så flott og sexy for mange andre og. Jeg lurer på hva kvinnfolk synes om deg da, du som har så fantastiske meninger og vet å sette ting på plass. i følge skrivestilen din så tror jeg du er minst -5.

Ha en fin dag da klumpen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mmann_*
Jeg blir ikke fornærmet fordi du sier at de fleste med masse styling og sminke ser bedre ut. Det er mange man går forbi på gaten som hadde vært like vakre som mange som er berømte for sitt utseende. Det jeg reagerer på er måten du skriver på, du høres ut som en nedlatende gris, snøft, snøft og det irriterer meg.

Da har du nok misforstått ettertrykkelig. Jeg foretrekker damer "in natura" og damer som smører på enorme mengder med sminke er ikke spesiellt tiltrekkende. Det verste jeg vet er alle de damene som ikke klarer å gå utav døra uten å legge på maska si. For å trekke det helt ut på kanten så vil jeg påstå at sminke er et bedrag både mot seg selv og evt typer som måtte bite på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok misforstått ettertrykkelig. Jeg foretrekker damer "in natura" og damer som smører på enorme mengder med sminke er ikke spesiellt tiltrekkende. Det verste jeg vet er alle de damene som ikke klarer å gå utav døra uten å legge på maska si. For å trekke det helt ut på kanten så vil jeg påstå at sminke er et bedrag både mot seg selv og evt typer som måtte bite på.

Ja, men det synes jeg bare er fint det. Jeg skjønner hva du mener, men jeg er ikke enig med deg. Smykker, sminke, godlukt, fine klær og farger, det er jo en måte å pynte oss selv, slik som vi damer liker å pynte det meste rundt oss. Du kan nok forbedre utseende ditt endel med styling og sminke, men ikke så mye tror nå jeg. Og vi har alle selvfølgelig sett eksempler på de som ser ut som om de har ramla ned i en bøtte full av sminke, det tror jeg ikke noen synes er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte en gang at det hadde vært morsomt å starte en bedrift som het ærlige svar som spesialiserte seg på å bare gi sin ærlige mening om alt mellom himmel og jord. For eksempel om du er pen eller ikke eller om du er kvinne og lurer på hvilken av toppene du ser best ut i så kan du ta kontakt via webcam og vi kan si at du bør velge den blå. Hele foretningskonseptet hviler selvfølgelig på at vi altid gir så ærlige svar som mulig selv om folk blir lei seg slik at andre i fremtiden har tillitt til at vi gir vår ærlige mening. Ærligesvar.no eller sannheten.no er begge ledige domener hvis noen vil prøve seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mmann_*
Ja, men det synes jeg bare er fint det. Jeg skjønner hva du mener, men jeg er ikke enig med deg. Smykker, sminke, godlukt, fine klær og farger, det er jo en måte å pynte oss selv, slik som vi damer liker å pynte det meste rundt oss. Du kan nok forbedre utseende ditt endel med styling og sminke, men ikke så mye tror nå jeg. Og vi har alle selvfølgelig sett eksempler på de som ser ut som om de har ramla ned i en bøtte full av sminke, det tror jeg ikke noen synes er pent.

Joda, ei dame som kan tidvis pynte seg er fantastisk det. Problemet er at damer nåtildags har så lavt selvbilde og tror at de blendende glansbildene som er avbildet overalt er slik ei dame skal se ut. Sannheten er at alle damer er ganske så ordinære og det er ingen som er mer fantastisk pen enn noen andre. Det vil alltid være de indre kvaliteter som teller og som vil gjøre at en mann vil finne en kvinne tiltrekkende nok til å bli hans livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva dette forteller om deg er at sannsynligvis du selv er ordinær, og derfor også tror at andre er det.

Som jeg skulle sagt det selv! ;)

Whatever works for you babe... Beklager hvis jeg rokker ved illusjonene dine for en vel sminket dame er og forblir bare en illusjon, den ordinære virkeligheten vil nok fange deg opp etterhvert.

Om et menneske er spennende er en helt annen sak for da snakker vi om personalitet og ikke kosmetikk. Synd du ikke vet å skille de to tingene fra hverandre..

Du høres liksom litt traurig ut du, mmann...

Synes ikke "folk flest" er ordinære verken når det gjelder utseende eller personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke fornærmet fordi du sier at de fleste med masse styling og sminke ser bedre ut. Det er mange man går forbi på gaten som hadde vært like vakre som mange som er berømte for sitt utseende. Det jeg reagerer på er måten du skriver på, du høres ut som en nedlatende gris, snøft, snøft og det irriterer meg. Og by the way så har jeg så klart en mann som synes at jeg er flott og sexy, og på toppen av alt så er jeg faktisk ganske så flott og sexy for mange andre og. Jeg lurer på hva kvinnfolk synes om deg da, du som har så fantastiske meninger og vet å sette ting på plass. i følge skrivestilen din så tror jeg du er minst -5.

Ha en fin dag da klumpen :kyss:

Dette er ikke noe annet enn et personangrep, du diskuterer ikke topic eller hans argumenter, men slynger rundt deg med fornærmende hersketeknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tenkte en gang at det hadde vært morsomt å starte en bedrift som het ærlige svar som spesialiserte seg på å bare gi sin ærlige mening om alt mellom himmel og jord. For eksempel om du er pen eller ikke eller om du er kvinne og lurer på hvilken av toppene du ser best ut i så kan du ta kontakt via webcam og vi kan si at du bør velge den blå. Hele foretningskonseptet hviler selvfølgelig på at vi altid gir så ærlige svar som mulig selv om folk blir lei seg slik at andre i fremtiden har tillitt til at vi gir vår ærlige mening. Ærligesvar.no eller sannheten.no er begge ledige domener hvis noen vil prøve seg:)

Dersom man starter opp en slik virkelighet, så ville jeg vel foreslå Ærligesvar.no fremfor sannheten.no, siden dette i meget stor grad går på smak og behag.

Dersom man ikke er stilekspert og faktisk har både utdanning og erfaring som tilsier at man har kunnskap til å komme med "sannheten", så er det helt umulig for enhvemsomhelst i gata å gi noen sannheten om hvordan de ser ut.

Det er helt klart endel ting man kan si, at striper er noe man skal være forsiktig med dersom man er litt rund og ikke ønsker å fremheve det, at visse snitt og lengder er mindre flatterende på den og den kroppsformen, at den og den fargen er lite flatterende til visse farger på hud, hår og øyne.

Men for de aller fleste, går disse såkalte sanne svarene på hvert enkelt individs smak, og den er så forskjellig fra person til person at å kalle det en sannhet ville vært ren løgn. ;) Ærligesvar.no derimot, DET kan man lett kalle det, for ærlig er man jo når man svarer.

og, jeg ser at det nok lett kan være ett marked for det også, selv om jeg for min del ikke skjønner det, hvordan kan noen spør totalt fremmede, uten spesiell kunnskap, om noe ser bra ut eller ikke? Har de ikke øyne og smak selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan da ikke vite hvor pen du er? Jeg har jo aldri sett deg! Men skjønnhet kommer innenfra. Utstråling, god holdning og det å være trygg på seg selv er det vakreste som fins!

En syns at en er pen, kan være fordi en faktisk er pen, men det kan også være at man er fornøyd med utseendet sitt uansett hvor pen eller lite pen man er. Så lenge du har holdningen og tryggheten på deg selv, er du veldig pen.

thanks hon!

neida..jeg er fornøyd jeg...smiler til livet og livet smiler til meg! De som ikke liker meg viser jeg fingeren til, smiler og går videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mmann_*
Dette er ikke noe annet enn et personangrep, du diskuterer ikke topic eller hans argumenter, men slynger rundt deg med fornærmende hersketeknikk.

Jeg hadde egentlig ikke forventet noe annet. Dette er et ømtålig tema for de fleste damer da de er ekstremt opptatt av utseende og generelt har da et lavt selvbilde. Jeg datet tross alt 12 usikre sminkedokker før jeg endelig fant ei naturlig dame som tiltalte meg på alle plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Det går faktisk ikke an å skille de to tingene fra hverandre. En sjarmerende sprudlene personlighet gir et fjes en glød og en skjønnhet som ikke hadde vært i det samme fjeset om personen ikke hadde hatt sin personlighet. sådetså.

Og et nydelig smil og glitrende øyne - det er skjønnhet det, selv om ikke fjeset nødvendigvis er symmetrisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...