Gå til innhold

Nytt spørsmål til guttene her

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Kjære Gjest!

Nå er jeg i mindre fnisehumør enn jeg var i går, og jeg beklager at jeg kødda med tråden din :oops: Seriøst sorry!

Jeg har aldri helt vært borti det du snakker om her. Jeg har hørt om gutter som er så "store" og jenter som er så "små" at gutten ikke kan gå helt inn i henne, for da "bånner" han, som det så fint ? heter. Selv føler jeg at hvor langt inn han kommer har mer med stilling og gjøre. Har følt at mindre utstyrte gutter (i mangel på bedre ord) har kommet dypere enn "store". Spesielt bakfra og oppå.

Men når det gjelder at store jenter har større skjede!? Det har vært diskutert her på forumet før, og så langt jeg vet er det en latterlig påstand. Jeg er høy, men har aldri fått tilbakemelding på at jeg er vid, heller tvert i mot 8) Når det gjelder at du vider deg ut ved å ha større ting "inni", tull og tøys! Jeg har hatt store og små kjærester, men har "kjent" dem alle sammen!

Vet ikke om dette ble mer fornuftig enn i går, håper det, og igjen, beklager at jeg var så kjedelig :sjarmor:

:hjerte: Glam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjedestarter :ler:

Er som Glam i litt roligere humør og beklager veldig at jeg tok helt av... Det var jo jeg som begynte også :oops:

Størrelsesvariasjoner i skjede har jeg vel ikke hørt om noen gang, tror jeg? Er sikker på at jeg var trangere når jeg var yngre og bare såvidt hadde begynt på min seksuelle karriere, men etter det har det vel vært rimelig likt.

Variasjonene har vært guttenes størrelse (og evner!). Heller mot teorien at denn fyren som snakket var så talentløs som elsker at jenta var knusktørr og at han dermed ikke kom skikkelig inn i henne... :-?

Stakkars jente..

Suzy - seriøs i dag (litt :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Se det Suz :D vi kan når vi vil!

Bra svar og greier, ikke verst ikke verst. Men som du sier, det var du som begyntte i går... men jeg slutta aldri, så vi var riktig slemme begge to! :evil: Men, akk så morsomme :hoho:

Ha en fortsatt fin dag :hjerte:

Glamourgirl

Den nye og snille :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Northstar_

det var du som begyntte i går... men jeg slutta aldri, så vi var riktig slemme begge to!

Glamourgirl

Helt på tryne :tronderbart:

Er dette virkelig mulig *gnir meg i øynene*

:roll:

Tenkte jeg bare skulle si: mulig at man ikke er enig med alle mine påstander, MEN SÅ PÅ TRYNE VAR JEG VEL IKKE!!! Det finns vel grenser til umoden oppførsel alikevel... Har tydeligvis ikke helt skjønt noen ting i hele denne verden jeg da... Og det å poengtere skrive feilene mine...

Det med at du kan vie ut kjeden er desverre sant, men man kan trene opp musklene der nede med forskjellige teknikker (kuler osv)

Seriøst Suzy? og Glam? Greit å være allvitere, og rett gjerne på meg, gjør gjerne narr av meg også, men gjør det med stil neste gang og sørg for at dere i det minste kan komme med et bedre svar...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
[

Det med at du kan vie ut kjeden er desverre sant, men man kan trene opp musklene der nede med forskjellige teknikker (kuler osv)  

Sier ikke no jeg, har lovet å være snill i dag :rosaengel:

Vil helst slippe en kjedereaksjon :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Northy, seriøst. Jeg er klar over at skjeden er elastisk, og at den kan vies ut ved barnefødsler, osv. Man forblir selvfølgelig ikke like tight som når man hadde sex første gang. Men at man vies ut ved og ha sex, og forblir vid, mener jeg at er feil. Skjeden tilpasser seg det som er "i den", og ved god muskeltrening, som du også sier, kan den strammes selv rundt en finger.

Tror vi i vår morsomhet ( mitt forsøk på å være morsom) snakket forbi hverandre! Sorry Northy, mener det. Er ikke morsomt å bli hersa med pga skrivefeil, slik jeg gjorde i går :oops:

Men hvor kom den trønderbarten fra? :-?

:hjerte: Glam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Mener bestemt at jeg ba om unnskyldning til deg i går Northy, men om det ikke gikk inn så; Unnskyld! :o

Det er selvfølgelig ikke morsomt å bli gjort narr av for skirvefeilene sine med det heter altså SKJede og ikke KJede, jenta mi :lol:

Nå bør du kanskje tenke på å rette på det...?

Har absolutt ikke ment å være noen allviter, men om du leste mitt seriøse svar litt lenger opp i tråden så skrev jeg at ja - jeg har nok blitt litt videre enn jeg var før jeg begynte å ha sex, men at jeg deretter har vært relativt stabil - og jeg har født barn...

Alle skjeder er svært fleksible og tilpasser seg etter aktivitetsnivå, opphisselsesnivå, størrelse på den aktuelle penis/barnet/tampongen/fingeren eller hva det skulle være.

Vennligst Suzy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

VIDDE er jo muskler seff. Stramme muskler - stram skjede. Slappe muskler -slapp skjede.

DYBDE er et tema som dere fullstendig overser. Og som ikke er avhengig av muskler, men hvordan man er skapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ja? Men det er uavhengig av hvordan man ellers ser ut, right? På samme måte som at ikke alle lange tynne gutter har lang, tynn tiss? Påberoper meg ingen ekspertise her, men tror dette stemmer. Eller hva Bråkis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke lest igjennom alle svarene her, da det eneste jeg fikk med meg kun var tull. Så tilbake til det som egentlig var tema.. sjedens dybde.

Det kan jo tenkes at denne jenta hadde litt mangel på fuktighet der nede under akten og at han derfor ikke kom så langt inn som han selv ønsket. Har selv opplevd det flere ganger :( Det er nå den eneste forklaringen jeg ser som logisk på dette, om ikke mannen hadde usedvanlig liten penis.. og det er vel ikke akkurat noe han ville skrytet om til kameraten sin.

Jenters dybde på sjeden ellers har nok fint lite med mannens nytelse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en fyr står sånn og preiker, da tenker jeg på umodenhet med en gang. Du sier ikke noe om hvor gammel disse guttene så ut til å være. Jeg vil tippe de er uner 20? Kanskje rett over om de er ganske så umoden, er de 30 - da sliter de!

Å stå sånn og snakke om et ligg, med andre kamerater i det offentlige rom. Tenker det bare var en show-off samtale. Umodne gutter føler vel de er tøffest i trynet om de kan klage over hvor dårlig hun er i sengen - for da å gi et inntrykk av at han er en gud.

Jenters skjeder, ja de kommer i ulike størrelser. Men størrelsen er ikke det som har mest å si for kvaliteten på sexen.

Høy jente = dyp skjede?! :hoho:

Generalisering lenge leve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt like mange forskjellige skjeder som jeg har hatt damer. Selvsagt kommer også dere i alle størrelser og fasonger, akkurat som vi gutta. Og høyde har ingenting med størrelse på skjeden å gjøre... tro meg...

Det er jo først når dere slapper av vi gutta merker hvordan skjeden deres egentlig er, for de fleste av dere har muskler dere bruker, og det er de som er viktige for hvor god sexen er - sånn rent kroppslig. Husk - det aller viktigste med sexen er hjernen, ikke hvordan man er utstyrt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...